Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(denaxa @ 2010 01 25, 20:35)
Pagazavimas padeda tada kai su kuro padavimu problemos,ziema geriau be to apsieiti,arba tik uzsivedus atitraukti koja nuo gazo,tuo paciu stebint ar nekrenta apsukos,ar negesta.
Su krokodilais tai taip yra,jei benzina nuo benzino uzvedinesi tai dar nieko (bet jei galingumas neatitinka tai jau negerai),o jei nuo benzo dyzeli uzvedinesi,tai tam geram zmogui kuris sutiko tau elektros duot gali,pvz., generatorius sudegt.Cia ka as zinau apie senesnes masinas.O apie naujas tai cia neperseniausiai su kolega kalbejom,tai jis sake,kad "prikurkos" niekam neduoda ir pats nepraso,butent del to,kad gali visa elektronika sudegt,bet su trosu uztempt-be problemu,visada prasom.Beje,dyzeli,jei ka,tai geriau trosu uztempinet.Uzkuriant laidais ,kai tik pavyksta atgaivinti "numireli",reikia iskart gesinti donoro varikli.As anksciau kai dyzeli turejau elektrikas perspejo,kad neprasyciau laidais uzkurinet,nes sudeginsiu generatoriu zmogui,tai kai reikejo-su paruostu trosu po kiema vaiksciojau hihihi.gif



O kam apskritai donoro varikli jungti, negi negalima tiesiog prie donoro aku,uliatoriaus pasijungti ir bandyti vesti?
uzvesti patampius ant troso gal ir geras dalykas, betdeja, netinkantis automatams verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 25, 16:41)
Vat įdomu pazdarė, kaip ten pasireiškė tas tepalo užšalimas? Info tokios ir nerasi, nes jis neužšąla....tik klampumas didėja...Paprastai sakant tirštėja....Ir nėra tokios ribinės temperatūros, aukščiau kurios jis dar skystas, žemiau - tirštas...
Kai jau visai blogai, starteris nepasuka variklio...
Arba variklis užsiveda, bet nėra slėgio ir dega kontrolinė lempa....
Kuris variantas įvyko?


Na tai ne man buvo, tai nežinau kaip ten buvo, bet greičiausiai visi tokie "meistrai" buvo, tai nieko kito nesugalvojo. Sakė, kad sankaba kaip medinė buvo, išmynus ir atleidus atgal neatšoko. Šiaip esu radusi internete, kad gali užšalti tepalai (o gal tik taip liaudiškai pavadino labai sutirštėjusius tepalus), bet tada bandant vesti ten kažkas prasisuka ir belieka tempti mašiną į servisą remontui. Tad manau, kad mano draugė biškį perlenkė lazdą pasakydama, kad užšalo tepalai, nes kitą dieną tai užsivedė ir važiavo.

O kaip tarkim su kitais tepalais? Vairo, greičio dėžės? Jie turbūt irgi labai sutirštėja (nes kažkaip nerealu, kad užšaltų)? Nes kai mano mašiniukas prastovėjo kieme visą savaitę nejudintas, tai pavaros labai įdomiai pradžioj jungėsi, tarsi su pavėlavimu, ir sankaba kitaip mynėsi, bet vos tik atšilo mašina, viskas vėl buvo gerai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 26 sausio 2010 - 08:47
QUOTE(denaxa @ 2010 01 25, 20:35)
Uzkuriant laidais ,kai tik pavyksta atgaivinti "numireli",reikia iskart gesinti donoro varikli.

Nu čia dabar.. Gana pliusą nuo užkurtos mašinos atkabint iškart pagazavus ir viskas..
Atsakyti
[

Denaxa, prisiklausei pasakų....Išklausykite teisybę... biggrin.gif
Yra ne visai taip. Galima mašinas vieną nuo kitos užvedinėt, nepriklausomai nuo galingumo, kuro rūšies, naujumo ar ...spalvos.
Vienintelis dalykas ką reikia padaryt, kad išvengt rizikos - gesint "donoro "variklį ir išsitraukt jo raktą "paciento" užvedimo metu. Paaiškinimas tam labai paprastas: sujungiant dviejų auto akumus lygiagrečiai gaunam bendrą elektros sistemą. Automobilio elektros tinkle normaliai niekada jokiom sąlygom vienu metu nedirba generatorius ir starteris. O čia nesunkai galim padaryt tokį režimą. O toks režimas kalbant teoriškai duoda sudėtingus pereinamuosius procesus ir į 12V DC tinklą patenka daugybė aukšto dažnio "šiukšlių" ...ko neperneša jokia elektronika....
O pajungus akumą užgesintame auto, ir dar jo raktas ištrauktas - reiškia visos svarbiausios jo sistemos išjungtos ir mes naudojam tik jo batareiką.
Ir dar apie laidų pajungimą...Ant "donoro" - + ir - klemos, ant "paciento" + ant klemos, o - ant variklio masės. Tam kad išvengt kibirkšties ant klemos ir galimo BUMMM.
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 26, 09:14)
Ir dar apie laidų pajungimą...Ant "donoro" - + ir - klemos, ant "paciento" + ant klemos, o - ant variklio masės. Tam kad išvengt kibirkšties ant klemos ir galimo BUMMM.

Kas yra klema? ax.gif
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2010 01 25, 20:55)
[size=1][/size]

O tai kaip tas patarimas, kad užvedinėjant (kai didelis šaltis), reikia kartu "pagazuoti", blogas?

