Sveikos, marketingistes, ar neteko kuriai skaiciuoti skatinimo akcijos atsipirkimo?
Pvz. jei perka 5 produktus tu duodi 6 dovanu.
QUOTE(Feminin @ 2010 01 07, 19:43)
Sveikos, marketingistes, ar neteko kuriai skaiciuoti skatinimo akcijos atsipirkimo?
Pvz. jei perka 5 produktus tu duodi 6 dovanu.
Pvz. jei perka 5 produktus tu duodi 6 dovanu.
O kaip galima neskaičiuoti? Primityviausias būdas: paskaičiuoti pardavimus, išlaidas (įskaitant nemokamai išdalintas prekes) ir gausi rezultatą: uždirbai ar ne. Toliau gali būti sudėtingiau: galima imti ilgesnį laikotarpį ir įvertinti pardavimų kritimą po akcijos. Skaičiuojami kiti rezultatai: akcijos išlaidos vienam produktui parduoti, akcijos išlaidos vienam papildomam produktui parduoti, išaugimo procentas nuo ankstesnių pardavimų ir kt.
Sveiki
siuo metu studijuoju reklamos vadyba, 3 kursas, kolegijoj.... ir mums va nuo kovo menesio bus baigiamoji praktika... bet paieskos rezultatai lygus 0 gal kas zino, girdejo, gal kokioj reklamos agenturai reikia nemokamos darbo jegos? t.y. praktikantu?
siuo metu studijuoju reklamos vadyba, 3 kursas, kolegijoj.... ir mums va nuo kovo menesio bus baigiamoji praktika... bet paieskos rezultatai lygus 0 gal kas zino, girdejo, gal kokioj reklamos agenturai reikia nemokamos darbo jegos? t.y. praktikantu?
Mirusiai temai atgaivinti- gal kuri dar būsite nemačiusi
http://www.youtube.c...h?v=h-8PBx7isoM
Sasekso saugesnių kelių asociacija (Sussex Safer Roads Partnership, SSRP) pradėjo bene plačiausio masto ir sėkmingiausią visų laikų saugaus eismo kampaniją Embrace Life (apsikabink gyvenimą). Šios kampanijos tikslas skleisti informaciją apie saugos diržų svarbą. SSRP nusprendė pademonstruoti visiškai kitoks požiūrį į reklamos kampanijas ir jai pavyko vien per pirmąją savaitę www.youtube.com portale klipą Embrace Life pasižiūrėjo daugiau nei milijonas žiūrovų. SSRP siekia, kad kuo daugiau žmonių pamatytų šį klipą, o rėmėjų grupės Facebook ir Twitter kanale sumušė visus pasaulinius palaikymo augimo tempo rekordus. Facebook portalo lankytojai pradėjo aktyvią lobistinę kampaniją siekdami, kad įvairių šalių televizijos ją parodytų savo žiūrovams. Kai kurios televizijos paprašė SSRP iškirtinės licencijos teisių rodyti šį klipą tik jų televizijoje atitinkamoje valstybėje/valstijoje/regione. Vienas pirmųjų šį klipą parodė France 24 kanalas. Laidos vedėja ir svečiai buvo sustingę ir maloniai sukrėsti klipo įspūdžio. Vėliau klipą parodė Brazilijos, Kanados, JAV televizijos. Facebook gerbėjai siekia, kad ją pamatytų viso pasaulio šalių televizijos.
Marketingo specialistai pripažįsta nieko panašaus iki tol nebuvo matę ir teigia, jos šis klipas - pati efektyviausia reklama saugaus eismo tematika. Juo labiau, kad paskutiniu metu buvo paplitusios kraupią realybę kraują, mirusių kūnus, sudaužytus likimus-demonstruojančios reklamos. Ši reklama visiškai kitokia. Jai nereikia žodžių. Nereikia paaiškinimų. Nereikia vertimo. Ją gali suprasti kiekvienas.
http://www.embracethis.co.uk/
arba
http://www.youtube.c...h?v=h-8PBx7isoM
Apkabink gyvenimą. Prisisek saugos diržą!
