Įkraunama...
Įkraunama...

Papildomi draudimai: bagažo, neįvykusios kelionės

QUOTE(Frezija13 @ 2011 02 17, 17:24)
papildomai apsidraudėm nuo neįvykusios kelionės, nes vieno žmogaus iš mūsų 12 asmenų grupės neišvykimo rizika yra pakankamai didelė.
___________________________________________________________________

Jo...tikrai rizika tokiai kompanijai planuojant  - yra.
O jeigu ne paslaptis, kokios bendroves draudima pasirinkote  ? ( labiausia tai žaidžia paslaugos kaina  mirksiukas.gif )


PZU, bet nesakau, kad tai optimaliausias variantas---pas mus darbe niekas nonorėjo švaistyti savo laiko visokiems draudimų ieškojimams, palyginimams, tai pasirinkom ten kur pažįstamas dirba. Išmušėm papildomą 20 proc nuolaidą gana nesunkiai.
Atsakyti
Sveiki 4u.gif

Mano situacija buvo tokia: del avialiniju blogo laiko paskaiciavimo ir lektuvo velavimo, mes su vaikiuku nespejom persesti i kita lektuva. To pasekme, uzstrigome oro uoste 9 val. Turiu swedbanko kreditine kortele ir visus bilietus issaugojus.
Gal kas nors buvo susidure su tokia situacija ir galetu pasakyti kuom viskas pasibaige 4u.gif
Dekoju uz atsakymus smile.gif
Atsakyti
Visos temos neskaičiau, tik atsakydamas į antraštės klausimą galiu pastebėti, kad Lietuvoje neradau draudimo, kuris apsaugotų nuo nuostolių kelionei neįvykus dėl aviakompanijos kaltės.

Pvz., jei koks airbaltikas nuspręstų nebevykdyti skrydžio ir grąžintų pinigus tik už bilietą.
O keliautojas būtų apsimokėjęs viešbučius, vizas... Gal ir naują bilietą būtų priverstas pirkti brangiau.
Atsakyti
QUOTE(k_linele @ 2011 03 12, 18:48)
Sveiki  4u.gif

Mano situacija buvo tokia: del avialiniju blogo laiko paskaiciavimo ir lektuvo velavimo, mes su vaikiuku nespejom persesti i kita lektuva. To pasekme, uzstrigome oro uoste 9 val. Turiu swedbanko kreditine kortele ir visus bilietus issaugojus.
Gal kas nors buvo susidure su tokia situacija ir galetu pasakyti kuom viskas pasibaige  4u.gif
Dekoju uz atsakymus  smile.gif


Na galėčiau bent teoriškai pakomentuoti. Šiuo atveju, jeigu buvai apsidraudusi "kelionės jungties praradimo" rizika, tada draudimo kompanija turėtų padengti žalą, kuri atsirado dėl klaidingai paskaičiuoto laiko. Aišku yra ir išlygų, priklausančių nuo pačios draudimo kompanijos sąlygų. Tarkim jeigu, tarpas tarp persėdimų turi būti ne ilgesnis nei 24 val. (jei ilgesnis, tada neatlyginama žala) arba jeigu lėktuvas vėluoja mažiau nei 1 val. tada vėlgi gali būti nepadengta žala. Siulyčiau kreiptis į draudimo kompaniją dėl žalos atlyginimo, t.y. pirmiausiai su Swedbanku išsiaiškinti, kurios draudimo kompanijos kelionių draudimą jie siūlo su kortele, na ir nuo kokių rizikų tas draudimas apdraudžia ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Vikitiki @ 2011 03 14, 13:24)
Na galėčiau bent teoriškai pakomentuoti. Šiuo atveju, jeigu buvai apsidraudusi "kelionės jungties praradimo" rizika, tada draudimo kompanija turėtų padengti žalą, kuri atsirado dėl klaidingai paskaičiuoto laiko. Aišku yra ir išlygų, priklausančių nuo pačios draudimo kompanijos sąlygų. Tarkim jeigu, tarpas tarp persėdimų turi būti ne ilgesnis nei 24 val. (jei ilgesnis, tada neatlyginama žala) arba jeigu lėktuvas vėluoja mažiau nei 1 val. tada vėlgi gali būti nepadengta žala. Siulyčiau kreiptis į draudimo kompaniją dėl žalos atlyginimo, t.y. pirmiausiai su Swedbanku išsiaiškinti, kurios draudimo kompanijos kelionių draudimą jie siūlo su kortele, na ir nuo kokių rizikų tas draudimas apdraudžia  ax.gif


