T formos sankryza ir ivaziavimas statmenai
Sveikos mergaites labai reikia jusu pagalbos greitai suoliuosiu i regitra ir siose dvejuose figuruose siek tiek nesigaudau kitas moku idealiai papasakokit kaip jus atliekat jas as nesigaudau ar T formoj visa vaira reikia susukti i desine kai jau vaziuoji i figura ar tik po leta
ir Ivaziavime statmenai kai uzsuki vaira i kaira iki kol pamatai veidrodeli gaire ji islygint ar i desine sukti?
Labai aciu uz pagalba
QUOTE((Honey) @ 2010 01 19, 12:53)
T formos sankryza ir ivaziavimas statmenai
Sveikos mergaites labai reikia jusu pagalbos greitai suoliuosiu i regitra ir siose dvejuose figuruose siek tiek nesigaudau kitas moku idealiai papasakokit kaip jus atliekat jas as nesigaudau ar T formoj visa vaira reikia susukti i desine kai jau vaziuoji i figura ar tik po leta
ir Ivaziavime statmenai kai uzsuki vaira i kaira iki kol pamatai veidrodeli gaire ji islygint ar i desine sukti?
Labai aciu uz pagalba
Sveikos mergaites labai reikia jusu pagalbos greitai suoliuosiu i regitra ir siose dvejuose figuruose siek tiek nesigaudau kitas moku idealiai papasakokit kaip jus atliekat jas as nesigaudau ar T formoj visa vaira reikia susukti i desine kai jau vaziuoji i figura ar tik po leta
ir Ivaziavime statmenai kai uzsuki vaira i kaira iki kol pamatai veidrodeli gaire ji islygint ar i desine sukti?
Labai aciu uz pagalba
T formos sankryza? ar turi omeny prisiparkavimas 90 laipsniu kampu?
jeigu taip, tai kuomet pastatai automobili uz ivaziavimo, ir jau reikia vaziuoti atbulomis, ziureti reikia tik i desini veidrodeli, (nusistatyk ji kad matytum galini desini rata) kuomet priartesi su retu prie posukio, suki vaira (judedama is leto) i desine. kuomet automobilis bus jau apie 35-45 laipsniu kampu, zvilgtelk i kairi veidrodeli kad neuzkliudytum kitoje puseje esanciu kolbeliu. vaira suk tol kol automobilis nebus 90 laipsniu kampu, kaip ir turetu buti, tuomet istiesinus vaira, vaziuoji atbulomis, kad galutinai isiparkuotum i vieta.
ivaziavime statmenai: reikia sulyginti savo automobilio gala su priesais stovinciu automobiliu (lygiagreciai). tuomet vaziuojant atbulomis is karto suki vaira i desine, (ziuri i kairi veidrodeli). veidrodelyje pamacius borteli, suki vaira i kaire, (judi is leto). tuomet kai automobilis jau bus lygiagreciai bortelio, vairas bus nusuktas i kaire, tu ji istiesink, ir po to pavaziuok truputeli i prieki.
bei daug praktikos reikia, kad islaikytum visus reikalaujamus atstumus
Sekmes
Nežinau, ar čia pataikiau, bet nerandu, kur rašyti. Taigi: gal žinote, kur Kaune pigiausiai galima pasikeisti arba tik isigyti priekinio rato guolį x-trailui su 4 varomais?
Gal koki gudru patarima duosit kaip lengviau per salcius dyzelini varikli uzvesti?
Vakar dar vedesi, o siandien pastenejo pastenejo ir ne pro kur. Akumuliatorius masinoje praktiskai naujas, kuro bake - lygiai puse. Deze - automatine.
Vakar dar vedesi, o siandien pastenejo pastenejo ir ne pro kur. Akumuliatorius masinoje praktiskai naujas, kuro bake - lygiai puse. Deze - automatine.
QUOTE(Azazella @ 2010 01 24, 16:10)
Gal koki gudru patarima duosit kaip lengviau per salcius dyzelini varikli uzvesti?
Vakar dar vedesi, o siandien pastenejo pastenejo ir ne pro kur. Akumuliatorius masinoje praktiskai naujas, kuro bake - lygiai puse. Deze - automatine.
Vakar dar vedesi, o siandien pastenejo pastenejo ir ne pro kur. Akumuliatorius masinoje praktiskai naujas, kuro bake - lygiai puse. Deze - automatine.
pradziai pasitikrink pakaitinimo zvakes...
Kad mašinai nelabai patinka važinėti esant -20C, tai suprantu iš to, kaip ji visa traška braška ir vaitoja, o ar pačiam varikliui (dyzelis) kenkia užvedinėjimas esant tokiam orui? Geriau stengtis arkties sąlygom nevažiuoti ar čia viskas normaliai?