http://www.youtube.c...h?v=h-8PBx7isoM
Sasekso saugesnių kelių asociacija (Sussex Safer Roads Partnership, SSRP) pradėjo bene plačiausio masto ir sėkmingiausią visų laikų saugaus eismo kampaniją Embrace Life (apsikabink gyvenimą). Šios kampanijos tikslas skleisti informaciją apie saugos diržų svarbą. SSRP nusprendė pademonstruoti visiškai kitoks požiūrį į reklamos kampanijas ir jai pavyko vien per pirmąją savaitę www.youtube.com portale klipą Embrace Life pasižiūrėjo daugiau nei milijonas žiūrovų. SSRP siekia, kad kuo daugiau žmonių pamatytų šį klipą, o rėmėjų grupės Facebook ir Twitter kanale sumušė visus pasaulinius palaikymo augimo tempo rekordus. Facebook portalo lankytojai pradėjo aktyvią lobistinę kampaniją siekdami, kad įvairių šalių televizijos ją parodytų savo žiūrovams. Kai kurios televizijos paprašė SSRP iškirtinės licencijos teisių rodyti šį klipą tik jų televizijoje atitinkamoje valstybėje/valstijoje/regione. Vienas pirmųjų šį klipą parodė France 24 kanalas. Laidos vedėja ir svečiai buvo sustingę ir maloniai sukrėsti klipo įspūdžio. Vėliau klipą parodė Brazilijos, Kanados, JAV televizijos. Facebook gerbėjai siekia, kad ją pamatytų viso pasaulio šalių televizijos.
Marketingo specialistai pripažįsta nieko panašaus iki tol nebuvo matę ir teigia, jos šis klipas - pati efektyviausia reklama saugaus eismo tematika. Juo labiau, kad paskutiniu metu buvo paplitusios kraupią realybę kraują, mirusių kūnus, sudaužytus likimus-demonstruojančios reklamos. Ši reklama visiškai kitokia. Jai nereikia žodžių. Nereikia paaiškinimų. Nereikia vertimo. Ją gali suprasti kiekvienas.
http://www.embracethis.co.uk/
arba
http://www.youtube.c...h?v=h-8PBx7isoM
Apkabink gyvenimą. Prisisek saugos diržą!
Sveikos
esu dar tik verslo vadybos studentė, pasirinkusi marketingo vadybą. Norėjau paklausti gal galėtumėte rekomenduoti kokią literatūrą, svetaines ir pan.(visą temą peržiūrėjau) kad praplėsti žinias marketingo srityje, tobulintis daugiau nei universitetas duoda.
Būsiu labai dėkinga:)
esu dar tik verslo vadybos studentė, pasirinkusi marketingo vadybą. Norėjau paklausti gal galėtumėte rekomenduoti kokią literatūrą, svetaines ir pan.(visą temą peržiūrėjau) kad praplėsti žinias marketingo srityje, tobulintis daugiau nei universitetas duoda.
Būsiu labai dėkinga:)
laba diena!
manau, kad šitoje temoje dar nebuvo kvailesnio klausimo, bet artėja stojimo klausimas, o aš nežinau kur ką ir kaip daryt. taigi, kuo konkrečiai užsiima žmonės marketinge? kas tai yra? kokių savybių reikia?
ačiūūū.
manau, kad šitoje temoje dar nebuvo kvailesnio klausimo, bet artėja stojimo klausimas, o aš nežinau kur ką ir kaip daryt. taigi, kuo konkrečiai užsiima žmonės marketinge? kas tai yra? kokių savybių reikia?
ačiūūū.
QUOTE(Testify @ 2010 11 15, 21:10)
laba diena!
manau, kad šitoje temoje dar nebuvo kvailesnio klausimo, bet artėja stojimo klausimas, o aš nežinau kur ką ir kaip daryt. taigi, kuo konkrečiai užsiima žmonės marketinge? kas tai yra? kokių savybių reikia?
ačiūūū.
manau, kad šitoje temoje dar nebuvo kvailesnio klausimo, bet artėja stojimo klausimas, o aš nežinau kur ką ir kaip daryt. taigi, kuo konkrečiai užsiima žmonės marketinge? kas tai yra? kokių savybių reikia?
ačiūūū.
Labai priklauso nuo to, kurioje srityje dirbi. man teko dirbti keliose, tai puikiai matau, kad visur marketingas suprantamas skirtingai. Šiaip įmonėse, kur prekiaujama su galutiniais vartotojais marketingas dažnai yra brando kūrimas, medijų planavimas (ką naudoti, kada už kiek), įpakavimo ir paties produkto savybių sulyginimas su brandu, rinkos analizė (kas veikia, kas ne, kodėl ne, kokios tendencijos). Dar labai priklauso, kokio dydžio įmonė - didesnėj turi siauresnę sritį, mažesnėj - platesnę.
Dirbant įmonėj, kur prekiaujama su kitom įmonėm, svarbiausia yra suprasti, ko toms įmonėms reikia, kokios jų problemos, kaip jūsų įmonė gali jas išspręsti ir - kas sunkiausia - nuspręsti kaip ir per kur tai komunikuoti. Aišku, yra daug įmonių, kur marketingas reiškią tą patį ką brošiūrų kūrimas. Žodžiu, ši sritis daug kur ginčytina ir dažnai susilieja su kitomis (verslo vystymu, pardavimais....).
