QUOTE(ahaa @ 2009 03 26, 14:15)
bent jau 2008 metais, kai tik išleido Kalina, netilpo.
o kokiose šalyse tas Nivas parduoda?
o kokiose šalyse tas Nivas parduoda?
Pirmą Kalina modelį išleido 2006 metais, atitiko Euro II standartą. Nenustebčiau jei po keleto metų ir europietiški modeliai netilps į ES standartus, žinant kokius tikslus sau brėžia ES.
O per radiją kalbėjo apie Vokietiją, Prancūziją. Šiaip jau mane visada stebino kodėl Prancūzijoje yra pakankamai populiarios Lada, nors kokybe nelabai ką prastesnės už prancūziškas mašinas, bet pigios ir pigus remontas.krizės metu, tai turbūt pats svarbiausias rodiklis.
QUOTE(Oxen @ 2009 03 26, 18:27)
<...> Ir po (atrodo) 6 metų , prieš parduodant jas, dar kartą pakartotas 60 val. maratonas.Visų rida daugmaž vienoda. <...>
Jei tai būtų po 6 metų, tai būtų 2012 metai . Dar nespėjom sulaukti.
QUOTE(pikkolo @ 2009 03 30, 15:27)
Gerai, pabandysiu surast tą žurnalą, ir jei pavyks - patikslinsiu. (žodis skliaustuose reiškė, kad abejoju...)
Bet ar tame esmė? jei visos trys mašinos tų pat metų...
QUOTE(pikkolo @ 2009 03 30, 16:27)
Pirmą Kalina modelį išleido 2006 metais, atitiko Euro II standartą. Nenustebčiau jei po keleto metų ir europietiški modeliai netilps į ES standartus, žinant kokius tikslus sau brėžia ES.
O per radiją kalbėjo apie Vokietiją, Prancūziją. Šiaip jau mane visada stebino kodėl Prancūzijoje yra pakankamai populiarios Lada, nors kokybe nelabai ką prastesnės už prancūziškas mašinas, bet pigios ir pigus remontas.krizės metu, tai turbūt pats svarbiausias rodiklis.
Jei tai būtų po 6 metų, tai būtų 2012 metai . Dar nespėjom sulaukti.
O per radiją kalbėjo apie Vokietiją, Prancūziją. Šiaip jau mane visada stebino kodėl Prancūzijoje yra pakankamai populiarios Lada, nors kokybe nelabai ką prastesnės už prancūziškas mašinas, bet pigios ir pigus remontas.krizės metu, tai turbūt pats svarbiausias rodiklis.
Jei tai būtų po 6 metų, tai būtų 2012 metai . Dar nespėjom sulaukti.
nu geras info šaltinis... aš girdėjau, kaip per radiją reklamavo (t.y., skaitė "apžvalgą" Kia Ceed ir Ševroleto Spark (t.y., ex. Matizo) - kažką vėlė apie pastarojo nerealiai tobulą dizainą ir galią
šiaip geriau ne iš radijo tokią informaciją rankiotis ten gi užsakomieji triukai tik
beje, su TATA NANO tas pats triukas daromas
ir pasitikslinkite, kuriais metais Euro II galiojo argi 2006??
QUOTE(Ija27 @ 2009 03 30, 14:12)
o as uz 5 tukstancius po miesta lakstyti pirkciau, tik beda ta, kd Lt ji kainuos bene tris kartus brangiau - girdejau savaitgali per Autofanus
Kaip mes ja eksploatuosim be pečiuko?
Ir kodėl taip augs kaina? Neapsimoka tuomet tiek mokėt, tada geriau smart'ą dėvėtą pigiau gaut
QUOTE(miurdock @ 2009 03 30, 21:01)
Kaip mes ja eksploatuosim be pečiuko?
Ir kodėl taip augs kaina? Neapsimoka tuomet tiek mokėt, tada geriau smart'ą dėvėtą pigiau gaut
Ir kodėl taip augs kaina? Neapsimoka tuomet tiek mokėt, tada geriau smart'ą dėvėtą pigiau gaut
dėl visų šitų daikčiukų ir augs kaina. be to, europietiškoji bus didesnė:
Palyginti su Indijos rinkai skirtu automobiliu, "Tata Nano Europa" modifikacija yra ilgesnė (ratų bazė siekia 2 280 mm), be to, yra ir šiokių tokių dizaino skirtumų. Pakeistas ir salono vidus.
Po antvožu - aliumininis 3 cilindrų benzininis motoras, suderintas su 5 laipsnių "automatu". Bazinė komplektacijoje - oro saugos pagalvės, ESP sistema, vairo stiprintuvas.
tuo tarpu indiškoji, na ta už 2500 dolcų, visiškai "plika" ir su 2 cilindrų motoriūkščiu, jei neklystu. o oficialiai kaina Europai kol kas neskelbta. kol kas tik nuogirdos o šiaip tai žymiai didesnis už Smartą automobilis
Aaaa tai visai kita kalba
Supratau dabar, atrodo temos diskusija linksta teigiama linkme. Iš pradžių visos burbėjo tokio nenorinčio, dabar jau kai pamatėm, kad europinis variantas geresnis truomet jau galvojam visai nieko tokiu važinėt
Na kaina aišku kils, bet kaži ar tai bus pigiausias automobilis..
Supratau dabar, atrodo temos diskusija linksta teigiama linkme. Iš pradžių visos burbėjo tokio nenorinčio, dabar jau kai pamatėm, kad europinis variantas geresnis truomet jau galvojam visai nieko tokiu važinėt
Na kaina aišku kils, bet kaži ar tai bus pigiausias automobilis..
Neee,man tai tokie automobiliai nepatinka visai
QUOTE(miurdock @ 2009 03 28, 18:47)
Reklaminė kampanija šaliai ar kam?
Indams kurie tiki tuom kad visus kitus įtikins kad tai automobilis
Jei jau išleidžia super mažą dar vieną - jis turėtų būti neprastesnis negu SMART'as.
P.S. Aš labai už ekonomiškumą, ekologiją ir pažangą į priekį
QUOTE(BRAŠKĖ68 @ 2009 03 29, 13:32)
su tokia maliūtka niekada nevažinėčiau
baisu ant posūkio būt neapsivožt , svoris tik 600kg , tai kai geras vėjas -kaip laive ............
baisu ant posūkio būt neapsivožt , svoris tik 600kg , tai kai geras vėjas -kaip laive ............
Gerai pasakyta