QUOTE(Profit @ 2014 10 10, 20:10)
kažko man neduoda atsissiųsti
Nežinau kodėl neduoda
Sukeliu čia tada.
1.Sutaupyti degalų leidžia:
a)Apdairus judėjimas laiku mažinant variklio apsisukimų skaičių
b)Tolygus įsibėgėjimas iš vietos
c)Tolygus greičio didinimas
2.Važiuojant automobiliu su mechanine pavarų dėže,prieš geležinkelio pervažą reikia įjungti žemesnę pavarą.
3.Raudonas mirksintis šviesoforas būna geležinkelio pervažoje.
4.Stovėjimo (rankinis) stabdis blogai veiks,jei susidėvėję stabdžių trinkelių antdėklai.
5.Jei vienos ašies ratai pradės skirtingai stabdyti pailgės stabdymo kelias,transporto priemonė gali nuslysti į šoną.
6.Jei akumuliatoriaus baterijos gnybtai pasidengia oksidų plėvele,gali savaime paleidžiant variklį starteriu sumažėti variklio alkūninio veleno sukimosi dažnis.
7.Krovinio vežimas ant stogo pavojingas:
a)Posūkiuose automobilis praranda šoninį stabilumą,greičiau virsta
b)Automobilis jautresnis šoniniam vėjui
8.Stabdymo kelias nepriklauso nuo vairuotojo reakcijos.
9.Sustojimo kelias priklauso nuo vairuotojo reakcijos.
10.Stabdymo kelią pailgina šlapia ir slidi kelio danga ir priekaba neturinti stabdžių.
11.Sistema ASR(antipraslydimo sistema):
a)Neleidžia praslysti ratams automobiliui įsibėgėjant iš vietos
b)Neleidžia nuslysti į šoną slidžiame kelyje automobiliui įsibėgėjant iš vietos
12.Degalai užsiliepsnoja nuo suspaudimo dyzeliniu kuru veikiančiame variklyje.
13.Techninių apžiūrų ženklas(lipdukas) nurodo datą,kada turi būti atlikta kita apžiūra.
14.Esant žemiausiam variklio apsisukimų diapazonui degalų sąnaudos bus mažiausios.
15.Dylant stabdžių trinkelėm stabdžių skysčio lygis,stabdžių sistemoje,mažėja.
16.Didesnis pavojus pasireikšti akvaplaningui(vandens pleištui) važiuojant per lietų:
a)Kai važiuoji didesniu greičiu
b)Naudojant plačias padangas
c)Kai padangos labiau nudilusios
d)Kai netvarkingi amortizatoriai
17.Gyvenvietėje važiuojant atbulomis,leidžiama važiuoti neprisisegus saugos diržų.
18.Net ir važiuojant 30km/h greičiu,neprisisegus saugos diržų,galima sunkiai ar net mirtinai susižeisti.
19.Koks automobilio judėjimo režimas yra taupiausias ir mažina aplinkos taršą?
a)Savalaikis perjungimas į aukštesnę pavarą
b)Savalaikis perjungimas į žemesnę pavarą prieš kylant į kalną
20.Jei paspaudusdarbinio stabdžio pedalą girdisi cypimas arba metalinis girgždesys,reiškia,kad labai susidėvėję stabdžių trinkelių frikciniai antdėklai.
21.Sankabos ir stabdžių paminas reikia spausti vidurine pėdos dalimi.
22.Akseleratoriaus paminą reikia spausti priekine kojų dalimi(pirštais).
23.Vairo ratas teisingai laikomas ties 9-3 arba 10-2 valandomis.
24.Mažėjant aplinkos temperatūrai,akumuliatorių baterijos talpa mažėja.
25.Važinėjant automobiliu su automatine pavarų dėže,galima sutaupyti degalų :
a)Jei įmanoma vengti režimoKick down
b)Važinėjant mieste automatinių pavarų svirtį nustatyti režimu D
26.Jei stabdant automobilį jis krypsta į šoną,to priežastys:
a)Blokuojami vienos pusės ratai
b)Stabdžiai veikia tik vienoj pusėj automobilio
27.Jeigu paskui krovininį automobilį susidarė lengvųjų automobilių kolona,lenkti pirmas turi pirmasis kolonos automobilis.
28.Užsidegusį bemziną reikia gesinti ugnies gesintuvu arba uždengti gaisro židinį tankiu audiniu.
29.Minimalus saugus atstumas tarp prasilenkiančių transporto priemonių važiuojant 90km/h greičiu 2m.
30.Didėjant greičiui nuo pajudėjimo iki 130km/h,vairuotojo apžvalgos kampas mažėja nuo 120 iki 5 laipsnių.
31.Pavojinga eksploatuoti automobilį,kai nedirba pakabos amortizatoriai,dėl didelių kėbulo svyravimų automobilis gali prarasti sukibimą su keliu ir pasidaryti nevaldomas.
32.Duomenis apie lengvojo automobilio sukabinimo įtaiso leistiną apkrovą rasite lentelėje prie sukabinimo įtaiso.
33.Pastebėjus kelyje duobę,kurios išvengti neįmanoma,nes automobilio greitis per didelis,prieš įvažiuojant į duobę reikia nustoti stabdyti.
34.Stabdymo kelias bus trumpesnis(kai važiuojamoji dalis sausa ir švari) jei iš pradžių stipriai,o po to lengviau spaudžiant stabdį(degresyvus stabdymas).
