Įkraunama...
Įkraunama...

Pankai, gotai...

na, sakyčiau pas mus trūksta suvokimo visuomenėje apie visokias subkuktūras, ypač mažuose miesteliuose, kur juodai apsirengęs žmogus = satanistas ar pats velnias. Man matematikė maižndavo pažymius ir po kontroliniu darbu parašydavo pastabą dėl aprangos lotuliukas.gif (na, kažkada labiau idėjas per aprangą reikšdavau), o tie vaikinukai prie laiptinių ypatingai manęs nemylėjo lotuliukas.gif
Atsakyti
Taip taip, ir man visko pasitaikydavo... Net tam pačiam Vilniuj karts nuo karto nulydėdavo kreivi žvilgsniai. Ką čia kalbu, net ir londone karts nuo karto gali pajusti neigiamąpožiūrį į save vien dėl išvaizdos. Galbūt žmonės turi tam tikrą savisaugos instinktą - baimę, svetimų baimę. Kitokių žmonių, kurių pasaulio suvokimas, filosofija skiriasi su to, kas vadinama "normalu". Ech.
Atsakyti
kiek žinau pilietinių iniciatyvų centras bando užsiimt tokia veikla, kaip švietimas apie subkultūras. jų idealogijas ir pan. Mačiau jų internetiniam puslapy, kad rengia ir seminarus pedagogam apie subkultūras.
Atsakyti
Švietimas apie subkultūras? Jų seminaro pavadinimas įdomiai skamba: "Jaunimo subkultūros ir jų valdymo mokykloje galimybės"... Jie orientuojasi į mokytojus, jų tolerancijos trūkumą subkultūros atstovams, tačiau visiškai neskiria dėmesio kitų mokinių požiūriui, tolerancijos stokai, net nepagrįstai baimei, kurią sukelia subkultūros atstovai.

Programos tikslai ir uždaviniai

Suteikti mokytojams:

teorinių žinių bei praktinių įgūdžių, kaip valdyti mokinių kitoniškumo apraiškas formalaus ir neformalaus ugdymo procese;
teorinių žinių apie psichologinius paauglystės bruožus;
teorinių žinių apie Lietuvoje aktyviai veikiančias jaunimo subkultūras;
teorinių žinių apie kitoniškumo valdymo bei konstruktyvaus jo panaudojimo ugdymo procese galimybes.
Sudaryti mokytojams sąlygas įgyti praktinių įgūdžių pažinti bei bendrauti su jaunimo subkultūrų atstovais mokykloje.


Atsakyti
na, bet visvien kažkoks teigiamas bent 1 žingsnis link bent minimalios tolerancijos siekimo. Gal po to seks kažkas daugiau... Viltis ... motina. o gera mama savo vaikų neapleidžia biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(3Raminta3 @ 2007 08 03, 18:01)
teorinių žinių bei praktinių įgūdžių, kaip valdyti mokinių kitoniškumo apraiškas formalaus ir neformalaus ugdymo procese;
teorinių žinių apie psichologinius paauglystės bruožus;
teorinių žinių apie Lietuvoje aktyviai veikiančias jaunimo subkultūras;
teorinių žinių apie kitoniškumo valdymo bei konstruktyvaus jo panaudojimo ugdymo procese galimybes.
Sudaryti mokytojams sąlygas įgyti praktinių įgūdžių pažinti bei bendrauti su jaunimo subkultūrų atstovais mokykloje.

Pagal temas tai tolerantiškumu schmoll.gif , daugiau ką mokytojui daryti kai koks neformalas klasėj sėdi, ko iš jo tikėtis...
Ypač fain temikė: "teorinių žinių apie kitoniškumo valdymo bei konstruktyvaus jo panaudojimo ugdymo procese galimybes".
Tiesa pasakius dažnai mokytojai ir šiaip pauglių nesupranta - suaugusiųjų akimis visi paugliai savotiški neformalai mirksiukas.gif .
Atsakyti
QUOTE(bytte @ 2007 08 03, 19:21)
Pagal temas tai tolerantiškumu  schmoll.gif , daugiau ką mokytojui daryti kai koks neformalas klasėj sėdi, ko iš jo tikėtis...
Ypač fain temikė: "teorinių žinių apie kitoniškumo valdymo bei konstruktyvaus jo panaudojimo ugdymo procese galimybes".
Tiesa pasakius dažnai mokytojai ir šiaip pauglių nesupranta - suaugusiųjų akimis visi paugliai savotiški neformalai mirksiukas.gif .


na, apie kai kurias subkultūras tai tikrai norėtųsi žinot kaip jas suvaldyt ar mėgint nukreipt tinkamesne linkme. pvz. skinus, arba tokius kur satanizmą propaguoja.
juk mokytojo užduotis ne tik dalyką išdėstyt, bet ir šiaip ugdyti kaip žmones.
Atsakyti
man rodos jie jau eina is mados... ;D
Atsakyti
QUOTE(Dios @ 2007 08 03, 23:42)
na, apie kai kurias subkultūras tai tikrai norėtųsi žinot kaip jas suvaldyt ar mėgint nukreipt tinkamesne linkme. pvz. skinus, arba tokius kur satanizmą propaguoja.
juk mokytojo užduotis ne tik dalyką išdėstyt, bet ir šiaip ugdyti kaip žmones.