Dekoju uz atsakyma, tiksliai nezinau kokios draudimo salygos, bet jau kreipiausi issiaiskint, tik dar atsakymo nesulaukiau. Swedbanke man pasake, kad kreipciausi i if draudima. 4u.gif
Atsakyti
Jei nesunku, po to, kai sužinosi, ką siūlo tau draudimo kompanija, papasakok ir mums ax.gif Turėsime čia ir praktinį atvejį, kaip būna smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Vikitiki @ 2011 03 15, 10:38)
Jei nesunku, po to, kai sužinosi, ką siūlo tau draudimo kompanija, papasakok ir mums  ax.gif Turėsime čia ir praktinį atvejį, kaip būna smile.gif


Tai va, pridaviau as turimus duomenis (lektuvo pirkimo bilietus, ilaipinimo i lektuva bilietus) if... draudime ir dabar lauksiu kol ekspertai nustatys kokia zala man buvo padaryta. Kai gausiu atsakyma ir jums pranesiu cia.
Atsakyti
QUOTE(k_linele @ 2011 03 14, 23:15)
Dekoju uz atsakyma, tiksliai nezinau kokios draudimo salygos, bet jau kreipiausi issiaiskint, tik dar atsakymo nesulaukiau. Swedbanke man pasake, kad kreipciausi i if draudima.  4u.gif


O prie kortelės lankstinuko su draudimo sutarties sąlygomis nedavė? Arba banko tinklapyje neradai?
Atsakyti
QUOTE(k_linele @ 2011 03 17, 16:03)
Tai va, pridaviau as turimus duomenis (lektuvo pirkimo bilietus, ilaipinimo i lektuva bilietus) if... draudime ir dabar lauksiu kol ekspertai nustatys kokia zala man buvo padaryta. Kai gausiu atsakyma ir jums pranesiu cia.


O nustatyta buvo, kad man jokia zala nepadaryta. As taip ir galvojau, kad bus visokiu islygu, kad tik draudimo ismokos nemoket. Mano atveju, esu apdrausta pirmuoju draudimo apsaugos variantu.

"Vadovaujantis Draudimo sutarties sąlygų aprašo nuostatomis, pagal šį draudimo variantą kreditinių kortelių turėtojai yra apdrausti nuo keturių rizikų: nelaimingų atsitikimų, medicininių bei repatriacijos išlaidų užsienyje, civilinės atsakomybės ir išlaidų, susijusių su bagažo ir/ar kelionės vėlavimu.

Draudimo sutarties sąlygų aprašo 4.2. punkte numatyta, jog draudimo apsauga vienos kelionės metu galioja 30 kalendorinių dienų."