35.Kaip kinta įsivaizduojamas atstumas iki tamsių spalvų automobilių?
Atstumas atrodo didesnis už tikrąjį,o greitis mažesnis.
36.Automobilio ratai buksuos,jeigu variklio traukos jėga bus didesnė už padangų sukibimo su kelio danga jėgą.
37.Su ABS sistema stabdyti slidžiame kelyje reikia staigiai neišjungus sankabos ir pavaros.
38.Automobilio prošvaisa atstumas nuo kelio iki žemiausio centrinės automobilio dalies taško.
39.Sprogus važiuojančio automobilio padangai reikia atleisti akseleratorių,esant galimybei stengtis išlaikyti tiesią važiavimo trajektoriją,esant būtinybei sustoti kelkraštyje,įjungti avarinę šviesos signalizaciją.
40.Saugi distancija tarp automobilių gyvenvietėje ir ne gyvenvietėje yra:
Gyvenvietėje ½,ne gyvenvietėje visas greitis metrais.
41.Artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintų padėtį reguliuoti rankomis galima,kai automobilio bagažinė prikrauta ir tempiant puspriekabę.
42.Ekologinio vairavimo nauda:
a)Gerinami vairuotojų vairavimo įgūdžiai
b)Mažinamas triukšmo lygis
c)Mažesnės išlaidos dėl avarijų
43.Paleidus šaltą variklį,kad kuo mažiau pakenktum aplinkai,reikia nekaitinant variklio,važiuoti mažais apsisukimais.
44.Su automatine pavarų dėže,norint apsaugoti automobilį nuo savaiminio pajudėjimo nuokalnėn,reikia:
Perjungimo svirtį fiksuoti padėtyje P;Įjungti stovėjimo stabdį
45.Visi automobilio stabdžiai stabdomi darbiniu stabdžiu.
46.Aktyvūs eismo saugumo elementai užtikrina saugesnį transporto priemonės valdymą kelionės metu.Naujesnėse transporto priemonėse aktyvius saugos elementus sudaro:
ABS sistema;elektrononės stabdžių jėgos paskirstymo,stabilumo,antipraslydimo (ARS) ;traukos kontrolės (TSC) bei kitos sistemos.Taip pat nedidelis lyginamasis svoris;vairavimo sistema ir pakaba;slėgis padangose;geras vėdinimas bei šildymas;padangų profilis;galinio stiklo apšildymas.
47.Pasyvūs saugos elementai yra tie,kurie apsaugo vairuotoją ir keleivius kelionės metu:
Saugos diržai;saugos pagalvės;motociklininko šalmai;galvos atramos;tvirtesnė ir atsparesnė automobilio kėbulo struktūra;specialios deformavimo zonos,sugeriančios smūgį;saugos diržų užsegimo priminimas.
48.Pagrindinis dažniausiai eismo įvykius lemiantis psichologinis veiksnys yra neįvertintas pavojus;šalutinis veiksnys skubėjimas.
49.Radialinės padangos sandara nuo diagonalinės skiriasi kordo siūlų išdėstymu.
50.Sugedus išmetamųjų dujų šalinimo sistemai sustiprėja dujų išmetimo triukšmas.
51.Saugus greitis priklauso nuo metereologinių sąlygų,kelio dangos būklės ir tipo,automobilio techninės būklės,vairuotojo įgūdžių.
52.Kokia priklausomybė tarp automobilio svorio centro padėties ir greičio?
Svorio centrui kylant,maksimalų greitį reikia mažinti.
53.Važiuojant nuokalne stabdymo kelias ilgesnis nei lygiame kelio ruože.Važiuojant aukštesne pavara (nuokalne) mažesnis stabdymo efektas varikliu.
54.Nuokalnėj ilgai stabdant pagrindiniais stabdžiais gali pablogėti jų efektyvumas.
55.Neblaivumo (girtumo) laipsnis laikomas sunkiu,kai kraujyje yra nuo 2,51 promilės ir daugiau.Vidutinis nuo 1,51 iki 2,5 promilės.
56.Važiuojant esant draudžiamam šviesoforo signalui administracinė bauda 100-200 lt ir teisių atėmimas 1-6 mėn.
57.Bauda už neįregistruotų,neperregistruotų transporto priemonių vairavimą 100-150 lt.
58.Vasarą slidi gali būti žvyro,tašytų(skaldytų) akmenų dangos,bei asfalto danga,tik pradėjus lyti.
59.Saugus atstumas iki priešais važiuojančių transporto priemonių yra ne mažesnis,kaip per 3 s nuvažiuojamas atstumas.
60.Posūkyje automobilis stabilesnis,kai sankabos pamina neišminta ir įjungta pavara.
61.Stabdžių sistemoje yra oro,jei stabdant automobilį traukia į šoną ir jei padidėjusi stabdžių paminos eiga.
62.Posūkyje lėčiau sukasi vidiniai ratai.
63.Važiuojančią transporto priemonę gali traukti į dešinę arba įkairę dėl:
a)Nevienodo oro slėgio priekinių ratų padangose
b)Blogai suvestos transporto priemonės ratų geometrijos
64.Jei transporto priemonės išmetimo sistemoje yra katalizacinis neutralizatorius,reikia pilti neetiliuotą benziną.