Tai galėtų būti - agresyvumo apraiškų valdymas bei konstruktyvaus panaudojimo ugdymo procese galimybes... , o kitoniškumo valdymas kaip tai man tarybine mokykla kvepia (mes visi tokie geri, koja kojon žengiam)...
O apie skinus ir satanistus g.gif , manau jų agresyvumo šaknys nesiskiria nuo paprastų pauglių, tik kad jie pasirinkę kitokią išorinę saviraišką (rūbus, muziką).
Atsakyti
QUOTE(bytte @ 2007 08 04, 08:47)
Tai galėtų būti - agresyvumo apraiškų valdymas bei konstruktyvaus  panaudojimo ugdymo procese galimybes... , o kitoniškumo valdymas kaip tai man tarybine mokykla kvepia (mes visi tokie geri, koja kojon žengiam)...
O apie skinus ir satanistus g.gif , manau jų agresyvumo šaknys nesiskiria nuo paprastų pauglių, tik kad jie pasirinkę kitokią išorinę saviraišką (rūbus, muziką).


skinus šiaip nuo kitų agresyvių paauglių skiria ideologija ir jie savo agresiją nupkreipia į tam tikrus žmones.
be to, reikia nepamiršt, kad subklutūrų atstovai būna vieni kitiems labai netolerantiški ir nevengia vieni iš kitų tyčiotis.
gal tų pedagogų priėjimas ir gana paviršutiniškas, bet jų toks darbas, kad reikia žinot kaip su tokiais dirbti. be to kitoniškumo apraiškos kas keletą metų keičiasi.
kai pati baiginėjau mokyklą, ant bangos labai buvo banglai. vėliau ėmė veistis gotai. dabar žiūriu gotai pradeda nusibost -- ateina emo.
kitas dalykas, tarp paauglių retas kas iš tikrųjų gilinasi į subkultūros ideologiją ir istoriją, o reiškia save tik per rūbus ir muziką, kuri tuo momentu įdomi.
Atsakyti
QUOTE(Dios @ 2007 08 04, 10:27)
skinus šiaip nuo kitų agresyvių paauglių skiria ideologija ir jie savo agresiją nupkreipia į tam tikrus žmones.
be to, reikia nepamiršt, kad subklutūrų atstovai būna vieni kitiems labai netolerantiški ir nevengia vieni iš kitų tyčiotis.
gal tų pedagogų priėjimas ir gana paviršutiniškas, bet jų toks darbas, kad reikia žinot kaip su tokiais dirbti. be to kitoniškumo apraiškos kas keletą metų keičiasi.
kai pati baiginėjau mokyklą, ant bangos labai buvo banglai. vėliau ėmė veistis gotai. dabar žiūriu gotai pradeda nusibost -- ateina emo.
kitas dalykas, tarp paauglių retas kas iš tikrųjų gilinasi į subkultūros ideologiją ir istoriją, o reiškia save tik per rūbus ir muziką, kuri tuo momentu įdomi.

Paaugliai apskritai vieni kitiem netolerantiški, nesvarbu pagal ką skirsto: pagal gyvenamą vietą, pagal priklausymą vienai ar kitai grupuotei, pagal tautybę, futbolo komandą... Užtai man taip ir keistai skamba tos kitoniškumo apraiškos, jos išesmės kyla dėl paaugliam būdingo mąstimo, siekio įsitvirtinti visuomenėje...
Nors g.gif žinoma norėčiau kad pedagogai mokantys mano vaikus benk kiek būtų susipažinę su subkultūromis. Kita vertus, nemanau jog geras mokytojas pakeistų nuomonę apie savo mokinį, jei šis ateitų netradiciškai apsirengęs g.gif
Atsakyti
QUOTE(Dios @ 2007 08 04, 10:27)
be to, reikia nepamiršt, kad subklutūrų atstovai būna vieni kitiems labai netolerantiški ir nevengia vieni iš kitų tyčiotis.


Neseniai buvau vienam neformalų susibėgime. Gotų, bet dauguma buvo vyresni nei 20. Po to ruošiausi visuomeniniu transportu grįžti namo. Žinoma, žmonės gan kreivai į mano maskaradą žiūrėjo, bet koks skirtumas. Taigi, grįžtam prie tamos. belaukdama susipažinau su vienu labai mielu banglu, tokiu visiškai atsipūtusiu žmogeliuku. Na ir pradėjom taukšti, apsikeitėm koordinatėm... Nežinau, mano aplinkos žmonės gam gerai sutaria su kitų subkultūrų atstovais....
Atsakyti