Beje, o kiek teisybės tame, kad "krokodilai" išveda iš rikiuotės mašinos kompą? Atseit senas mašinas galima užvedinėti su žnyplėm, o naujų - ne?

Mano manymu, tai jeigu uzvedi varikli ir jis barska, ar apsukos sukeltos, tuomet gazuoti nevertetu, bet po keliu minuciu, kuomet variklis kiek pasiles, galima ir pagazuoti, kad dar ir ikaistu- nepakenks manau blush2.gif
Del krokodilu nezinau naujuose automobiliuose, bet zinau, kad akumuliatoriaus tai tikrai istraukti negalima juose. ax.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 26, 11:07)
Kas yra klema? ax.gif

Akumo viršuje du (paprastai švininiai) pimpukai pažymėti "+" ir "-" ...lietuviškai turbūt bus gnybtai ... biggrin.gif
Jei jau nesupratai terminologijos, tai paaiškinsiu smulkiau ir visa kita. Taigi turim nukankintą akumą , aplink kurį "kankinimo" metu galimai susikaupė vandenilio dujos. Prie jo lygiagrečiai laidais pajunginėjam pakrautą akumą....Paskutinio pajungimo metu NEIŠVENGIAMAI šoks kibirkštis - nes pratekės gan nemaža išlyginančioji srovė. Todėl tas paskutinis pajungimas turėtų vykti kuo toliau nuo akumuliatoriaus....labai gera vieta - minusą tiesiai ant variklio metalo.
Gal ten to vandenilio ir nebus, gal vėjas nupūtė...bet spėliot ir apie tai galvot tokiais atvejais nėr kada..
O kai panosėj sprogsta akumuliatorius - patikėk,labai nekoks jausmelis...Kartą apturėjau tokį malonumą, daugiau nenoriu...
Atsakyti
Ka man patarsit siandien, meginti vesti siandien auto, ar jau nebekankinti ir ieskoti donoro?
Atsakyti
QUOTE(Aksana-Lap @ 2010 01 26, 10:44)
Del krokodilu nezinau naujuose automobiliuose, bet zinau, kad akumuliatoriaus tai tikrai istraukti negalima juose.  ax.gif


kaip suprast - negalima akumuliatoriaus istraukt? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 26, 11:41)
Akumo viršuje du (paprastai švininiai) pimpukai pažymėti "+" ir "-" ...lietuviškai turbūt bus gnybtai ... biggrin.gif
Jei jau nesupratai terminologijos, tai paaiškinsiu smulkiau ir visa kita. Taigi turim nukankintą akumą , aplink kurį "kankinimo" metu galimai susikaupė vandenilio dujos. Prie jo lygiagrečiai laidais pajunginėjam pakrautą akumą....Paskutinio pajungimo metu NEIŠVENGIAMAI šoks kibirkštis - nes pratekės gan nemaža išlyginančioji srovė. Todėl tas paskutinis pajungimas turėtų vykti kuo toliau nuo akumuliatoriaus....labai gera vieta - minusą tiesiai ant variklio metalo.
Gal ten to vandenilio ir nebus, gal vėjas nupūtė...bet spėliot ir apie tai galvot tokiais atvejais nėr kada..
O kai panosėj sprogsta akumuliatorius - patikėk,labai nekoks jausmelis...Kartą apturėjau tokį malonumą, daugiau nenoriu...

Ačiū už išaiškinimą 4u.gif
Pas mane ant variklio yra specialiai padarytas pliusas. Kiek skaičiau internete ir kiek pasakojo viename servise, tai per jį galima ne tik užvedinėti, bet ir krauti akumą (tik ant labai mažos srovės).
Kai pirmą kartą teko išimti akumą pakrovimui, visai užmiršę, kad bagažinė atsidaro tik elektroniškai, ją užtrenkėme, tai elektrą pajunginėjome per lemputę. Antrą kartą kai akumas tiek išsikrovė, kad net bagažinės neatidarė, elektrą padavinėjom per variklio +. Biškį jau buvom protingesni.
O šiaip man visą laiką iškyla toks klausimas: kodėl BMW akumas bagažinėje? Ar tai kažkoks techninis sprendimas, ar tiesiog dėl vietos trūkumo?
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 26, 14:21)

O šiaip man visą laiką iškyla toks klausimas: kodėl BMW akumas bagažinėje? Ar tai kažkoks techninis sprendimas, ar tiesiog dėl vietos trūkumo?

Turbūt dėl vietos trūkumo po kapotu...
Pliusai tokio sprendimo - daugiau masės ant varančiosios ašies, ir kad jis toliau nuo variklio kaitros..
Minusas - labai ilgi laidai ir įtampos kritimas juose.
Dar vienas minusas žiemą - dėl tos pačios šilumos nebuvimo jis prasčiau priima įkrovą.
Atsakyti
savaitgali gelbejau pazistama, nes jos masina neuzsivede. Masina buvo taip pastatyta, kad su krokodilais neprieisi - tai mano diedas nueme mano akuma idejo i jos auto. Ji uzsivede. diedas is uzvestos masinos iseme mano akuma ir idejo jos sena. masinos, pazistama negesino, pasilde nuvaziavo iki parduotuves su pozemine aikstele, o po parduotuves, pati uzsivede. tai nakciai parsinesdavo savo akuma namo, o ryte idejus normaliai uzsikurdavo.

noreciau komentaro,, nes nesigaudau visai. mano masina galingesne nei jos.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo reallywomen: 26 sausio 2010 - 15:10