Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(Azazella @ 2010 01 25, 11:51)
O kaip suprast ta starterio pasukima be zvakiu pasildymo? Rartuka vos vos pasukti, kad net zvakes spirale valdymo skydelyje neuzsidegtu, taip?
Atsimenu, vienas zmogus mane moke, kad per salcius reik zvakes pasildyti tris kartus, t.y. viena kart pasukti rakta, palaikyti kol uzges spirales zenklas, tada antra ir trecia karta, o tada jau vesti. Taip ir darau visad, nezinau ar cia protinga ar kvaila.
Siaip, baisiai nepatinka man tie dyzelio kaprizai per salcius, pirma mano dyzeline masina ir 10 turetu, visos ankstesnes buvo benzinines, tai nera buve, kad neuzsivestu del salcio.


Viską teisingai tu darai...O tas pasukimas be žvakių tai taip; iškart raktą sukti į START poziciją, nealaukiant kol baigs šilt žvakės...Šiaip tai niekur tokio metodo nerasi aprašyto,...bet man labai palengvindavo gyvenimą.
Atsakyti
sveiki,

as ir su ta pacia problema...vakar bande mus prikurt draugas, ne pro kur.. sad.gif
Per visa nakty kroveme akuma..sen sesta ryto MB bego uzvedinet, ne velnio... doh.gif
Zvakes keistos birzely ar liepa, kai pirkom musu audi dyzeliuka..
Dyzelis is nestes.. giriasi kad -32 atlaiko, aha..
Nzn gal pabandyt ja patempt?
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 25, 11:02)
Viską teisingai tu darai...O tas pasukimas be žvakių tai taip; iškart raktą sukti į START poziciją, nealaukiant kol baigs šilt žvakės...Šiaip tai niekur tokio metodo nerasi aprašyto,...bet man labai palengvindavo gyvenimą.



Ir vel nebesiveda siandien verysad.gif Paziurejau akumuliatoriu, viskas ok (maniskis turi tokia juostele indikatoriu, kuris rodo kiek akumas nusedes, tai nei kiek neissikroves), bet kai bandziau vesti, tai net nesuka starterio, tik toks garsas tyk tyk tyk, klaksi ir viskas verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Akutee @ 2010 01 25, 13:31)
Dyzelis is nestes.. giriasi kad -32 atlaiko, aha..

Klausimas toks iškilo. O užšalti gali tik kuras? Vat pažįstamai savaitgalį mašina neužsivedė, nes pasirodo užšalo tepalai. Tai vat įdomu pasidarė prie kokios temperatūros užšala variklio tepalas? Internete kiek ieškojau, tai nelabai radau info. Pas mane dabar supilta Valvoline MaxLife 10w40, mašina BMW E39, 1996 metų. Ne viename servise sakė, kad pilnai užteks tokio tepalo, o viename net bandė įtikinti, kad 5w40 išviso nėra doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2010 01 25, 14:47)
kai bandziau vesti, tai net nesuka starterio, tik toks garsas tyk tyk tyk, klaksi ir viskas verysad.gif

Na, kai klaksi, tai akumas yra mirtinai išsikrovęs arba užšalęs.


Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 25, 15:39)
Klausimas toks iškilo. O užšalti gali tik kuras?

Ne. Gali ir tepalas užšalti, akumas (tiksliau, vanduo jame, ko pasekoje jonai negali laisvai judėti ir dėl to nesikuria).
Kad kuras nešaltų, tai labai nesunku to išvengt. Tik reikia imtis priemonių prieš, o ne kai jau užšąla.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 25, 16:39)
Klausimas toks iškilo. .... pasirodo užšalo tepalai. Tai vat įdomu pasidarė prie kokios temperatūros užšala variklio tepalas? .


Vat įdomu pazdarė, kaip ten pasireiškė tas tepalo užšalimas? Info tokios ir nerasi, nes jis neužšąla....tik klampumas didėja...Paprastai sakant tirštėja....Ir nėra tokios ribinės temperatūros, aukščiau kurios jis dar skystas, žemiau - tirštas...
Kai jau visai blogai, starteris nepasuka variklio...
Arba variklis užsiveda, bet nėra slėgio ir dega kontrolinė lempa....
Kuris variantas įvyko?
Papildyta:
QUOTE(Azazella @ 2010 01 25, 15:47)
Paziurejau akumuliatoriu, viskas ok (maniskis turi tokia juostele indikatoriu, kuris rodo kiek akumas nusedes, tai nei kiek neissikroves),

Mažiau reikia pasitikėti tais indikatoriais. Jie matuoja elektrolito tankį, ir daugmaž teisybę rodo tik prie +20C.....O kai -20C tai galima jo pusėn net nežiūrėt.
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 25, 16:41)

Mažiau reikia pasitikėti tais indikatoriais. Jie matuoja elektrolito tankį, ir daugmaž teisybę rodo tik prie +20C.....O kai -20C  tai galima jo pusėn net nežiūrėt.


