Įkraunama...
Įkraunama...

Marketingistės plepa čia!

QUOTE(Reklamiste @ 2011 01 17, 11:30)
Ir man labai gaila tų rinkodaristų, kurie galvoja, kad RsV yra skirta kažkam specialiai ir neintegruojama į bendrus planus blink.gif
Be abejo neatskirai, tačiau atskira specialybė ne šiaip sau egzistuoja mirksiukas.gif Įvaizdis, vardas, mokymai, reklama, žiniasklaida.
QUOTE
Taip naudinga mąstyti PRščikams, kurie siekia parduoti kuo daugiau savo paslaugų ir kuo brangiau. Dar liūdniau, jeigu atskirai eina pardavimų akcijos, įvaizdinė reklama ir RsV projektai - va čia tai nėra ką kalbėti apie Integruotas Marketingo Komunikacijas.

Nemanau, kad vienas žmogus turi būti atsakingas ir už produkto reklamavimą bei jo produktyvumą ir už kompanijos vardo reklamavimą. Taip, komanda gali būti bendra, bet ne vienas žmogus, t. y. rinkodaros specialistas. Jūs galite išmanyti viešuosius ryšius, bet tai toli gražu ne tas pats. Gaila, kad taip viskas sumalama.

Manau, kad atskirybės naudingos ne tik RSV specialistams (jie tai labiau nusimano savo kryptį, o jei užkraus ir pardavimus?), bet ir įmonei, kuri atskirs kas ką moka, ir kas ką gali. Labai įprasta sukrauti visus šunis ant vieno taupant pinigus arba nesuvokiant kas yra kas. Dabar suvokiu kodėl šioje temoje kalbama apie tai, kad rinkodaros specialistai trumpai išbūna vienoje vietoje.

Bet kuriuo atveju, ši tema man tapo naudinga tuo, kad sužinojau, jog šios dvi specialybės yra maišomos. Dabar supratau, kodėl man pažįstamas siūlė tapti "marketingiste", nors aš esu PRrčikė. Be abejo atsisakiau, nes rinkodara man netinka, kiek ją žinau, be abejo.

Gerų darbų visoms 4u.gif
Atsakyti
čia kaunietėms, ieškančioms darbo http://www.cvonline....5894ca578179d8a
Atsakyti
QUOTE(Transcendens @ 2011 01 17, 09:06)
RSV yra vadybos atšaka, o ne rinkodaros (rinkodara nėra vadyba).  Rinkodarai svarbiausia pardavimai, RSV svarbiausia - įvaizdis (dažniau žmogaus ar įmonės, kitaip nei rinkodaristo). Tokie trumpai tariant apibrėžimai, ne knyginiais terminais.
O jei rinkodaros specialistui primetami ir piarčiko  darbai, tada užjaučiu  unsure.gif  Nes tai na tiesiog kokybiškai neįmanoma...

Prieš ginčyjantis ir įrodinėjant savo tiesas, siūlau prisiminti apibrėžimus:

Public relations (PR) is a field concerned with maintaining a public image for businesses, non-profit organizations or high-profile people, such as celebrities and politicians.

Marketing is defined by the American Marketing Association (AMA) as "the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large. Marketing is a product or service selling related overall activities.

Rinkodara tikrai nėra tas pats, kas pardavimai. Pardavimai susiję su rinkodara tuo, kad rinkodara siekia rasti, ką parduoti, kam parduoti, už kiek parduoti ir kur parduoti (ir t.t., klasikinis 4P ar išplėstasis 7P). Ryšiai su visuomene taip pat susiję su pardavimais netiesiogiai - nes tam, kas perka yra svarbus įmonės įvaizdis, produkto ar paslaugos įvaizdis ir t.t. Ir priklausomai nuo įmonės dydžio ir rinkos skiriasi tai, kas tuose departamentuose daroma. Daug kur abu yra persipynę, ypač dėl to, kad tradicinės reklamos poveikis krinta (pvz. TV ir t.t.), žmonės labiau selektyvūs, yra daug daugiau įvairiausių medijų ir t.t

Kaip minėjau pirmoje žinutėje, darbų pasidalinimas labai priklauso nuo įmonės dydžio. Mažesnėje vienas žmogus darys viską, susijusį tiek su rinkodara, tiek su RSV, galbūt net ir pardavimais, nes tiesiog nėra daugiau resursų. Didesnėje bus labiau išskraidyta. Tikriausiai esate dirbusi tik vienoje šitoje įmonėje, jei į viską žiūrite pro tokią siaurą prizmę. Įmonės labai skiriasi. Prieš tai dirbau tokioj, kur aš viena turėjau atsakomybę už visą rinkodarą ir PR, dabar dirbu tokioj, kur rinkodaros departamente dirba virš šimto žmonių ir kiekvienas turi savo atskirą sritį - vėlgi, kaip sritys suskirstytos priklauso nuo įmonės, nes vienai rūpės atskirų prekės ženklų valdymas, kitai - padalinimas pagal sritį ir t.t.