QUOTE(aisvyde @ 2010 01 24, 18:26)
Kad mašinai nelabai patinka važinėti esant -20C, tai suprantu iš to, kaip ji visa traška braška ir vaitoja, o ar pačiam varikliui (dyzelis) kenkia užvedinėjimas esant tokiam orui? Geriau stengtis arkties sąlygom nevažiuoti ar čia viskas normaliai?
Uzvedinejimas saltu oru kazkiek nusodina akumuliatoriu,bet jei vazineji ne labai trumpais atstumais tai viskas normaliai
QUOTE(*Sausutė* @ 2010 01 24, 15:57)
pradziai pasitikrink pakaitinimo zvakes...
Su zvakemis viskas tvarkoj, tikrintos neperseniausiai, tada kai akuma keiciausi. Dar karteli isejau pabandziau uzvesti, tai pasipuksejo ir uzsivede, bet zmogus, kuris lauke stovejo, sako, oho koki juoda duma isspjove tavo masiniukas
dabar laukiu rytdienos ir galvoju, kogero vel bus problemu, nakti -27 zada
QUOTE(Azazella @ 2010 01 24, 20:55)
Su zvakemis viskas tvarkoj, tikrintos neperseniausiai, tada kai akuma keiciausi. Dar karteli isejau pabandziau uzvesti, tai pasipuksejo ir uzsivede, bet zmogus, kuris lauke stovejo, sako, oho koki juoda duma isspjove tavo masiniukas
dabar laukiu rytdienos ir galvoju, kogero vel bus problemu, nakti -27 zada
dabar laukiu rytdienos ir galvoju, kogero vel bus problemu, nakti -27 zada
Manau nieko cia nepadarysi, jeigu nera silto garazo, beliks tik pasikliauti geru akomuliatorium, ir tiketis geriausio arba iseiti nakti dar truputi pakurenti varikliuka Kito varianto kaip ir nezinau... ten juk tepalai uzsala...
Musu dyzelinis poliukas 07m siandien niekaip neuzsikure- teko gerokai pakraut akumuliatoriu. o 93m hondike (benzinas) truputi pabarskejo ir is kart uzsivede
QUOTE(Azazella @ 2010 01 24, 19:55)
Dar karteli isejau pabandziau uzvesti, tai pasipuksejo ir uzsivede, bet zmogus, kuris lauke stovejo, sako, oho koki juoda duma isspjove tavo masiniukas
Dyzeliui yra normalu juodas dūmas.
QUOTE(Aksana-Lap @ 2010 01 24, 21:13)
ten juk tepalai uzsala...
Musu dyzelinis poliukas 07m siandien niekaip neuzsikure- teko gerokai pakraut akumuliatoriu. o 93m hondike (benzinas) truputi pabarskejo ir is kart uzsivede
Musu dyzelinis poliukas 07m siandien niekaip neuzsikure- teko gerokai pakraut akumuliatoriu. o 93m hondike (benzinas) truputi pabarskejo ir is kart uzsivede
kur ten? kokie tepalai?
Pas hondą matyt geresnis, stipresnis akumas ir tiek..
Šaltas užvedimas kiekvienam varikliui sveikatos daug atima.Sakoma kad vienas užvedimas prie minus 20 tolygus 400 km normalios eksploatacijos...
O jau užvedus ir prašildžius gali važiuot kur nori ir kiek nori...Jei tik kuras neužšals.
O užvest dyzelį būtinos sąlygos : neužšalęs kuras, veikiančios žvakės ir gyvas akumuliatorius. Atkreipti dėmesį: net ir ką tik pagamintas akumas prie -20 temperatūros tegali atiduoti 40 proc savo talpos o ir startinė srovė maždaug tiek pat sumažėja. Taip kad parnešimas akumo nakvynei namie labai veiksminga priemonė...Nors labai nepatogi.
Aš kai turėjau pusgyvį dyzelinį escortuką, tai užvedinėdavau prie gerų šalčių tik tokiu būdu: pradžioj be žvakių šildymo pasukdavau starterį kokias 5 sek. Aišku, tuo metu net nebandydavo užsivest, bet kuro slėgis jau sukeltas, purkštukai pasiruošę....Tada jungiu žvakių šildymą - kokius du tris kartus, ir tada jau START...ir užsiveda....
Vieną kart pabandžiau tokį purškalą į oro filtrą - eterio pagrindu, skirtas palengvinti užvedimą....Nerekomenduoju, ir pats daugiau nenaudoju...Užsivedė lengvai, bet maniau kad variklis iš kėbulo iššoks - taip visas subarškėjo nabagas....
O jau užvedus ir prašildžius gali važiuot kur nori ir kiek nori...Jei tik kuras neužšals.