O mano atveju gavosi, kad as kelioneje uztrukau daugiau nei 30 dienu, todel tuo metu, kai ivyko draudiminis ivykis, draudimas nebegaliojo.
Tai tiek ziniu.
Atsakyti
Trumpam prikelsiu temą, nes ruošiuosi į kelionę ir pirmą kartą savarankiškai be jokių agentūrų, todėl norėtųsi būti tikru, kad reikalams pakrypus ne pagal planą prarasiu kuo mažiau. Kiek išsiaiškinau draudimo bendrovėje, tai kelionių draudimas man visiškai nereikalingas, jei skrendu be bagažo, ir užtenka tik išplėsto sveikatos draudimo.
Gal atsirastų forumiečių su draudiminių įvykių patirtimi. Koks atvejis buvo ir kaip draudimas traktavo. Ypač įdomūs "nedraudiminiai" įvykiai.
Atsakyti
Sveiki, visai netrukus isskrendam. Kelione gana ilga, laukia po 2 persedimus skrendant i abi puses, skrydziai jungtiniai, taciau su skirtingomis avialinijomis atgal. Turim draudima, kuri siulo kreditines korteles, ten aisku, nera nei bagazo, nei atideto/neivykusio skrydzio draudimo. Ar verta juos tureti? Kalbejau su viena mergina, kuri draudime pradirbus 7 metus, per jos praktika buvo vienas atvejis, kai draudimas mokejo pinigus uz bagaza. Visais kitais atvejais, bagaza grazindavo, skrydziu nesusipratimus dengdavo avialinijos. Pati buvau uzstrigus oro uoste ilgam, neturejau draudimo, nes tada net nezinojau apie toki, AirBaltic padenge maitinima, nakvyne, taciau tai buvo vienas skrydis be tarpiniu sustojimu.

Aciu uz komentarus.
Atsakyti
QUOTE(aggree @ 2012 02 04, 11:29)
Sveiki, visai netrukus isskrendam. Kelione gana ilga, laukia po 2 persedimus skrendant i abi puses, skrydziai jungtiniai, taciau su skirtingomis avialinijomis atgal. Turim draudima, kuri siulo kreditines korteles, ten aisku, nera nei bagazo, nei atideto/neivykusio skrydzio draudimo. Ar verta juos tureti? Kalbejau su viena mergina, kuri draudime pradirbus 7 metus, per jos praktika buvo vienas atvejis, kai draudimas mokejo pinigus uz bagaza. Visais kitais atvejais, bagaza grazindavo, skrydziu nesusipratimus dengdavo avialinijos. Pati buvau uzstrigus oro uoste ilgam, neturejau draudimo, nes tada net nezinojau apie toki, AirBaltic padenge maitinima, nakvyne, taciau tai buvo vienas skrydis be tarpiniu sustojimu.

Aciu uz komentarus.


Greičiausiai kad neapsimoka drausti bagažo smile.gif Nes bagažas draudžiamas tik nuo vėlavimo ir nuo dingimo, na ir apgadinimo, kai tas bagažas turi būti gabenamas ne su savimi, o priregistruotas lėktuvo bagaže.
Vėlavimo atveju, kompensuojamos tik išlaidos būtiniems higienos daiktams įsigyti (čia neįeina nei nakvynės, nei maitinimai), o vėlavimu vadinama 12 val.
Praradus bagažą vėlgi, kompensuojama tik iki tam tikros sumos, pavyzdžiui iki 2000 Lt - tai čia už visą bagažą, niekas nieko nekompensuos jei dings iš lagamino keli daiktai smile.gif. Taip pat yra sąrašas daiktų už kuriuos nekompensuojama niekas, pavyzdžiui visokie fotoaparatai, filmavimo kameros, kompiuteriai ir panaši technika, standartiškai nekompensuojamas dokumentų ir bilietų praradimas (na už papildomą mokestį galima apsidrausti juos).
Toliau, jeigu ilga kelionė, daug galite sumokėti už tą bagažo draudimą. Be to, juk dažnai pati skrydžių bendrovė padengia nuostolius patirtus dėl bagažo, o draudimas padengia tik tą, ko nepadengia skrydžių bendrovė smile.gif
Na, o jei turite vieną kitą atliekamą litą, ir jeigu šios bagažo draudimo sąlygos priimtinos, galite ir apsidrausti, sakoma, kad atsarga gėdos nedaro ax.gif
Atsakyti