Tai taip iseina, busiu nusodinus akuma mirtinai? verysad.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Azazella: 25 sausio 2010 - 16:47
QUOTE(denaxa @ 2010 01 24, 20:02)
Uzvedinejimas saltu oru kazkiek nusodina akumuliatoriu,bet jei vazineji ne labai trumpais atstumais tai viskas normaliai smile.gif


Mano akumuliatorius - žvėris, užsikūriau ir vakar ir šįryt, visi kaimynai su savo benzinais pažaliavo iš pavydo, o ir mano auto ne pirmos jaunystės, ai, labai norėjau pasigirti blush2.gif

QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 25, 10:33)
Šaltas užvedimas kiekvienam varikliui sveikatos daug  atima.


Tai esant -20C geriau nesant būtinybės nevažiuoti? O kas tam varikliui nutinka nuo šalčio? Blondinės klausimas biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aisvyde: 25 sausio 2010 - 19:40
QUOTE(Azazella @ 2010 01 25, 17:47)
Tai taip iseina, busiu nusodinus akuma mirtinai? verysad.gif


Jei daug kartu meginai uzvesti-taip,bus nudusintas.Pasitikrink zvakes,jei jos geros,paprastai problemu didesniu nebuna del uzvedimo.
Papildyta:
QUOTE(aisvyde @ 2010 01 25, 20:39)
Tai esant -20C geriau nesant būtinybės nevažiuoti? O kas tam varikliui nutinka nuo šalčio? Blondinės klausimas biggrin.gif


Jei nespausi,neduosi daug apsuku nieko jam neatsitiks (gazuot labai negalima kol nesusyla nes sutirsteje tepalai,alkuniniam velenui sunku suktis,vnz.,motoriukas gali "traumuotis"),o jei ilgesni laika pastoves saltyje tai paskui irgi bus sunku uzvesti.Tiesiog dyzeli uzvedant isnaudojama daug elektros,ir jei vaziuoji tik pora km,akumas nespeja pasikrauti,taip palaipsniui ir nusidusina.

P.s.beje,dyzeli,jei neuzsiveda,tai geriau uztempineti (pradet nuo kokio trecio ar netgi ketvirto begio esant salciui),o benzina-laidais smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 25 sausio 2010 - 19:49
QUOTE(denaxa @ 2010 01 25, 20:47)
Jei nespausi,neduosi daug apsuku nieko jam neatsitiks (gazuot labai negalima kol nesusyla nes sutirsteje tepalai,alkuniniam velenui sunku suktis,vnz.,motoriukas gali "traumuotis"),


O tai kaip tas patarimas, kad užvedinėjant (kai didelis šaltis), reikia kartu "pagazuoti", blogas?

Beje, o kiek teisybės tame, kad "krokodilai" išveda iš rikiuotės mašinos kompą? Atseit senas mašinas galima užvedinėti su žnyplėm, o naujų - ne?
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2010 01 25, 19:55)
[size=1][/size]

O tai kaip tas patarimas, kad užvedinėjant (kai didelis šaltis), reikia kartu "pagazuoti", blogas?

Beje, o kiek teisybės tame, kad "krokodilai" išveda iš rikiuotės mašinos kompą? Atseit senas mašinas galima užvedinėti su žnyplėm, o naujų - ne?



Jo, mane tas pats klausimas domina, nes panasu, kad teks savo masiniuka butent tokiu butu uzvesti, jei jau akumas nudusintas verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2010 01 25, 20:55)
[size=1][/size]

O tai kaip tas patarimas, kad užvedinėjant (kai didelis šaltis), reikia kartu "pagazuoti", blogas?

Beje, o kiek teisybės tame, kad "krokodilai" išveda iš rikiuotės mašinos kompą? Atseit senas mašinas galima užvedinėti su žnyplėm, o naujų - ne?


Pagazavimas padeda tada kai su kuro padavimu problemos,ziema geriau be to apsieiti,arba tik uzsivedus atitraukti koja nuo gazo,tuo paciu stebint ar nekrenta apsukos,ar negesta.
Su krokodilais tai taip yra,jei benzina nuo benzino uzvedinesi tai dar nieko (bet jei galingumas neatitinka tai jau negerai),o jei nuo benzo dyzeli uzvedinesi,tai tam geram zmogui kuris sutiko tau elektros duot gali,pvz., generatorius sudegt.Cia ka as zinau apie senesnes masinas.O apie naujas tai cia neperseniausiai su kolega kalbejom,tai jis sake,kad "prikurkos" niekam neduoda ir pats nepraso,butent del to,kad gali visa elektronika sudegt,bet su trosu uztempt-be problemu,visada prasom.Beje,dyzeli,jei ka,tai geriau trosu uztempinet.Uzkuriant laidais ,kai tik pavyksta atgaivinti "numireli",reikia iskart gesinti donoro varikli.As anksciau kai dyzeli turejau elektrikas perspejo,kad neprasyciau laidais uzkurinet,nes sudeginsiu generatoriu zmogui,tai kai reikejo-su paruostu trosu po kiema vaiksciojau hihihi.gif
Atsakyti