QUOTE(Jurguciuxxx @ 2009 05 13, 08:51)
Sveikos, mamytes ..
Ar galite man kas nors padeti?
Neseniai gavau vairuotojo pazymejima, zadu pirkti Mazda 323, 1995m..Masiniukas yra parvarytas is Vokietijos, dar neregistruotas nera ir techninio paso, taciau jau apziuretas, pravaziuotas..Bet vakar is vieno draugo isgirdau, kad jos nepirkciau, nes detales brangios, o kitas zmogelis, kaip tik sako atvirksciai, kad pirkciau..
Ir dabar pasimeciau, nezinau, ka daryti, ar tikrai detales yra brangios, juk jai daug metu, tai gal netruetu buti brangios, cia mano nuomone..
Ar galite man kas nors padeti?
Neseniai gavau vairuotojo pazymejima, zadu pirkti Mazda 323, 1995m..Masiniukas yra parvarytas is Vokietijos, dar neregistruotas nera ir techninio paso, taciau jau apziuretas, pravaziuotas..Bet vakar is vieno draugo isgirdau, kad jos nepirkciau, nes detales brangios, o kitas zmogelis, kaip tik sako atvirksciai, kad pirkciau..
Ir dabar pasimeciau, nezinau, ka daryti, ar tikrai detales yra brangios, juk jai daug metu, tai gal netruetu buti brangios, cia mano nuomone..
Jei tau mašina patinka, tai ir pirk...Ne tam gi perki, kad visas detales keist. Ko prireiks, tą pasikeisi.
Atidėk kokius 600 lt pagrindinio diržo keitimui. Dar kažkiek tepalam/filtram...visa kita - pagal reikalą.
Man pvz per tris metus eksplotavimo teko pasikeisti galonio rato guolį.Kaina 85 lt.Jei būtų su ABS mašiniukas - tas guolis kainuoja 135 lt. Nėra baisiai daug, turint omeny kad keičiamas su visa stebule. Renault tokių guolių kainos apie 400 lt.
Amortizatoriai - pirkau po 130 lt/vnt - Gariūnų turguj HITACHI japoniškus. Jau antri metai skrydis normalus.