Tai vadinasi centralizuotu priėmimu. Ir nieko čia blogo. Tik Pnvž kaip visada randa kur išsidirbinėt. Kaip galima reguliuot kiek kuriai mokyklai komplektuot klasių??? Prarandama pati centralizuoto priėmimo esmė-skirstyti taip, kad būtų po lygiai visoms. Kad suprast kam to reikia savivaldybei, reikia išmanyt mokinio krepšelio metodiką
nesant reguliavimo vienos mokyklos aptekę pinigais, kitoms-trūksta elementariems dalykams. Kodėl taip atsitinka? Vėlgi krepšelio metodika-trumpai nepaaiškinsiu.
Lietuvoje puikiausias centralizuoto priėmimo pvz.-Utenos savivaldybė.
Piktintis čia nėra ko-taip visame pasaulyje, juk kainuoja valstybei, savivaldybei pastatų išlaikymas, mokinių pavežėjimas.
Kalbėt apie mokyklų konkurencingumą gražu, bet gal ne mūsuose? (atsiprašau už ne lietuvišką žodį) Juk pas mus nuomonę apie mokyklas formuoja ne pedagogai ir net arti jų nebuvę. Galima vystyti diskusiją-kas lemia mokyklos pasirinkimą? Atsakymas ,,turi/neturi gero vardo" netinka dėl abstraktumo. Nes mes gerą vardą galime suprast labai skirtingai.