QUOTE(Pasimetusi kojotė @ 2012 02 26, 14:43)
Nereikia, Vėtre, čia varyt ant pagrindinių mokyklų.
nereikia aišku ant vieno kurpalio visas mokyklas mauti, kas be ko, visur tų trūkumų buvo ir bus kaip ir privalumų. Ir ne pradinėje mano sesė savo vaikui suolą pirko prieš 5 metus, ir ką - 100lt su kažkiek 4 metams, ir aš pirkčiau jei reikėtų, manęs tas negązdina Ir nupirkčiau, ir paremčiau, ir remontui pridėčiau, jei matyčiau, kad man yra dėl ko stengtis. Galėčiau tik pasakyti, kad labai iš ties yra sunku surasti savo vaikui gerą mokytoją ir tiek. Pas mano vaiką mokykloje nuo rugsėjo vyko kalbų dienos, naujametinis karnavalas, olimpiados pirmokams,vasario 16 paminėjimas, piešė piešinį tai progai. Ir tai viskas. Vaikas neparnešė namo nei vieno eilėraščio, nei vienos dainelės iš mokyklos. Ką turim, tai tik, kas namie išmokta, iš darželio. Manau, kad daug kas priklauso nuo vadovo ir jo pavaduotojų politikos m-kloje.Svarbiausias vaidmuo atitenka klasės mokytojui.
Iš dukros darželio berods 6 vaikai išėjo į pradinę m-klą, visi labai patenkinti, klasė stipri, didžiausioji dalis mokosi A lygiu, turbūt užtenka laiko mokslams, tai priklauso ir nuo tėvų kontrolės ir papildomo darbo namuose. Apie brangokas rinkliavas girdėjau ir aš, ko tik nebūna, dar priklauso, kokie tėvai vaikų. Dukros klasėje šiai dienai gerai skaito tik 4 (A lygiu baigė 5 vaikai, 2 iš jų pritempti tam lygiui) vaikai, gal tokia klasė susirinko, dar ir tai lemia daug ką.
Kad pradinė mokykla ir kitos mokyklos, kurios surenka vaikus, norėjau pasakyti, įdėjo į savo mokyklas daug ilgamečio įdirbio, formavo savo kolektyvą, kūrė tinkamą darbinę atmosferą, reikalavo daug iš savo mokytojų, dirbo naktimis, rašė visokius projektus, vertėsi per galvą, kad savo mokyklą padarytų patrauklesnę.Ir N mokyklų, kurios nieko nedarė, tik dėjavo, kad vaikų mažėja, iš jų išsilakstė geri dalykininkai. Ir labai opi situacija pasidarė, kad dabar gelbsti tas merdinčias mokyklas gerųjų sąskaita, bent jau tų, kurios labiau stengėsi. Bet tai neišvengiama, čia -Panevėžys.
Pažiūrėkit Vilniuje, Kaune, kai rodo per Tūkstanmečio vaikus, kai pristato gimnazijos, visos jos konkuruoja, turi savo veidą, atmosferą, savo tradicijas tą reprezentuoja vaikai. Kad ir jezuitų gimnazija, juk ten ir uniformos, geležinė tvarka, aukšti reikalavimai, net už mokslą reikia mokėti, ir visi tik džiaugiasi ten pakliuvę. Penktokams repetitorius samdo, kad tik pakliūtų. O kodėl taip yra? Kodėl ten nėra muštynių, lakstymo, triukšmo, nes ten yra tvarkos mokytojas, kuris prižiūri drausmę, ir yra atsakingas tik už tvarką. Kodėl mokykla pasiekė tokį lygį, nes turėjo motyvuotus vadovus. Ar norėtumėt leisti savo vaiką į tokią gimnaziją? Aš -labai