QUOTE(kpl @ 2009 10 23, 21:42)
Geriau kopijuok klasikų darbus.Iš nuotraukų abejoju ar naudos gausi. Pabandyk nukopijuot kokį paveikslą, kad ir peizažą-atkartoti spalvas, jų tonus, potepius. Čia ir bus mokykla. Ne vienas žymus dailininkas taip pradėjo. O dar geriau, kaip ir visuomet aš siūlau lankyti kokią nors dailės mokyklą ar kursus..
visiškai pritariu - <giedras dangus>, kopijuokit klasikų darbus, ir geriausia kokių impresionistų ar postimpresionistų, tuomet ir potėpis drąsesnis atsiras, ir kaip ta erdvė tapyboje išgaunama pajusit.. o sekantis etapas pabandyti iš natūros piešti, imkit ir pateikit įdomiai, kad ir vaizdą pro savo langą.. piešiant iš fotografijų sunku mokytis kaip išgauti erdvės įspūdį.
iš tų trijų darbų man paskutinis įdomiausias, labai išraiškingos, vibruojančios medžio linijos. o dėl gelmės, tarkim galima tai kas yra antrame plane (t.y. viskas kas ne medis), o ypač kito kranto vaizdelį, "atšaldyt" (na turėtumėte žinoti, kad spalvos būna šiltos ir šaltos), arba paprasčiau tariant į tą žalią įlieti šiek tiek melsvumo, (apskritai raudonos ir žalios spalvos mūsų akis vienu metu priimti negali, todėl šis derinys visada mirguliuoja).
beto medžio lapus (pirmas planas) ir kitą krantą (antras planas) atskirti galima ir šviesos kontrastu, kad ir labai nedideliu, t.y. viena jų patamsinti, kitą pašviesinti. dabar gi jei pasidarytumėt nespalvotą šito darbo nuotrauką, pamatytumėt, kad lapai ir tas horizontas tiesiog susilieja. na nežinau ar aiškiai čia aš.
(beje, negaliu nutylėti, kad pirmame darbe mane labai "aplaužė" dangus
). o apskritai jūsų darbai linkę į tokį subtilų dekoratyvumą, tad geriau išsaugoti (ir pabrėžti) tai, negu išgauti (nuobodų) fotografinį tikroviškumą...