QUOTE(Reklamiste @ 2011 01 17, 11:30)
Ir man labai gaila tų rinkodaristų, kurie galvoja, kad RsV yra skirta kažkam specialiai ir neintegruojama į bendrus planus
Be abejo neatskirai, tačiau atskira specialybė ne šiaip sau egzistuoja Įvaizdis, vardas, mokymai, reklama, žiniasklaida. QUOTE
Taip naudinga mąstyti PRščikams, kurie siekia parduoti kuo daugiau savo paslaugų ir kuo brangiau. Dar liūdniau, jeigu atskirai eina pardavimų akcijos, įvaizdinė reklama ir RsV projektai - va čia tai nėra ką kalbėti apie Integruotas Marketingo Komunikacijas.
Nemanau, kad vienas žmogus turi būti atsakingas ir už produkto reklamavimą bei jo produktyvumą ir už kompanijos vardo reklamavimą. Taip, komanda gali būti bendra, bet ne vienas žmogus, t. y. rinkodaros specialistas. Jūs galite išmanyti viešuosius ryšius, bet tai toli gražu ne tas pats. Gaila, kad taip viskas sumalama.
Manau, kad atskirybės naudingos ne tik RSV specialistams (jie tai labiau nusimano savo kryptį, o jei užkraus ir pardavimus?), bet ir įmonei, kuri atskirs kas ką moka, ir kas ką gali. Labai įprasta sukrauti visus šunis ant vieno taupant pinigus arba nesuvokiant kas yra kas. Dabar suvokiu kodėl šioje temoje kalbama apie tai, kad rinkodaros specialistai trumpai išbūna vienoje vietoje.
Bet kuriuo atveju, ši tema man tapo naudinga tuo, kad sužinojau, jog šios dvi specialybės yra maišomos. Dabar supratau, kodėl man pažįstamas siūlė tapti "marketingiste", nors aš esu PRrčikė. Be abejo atsisakiau, nes rinkodara man netinka, kiek ją žinau, be abejo.
Gerų darbų visoms