Beje, įdomu būtų sužinot, kiek marketingistai uždirba dabar LT (vidutiniškai) ax.gif
Atsakyti
Dar pridendant (vakar pavargus buvau), rinkodara tikrai YRA vadybos atšaka, tuo tarpu RsV yra tik vieno iš keturių P atšaka (promotion).
Atsakyti
Labas vakaras smile.gif
Aš dar tik būsima marketingistė. Noriu užduoti jums truputį klausimų smile.gif
Ar kai baigėte studijas, žinojote, kokioje srityje norite dirbti? Ar sunku rasti darbą? Nes praktiką nelengva sad.gif Ar studijavote tik bakalaurą ar ir magistrą? Įsidarbinant tai turi įtakos ar labiau ta vadinama charizma.
Šiemet baigiu universitetą ir nežinau nieko, nežinau ko noriu. Nors jau stodama į universitetą galvojau, kad rinksiuos marketingą. Bet dabar ateina baimė, o ką darysiu, kai gausiu diplomą.


Ir dar, gal kam Kaune reikia praktikantės? wink.gif
Atsakyti
Sveikos marketingo deivės!
Ar yra gyvų, o gal šita tema jau mirusi? verysad.gif

Aš turiu tokį klausimą temos pakėlimui į viršų - ar teko kam nors kada nors iš kur nors pirkti įmonių duomenų bazę? Ne spam'ui. Bet normalią įmonių bazę, pagal veiklos kryptis, su duomenimis apie apyvartą, darbuotojų skaičių ir pan.?

Jei teko, pasidalinkit gera/bloga patirtimi ir rekomendacijomis smile.gif Ači 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Balta balta @ 2011 01 21, 15:00)
Dar pridendant (vakar pavargus buvau), rinkodara tikrai YRA vadybos atšaka, tuo tarpu RsV yra tik vieno iš keturių P atšaka (promotion).


totalus absurdas blink.gif

p.s. aišku, kaip ir bet kokiame moksle, susiduriama su skirtingomis nuomonėmis ir kiekvienas giname savąjąwink.gif
Atsakyti
Laba diena smile.gif Šiemet baigiau mokyklą ir planuoju stot i marketingą ,tik neapsisprendžiu į kurį universitetą : VDU ar KTU.Ką patartumėt?
Atsakyti
QUOTE(Salvachita @ 2011 07 02, 14:55)
Laba diena smile.gif Šiemet baigiau mokyklą ir planuoju stot i marketingą ,tik neapsisprendžiu į kurį universitetą : VDU ar KTU.Ką patartumėt?


Vilniaus kolegijoje, reklamos vadyba biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Salvachita @ 2011 07 02, 14:55)
Laba diena smile.gif Šiemet baigiau mokyklą ir planuoju stot i marketingą ,tik neapsisprendžiu į kurį universitetą : VDU ar KTU.Ką patartumėt?

Aš baigiau KTU labai girti neiimčiau, bet ir peikti negaliu...
Nežinau ką patarti gal stok į abu nes kiek žinau įstoti nėra taip lengva g.gif
Aš jei galėčiau dabar rinktis tai rinkčiausi ISM 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(populi @ 2011 07 04, 11:25)
Aš baigiau KTU labai girti neiimčiau, bet ir peikti negaliu...
Nežinau ką patarti gal stok į abu nes kiek žinau įstoti nėra taip lengva  g.gif
Aš jei galėčiau dabar rinktis tai rinkčiausi ISM  4u.gif


As irgi jei dabar rinkciausi tai arba ISM, arba jau uzsienio universiteta smile.gif
Atsakyti
QUOTE(WėWė @ 2011 06 13, 16:06)
Sveikos marketingo deivės!
Ar yra gyvų, o gal šita tema jau mirusi?  verysad.gif

Aš turiu tokį klausimą temos pakėlimui į viršų - ar teko kam nors kada nors iš kur nors pirkti įmonių duomenų bazę? Ne spam'ui. Bet normalią įmonių bazę, pagal veiklos kryptis, su duomenimis apie apyvartą, darbuotojų skaičių ir pan.?

Jei teko, pasidalinkit gera/bloga patirtimi ir rekomendacijomis smile.gif Ači  4u.gif


Labas,

Man asmeniskai neteko matyti tinkamos duomenu bazes, nes man reikalingi tam tikru pareigybiu emeilai (ne ofiso administratoriu), tad vis tiek tikriausiai teks skambint i kiekviena ir juos aiskintis.

Dabar neseniai VZ isleido top1000 leidini, popieriniam formate ta baze gausi nemokamai, na o elektroniniam - gali nusipirkti is ju. Paziurek, ar tinka. Man rodos darbuotoju skaiciaus ten nera, tik apyvarta bei pelnas.

O rekomendacijos - tai labai priklauso, ka su ta baze daryt zadate smile.gif
Atsakyti