Dėl savybių - manau svarbu būti bendraujančiam, kad galėtum lengvai susikalbėti su kolegomis, klientais ir pastebėti, kas jiems svarbu. Taip pat gebėjimas rasti (samba keistai, bet svarbu): kontaktus, reklamos agentūras, tipinius klientus, tendencijas, svajonių įpakavimo dizainą, bet ką, ko nori, bet nemoki nusakyti. Man šis gebėjimas darbe yra svarbiausias. Dar vienas (bet išmokstamas) gebėjimas komunikuoti, kitus "uždegti" savo mintimis, kad jie jas parduotų, gamintų ir t.t. Bent jau įmonėj, kur šiuo metu dirbu, marketingas yra susibėgimo centras, visi čia teina ir išsikalba, o mes tai panaudojam brandų kūrimui ir komunikacijai.
Skaitau marketingo aprašymus (beje, aš turėjus ir marketingo paskaitų) ir niekaip nematau didelio skirtumo tarp mano specialybės (ryšiai su visuomene), ypač iš paskutinio posto
Visada maniau, kad rinkodaros (taip reikia sakyti ) specialisto darbas labiau finansinis, susijęs su pardavimais, tačiau vardo, prekės ženklo, logotipo kūrimas, nuomonės formavimas žiniasklaidoje yra RSV kryptis
Visada maniau, kad rinkodaros (taip reikia sakyti ) specialisto darbas labiau finansinis, susijęs su pardavimais, tačiau vardo, prekės ženklo, logotipo kūrimas, nuomonės formavimas žiniasklaidoje yra RSV kryptis
QUOTE(Transcendens @ 2011 01 16, 23:18)
Visada maniau, kad rinkodaros (taip reikia sakyti ) specialisto darbas labiau finansinis, susijęs su pardavimais, tačiau vardo, prekės ženklo, logotipo kūrimas, nuomonės formavimas žiniasklaidoje yra RSV kryptis
dar kartą atidžiai paskaitykite apibrėžimus ir pamatysit, kad RsV visur yra pristatoma kaip rinkodadaros dalis Didelėje įmonėje rinkodaristas atsako tiek už pardavimus, tiek už įvaizdį ar komunikaciją.... Pas mus dažnai dirba tik tam tikrus darbus, todėl ir supratimas iškreiptas Kad ir kainodara - jeigu kainas nustato buhalteriai savo metodais, tai kur čia marketingas???
QUOTE(Reklamiste @ 2011 01 17, 07:59)
dar kartą atidžiai paskaitykite apibrėžimus ir pamatysit, kad RsV visur yra pristatoma kaip rinkodadaros dalis Didelėje įmonėje rinkodaristas atsako tiek už pardavimus, tiek už įvaizdį ar komunikaciją.... Pas mus dažnai dirba tik tam tikrus darbus, todėl ir supratimas iškreiptas Kad ir kainodara - jeigu kainas nustato buhalteriai savo metodais, tai kur čia marketingas???
RSV yra vadybos atšaka, o ne rinkodaros (rinkodara nėra vadyba). Rinkodarai svarbiausia pardavimai, RSV svarbiausia - įvaizdis (dažniau žmogaus ar įmonės, kitaip nei rinkodaristo). Tokie trumpai tariant apibrėžimai, ne knyginiais terminais.
O jei rinkodaros specialistui primetami ir piarčiko darbai, tada užjaučiu Nes tai na tiesiog kokybiškai neįmanoma...
QUOTE(Transcendens @ 2011 01 17, 09:06)
RSV yra vadybos atšaka, o ne rinkodaros (rinkodara nėra vadyba). Rinkodarai svarbiausia pardavimai, RSV svarbiausia - įvaizdis (dažniau žmogaus ar įmonės, kitaip nei rinkodaristo). Tokie trumpai tariant apibrėžimai, ne knyginiais terminais.
O jei rinkodaros specialistui primetami ir piarčiko darbai, tada užjaučiu Nes tai na tiesiog kokybiškai neįmanoma...
O jei rinkodaros specialistui primetami ir piarčiko darbai, tada užjaučiu Nes tai na tiesiog kokybiškai neįmanoma...
Savotiškos interpretacijos Rinkodara yra vadybos funkcija kaip ir finansai, personalas ar gamyba. Ji kuria pridėtinę vertę. Ir man labai gaila tų rinkodaristų, kurie galvoja, kad RsV yra skirta kažkam specialiai ir neintegruojama į bendrus planus Taip naudinga mąstyti PRščikams, kurie siekia parduoti kuo daugiau savo paslaugų ir kuo brangiau. Dar liūdniau, jeigu atskirai eina pardavimų akcijos, įvaizdinė reklama ir RsV projektai - va čia tai nėra ką kalbėti apie Integruotas Marketingo Komunikacijas.