QUOTE(sena pažįstama @ 2011 08 03, 11:48)
Vau, vadinasi, musu Peugot 807 nepatenka i si sarasa, vadinasi, visos jos praeina is pirmo karto
O ir siaip mes su ja iskart, be jokio vargo, technikine praeinam. 



Reiskia , kad nera sarase, o ne praeina is pirmo karto.
Pvz Boxteriai kabantys nuolat virusje, paaiskinami labai paprastai - tai kabrioletas, dazniausiai vazinejamas minimaliai ir tik vasarom, be to paprastai labai priziurimi. Todel mazas procentas. Netikiu, kad yra bent vienas modelis 100% praeinantis technikine, tai neimanoma juk cia technika.
Greiciausiai labai nedaug 807 buvo apskritai, todel negalejo sudaryti stabilios statistikos. Kiek zinau i sita sarasa ieina modeliai kuriu susidaro tam tikras skaicius.
QUOTE(margustas @ 2011 08 03, 12:11)
tai cia kuo aukstesnej pozicijoj tuo geriau?valio Mazda vadinas labai gerai.na seip jau Mazda 5 man labiausiai patiko,paskui jau claisler grand.o saranas visai nepatiko
Taip kuo aukstesne vieta, tuo mazesnis procentas masinu neatitiko reikalavimu.
QUOTE(mskapas @ 2011 08 03, 12:49)
Bet tas "dugnas" labai salyginis - jei tik kas dvidesimta masina nepraeina technikines, tai yra netgi visai gerai!
Taip, tie varikliai placiai naudoti - ir i Clio, Megane, ir i Dacia.
O kas normaliai priziurimoj masinoje gesti taip, kad masina negaletu vaziuoti? Naujom sutinku - kompas uzluztas ir stovi (nors ir prancuzuose daznu atveju ta pati boscha pamatysi), o visa kita - mechanika, kuria reikia priziureti - nei pakaba isbilda staiga, nei pavaru deze staiga nesugenda, nei stabdziu diskai ar granata staiga nesusinaudoja. Visa tai yra naturaliai susidevincios dalys, kuriuos turi tam tikra resursa ir priziurintis seimininkas ta turi suziureti. Staigiai nebent stabdziu zarnele ar krumpliuotas dirzas nutruksta, bet to manau irgi galima isvengti kreipiant demesi i gamintojo nustatytus terminus.
Taip, tie varikliai placiai naudoti - ir i Clio, Megane, ir i Dacia.
O kas normaliai priziurimoj masinoje gesti taip, kad masina negaletu vaziuoti? Naujom sutinku - kompas uzluztas ir stovi (nors ir prancuzuose daznu atveju ta pati boscha pamatysi), o visa kita - mechanika, kuria reikia priziureti - nei pakaba isbilda staiga, nei pavaru deze staiga nesugenda, nei stabdziu diskai ar granata staiga nesusinaudoja. Visa tai yra naturaliai susidevincios dalys, kuriuos turi tam tikra resursa ir priziurintis seimininkas ta turi suziureti. Staigiai nebent stabdziu zarnele ar krumpliuotas dirzas nutruksta, bet to manau irgi galima isvengti kreipiant demesi i gamintojo nustatytus terminus.
As sutinku, kad labai salyginis dalykas.
Kaip ir sutinku, kad priziurimas TEISINGAI, betkuris automobilis gali zymiai ilgiau tarnauti. Turiu pazistamu kurie su alfa romeo vazineja ir nesiskundzia, net giria ir neturi jokiu bedu.

Kitas dalykas rasti tvarkinga, gerai priziureta automobili sunku. Nors tai budinga turbut visoms markems ir visiems modeliams, bet prancuzai tiesiog nera tokie kokybiski del to po kurio laiko kelia zymiai daugiau bedu.
Kas buna mano draugams - elektronika, kompas, berakte uzvedimo sistema, trukes sankabos trosas, "dingstantis gazas", kartais kuro padavimas streikuoja.
Ir taip pat sutinku su naturaliu susidevejimu ir nuolatine prieziura.
Naturaliai devisi visi automobiliai, vieni greiciau kiti leciau, visi turi silpnu vietu.
Keisti man zmones kuriems atrodo, kad niekas negali ir neturi sugesti, ypac apie devetas masinas kalbant. Arba zmones nepriziurintys automobilio ir vaziuojantys iki tol kol pradeda byret, ar "vaziuoju kol vaziuoja".
Taip pazistami sugebejo supjauti 6 cilindru benzinini 3litru varikli, nusprende, kad baltarusiskas benzinas yra normalu. Man uzteko uzsipilti puse bako pabandymui, supratau, kad daugiau nebesipilsiu, elementariai variklio gaila.
Prasau sutaupe ant kuro, dabar pasikeite varikli.