O užvest dyzelį būtinos sąlygos : neužšalęs kuras, veikiančios žvakės ir gyvas akumuliatorius. Atkreipti dėmesį: net ir ką tik pagamintas akumas prie -20 temperatūros tegali atiduoti 40 proc savo talpos o ir startinė srovė maždaug tiek pat sumažėja. Taip kad parnešimas akumo nakvynei namie labai veiksminga priemonė...Nors labai nepatogi.
Aš kai turėjau pusgyvį dyzelinį escortuką, tai užvedinėdavau prie gerų šalčių tik tokiu būdu: pradžioj be žvakių šildymo pasukdavau starterį kokias 5 sek. Aišku, tuo metu net nebandydavo užsivest, bet kuro slėgis jau sukeltas, purkštukai pasiruošę....Tada jungiu žvakių šildymą - kokius du tris kartus, ir tada jau START...ir užsiveda....
Vieną kart pabandžiau tokį purškalą į oro filtrą - eterio pagrindu, skirtas palengvinti užvedimą....Nerekomenduoju, ir pats daugiau nenaudoju...Užsivedė lengvai, bet maniau kad variklis iš kėbulo iššoks - taip visas subarškėjo nabagas....
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 25, 09:33)
Šaltas užvedimas kiekvienam varikliui sveikatos daug atima.Sakoma kad vienas užvedimas prie minus 20 tolygus 400 km normalios eksploatacijos...
O jau užvedus ir prašildžius gali važiuot kur nori ir kiek nori...Jei tik kuras neužšals.
O užvest dyzelį būtinos sąlygos : neužšalęs kuras, veikiančios žvakės ir gyvas akumuliatorius. Atkreipti dėmesį: net ir ką tik pagamintas akumas prie -20 temperatūros tegali atiduoti 40 proc savo talpos o ir startinė srovė maždaug tiek pat sumažėja. Taip kad parnešimas akumo nakvynei namie labai veiksminga priemonė...Nors labai nepatogi.
Aš kai turėjau pusgyvį dyzelinį escortuką, tai užvedinėdavau prie gerų šalčių tik tokiu būdu: pradžioj be žvakių šildymo pasukdavau starterį kokias 5 sek. Aišku, tuo metu net nebandydavo užsivest, bet kuro slėgis jau sukeltas, purkštukai pasiruošę....Tada jungiu žvakių šildymą - kokius du tris kartus, ir tada jau START...ir užsiveda....
Vieną kart pabandžiau tokį purškalą į oro filtrą - eterio pagrindu, skirtas palengvinti užvedimą....Nerekomenduoju, ir pats daugiau nenaudoju...Užsivedė lengvai, bet maniau kad variklis iš kėbulo iššoks - taip visas subarškėjo nabagas....
O jau užvedus ir prašildžius gali važiuot kur nori ir kiek nori...Jei tik kuras neužšals.
O užvest dyzelį būtinos sąlygos : neužšalęs kuras, veikiančios žvakės ir gyvas akumuliatorius. Atkreipti dėmesį: net ir ką tik pagamintas akumas prie -20 temperatūros tegali atiduoti 40 proc savo talpos o ir startinė srovė maždaug tiek pat sumažėja. Taip kad parnešimas akumo nakvynei namie labai veiksminga priemonė...Nors labai nepatogi.
Aš kai turėjau pusgyvį dyzelinį escortuką, tai užvedinėdavau prie gerų šalčių tik tokiu būdu: pradžioj be žvakių šildymo pasukdavau starterį kokias 5 sek. Aišku, tuo metu net nebandydavo užsivest, bet kuro slėgis jau sukeltas, purkštukai pasiruošę....Tada jungiu žvakių šildymą - kokius du tris kartus, ir tada jau START...ir užsiveda....
Vieną kart pabandžiau tokį purškalą į oro filtrą - eterio pagrindu, skirtas palengvinti užvedimą....Nerekomenduoju, ir pats daugiau nenaudoju...Užsivedė lengvai, bet maniau kad variklis iš kėbulo iššoks - taip visas subarškėjo nabagas....
O kaip suprast ta starterio pasukima be zvakiu pasildymo? Rartuka vos vos pasukti, kad net zvakes spirale valdymo skydelyje neuzsidegtu, taip?
Atsimenu, vienas zmogus mane moke, kad per salcius reik zvakes pasildyti tris kartus, t.y. viena kart pasukti rakta, palaikyti kol uzges spirales zenklas, tada antra ir trecia karta, o tada jau vesti. Taip ir darau visad, nezinau ar cia protinga ar kvaila.
Siaip, baisiai nepatinka man tie dyzelio kaprizai per salcius, pirma mano dyzeline masina ir 10 turetu, visos ankstesnes buvo benzinines, tai nera buve, kad neuzsivestu del salcio.