gražus tas mašiniukas, nuo taško A į tašką B gerai nuriedėt.
Jau kad Lados neimčiau tai esu tuo tikras..
TATA NANO....Ratai R12, variklis kaip žoliapjovės, garso izoliacijos nėr, audio jokios instaliacijos nėr, kaip ir dešinio veidrodėlio, jokių SRS airbag, ABS ar dar kažko...Ir svarbiausia - jokios salono šildymo ir ventiliacijos sistemos.
Tai mašina sukurta tam, kad indusas galėtų nulipt nuo motorolerio....
Jei modernizuos ir gamins europai, kaina nebus tokia maža...O tada jau konkuruos su MATICais, smartais ir kitais "plento guzais"
Kas dėl LADA KALINA, tai jei ji būtų išleista prieš 15 metų, iškart po to kai buvo suprojektuota, tai būtų turėjusi didelių šansų....Dabar gi nelabai. Atsilieka nuo renault logan visais atžvilgiais...
Tai mašina sukurta tam, kad indusas galėtų nulipt nuo motorolerio....
Jei modernizuos ir gamins europai, kaina nebus tokia maža...O tada jau konkuruos su MATICais, smartais ir kitais "plento guzais"
Kas dėl LADA KALINA, tai jei ji būtų išleista prieš 15 metų, iškart po to kai buvo suprojektuota, tai būtų turėjusi didelių šansų....Dabar gi nelabai. Atsilieka nuo renault logan visais atžvilgiais...
uropos rinkai bus skirtas šiek tiek didesnis Nano Europa automobilis, kuris turėtų pasirodyti 2011 m. ir kainuotų iki 4 tūkst. svarų sterlingų.
europoi bus parduodamas, bet tai yra ne masina o keturratis motociklas su stogu ir viskas
kas liecia lada kalina tai ten variklis i9s logan, pakaba irgi panasi, va tik rusiskas surinkimas nekelia pasitikejimo didelio, kaip ir renault
europoi bus parduodamas, bet tai yra ne masina o keturratis motociklas su stogu ir viskas
kas liecia lada kalina tai ten variklis i9s logan, pakaba irgi panasi, va tik rusiskas surinkimas nekelia pasitikejimo didelio, kaip ir renault
QUOTE(miurdock @ 2009 03 25, 22:09)
įdomu kuo skiriasi nuo SMART'o
taigi raso 3m ilgio, tikrai nepanasu turetu buti sustacius
QUOTE(Danciux @ 2009 03 26, 17:54)
kas liecia lada kalina tai ten variklis i9s logan, pakaba irgi panasi, va tik rusiskas surinkimas nekelia pasitikejimo didelio, kaip ir renault
O va čia tai netiesa...Jei ginčysies - surasiu ZA RULIOM numerius su šių modelių palyginimu. Nieko bendra tarp jų nėr.
LOGAN - sudėta viskas kas paprasta ir patikima iš RENAULT. Salone aišku piguva, dizainas topornas, bet variklis tikrai ne prastas, nors paprastas...Važiuoklė irgi - paprasta ir tvirta. Matyt ne be rekialo juos rusų taksistai pamėgo...
LADA KALINA - dizainas įtartinai neša į senesniojo modelio Opel Corsa...Variklis - tas pats legendinis žigulinis, pirmuose modeliuose- netgi be pakeitimų. Kai norėjo į EURO II ir III normas sutilpt - jį mažumėlę modernizavo. Tai 16 vožtuvų ir dviejų velenų galvutė, , BOSCh įpurškimo sistema, ir dar kažkiek smulkmenų...Bet iš esmės - tai tas pats žigulys...Tuos modernizuotus variklius sėkmingai stato ir į LADA PRIORA, ir dešimtukus ir į vis dar gaminamus VAZ-2105, 2107...
Važiuoklė irgi praktiškai ta pati klasikinė nuo 8 žigulio laikų...
Buvo ZA RULIOM aprašyta 3 modelių palyginimas, nuo pat pirkimo....Tai RENAULT LOGAN, LADA KALINA, ir FORD FOCUS ...Visų matarai panašūs...
Pirmiausia - 60 val maratonas - važiavo žurnalistai pasikeisdami, maksimaliais režimais, pamatuodami įvairius parametrus... Išlaikė visos mašinos - tik logane atsisuko vožtuvų reguliavimo varžtas - komisija pripažino tai atsitiktiniu gedimu....
Paskui kelis metus lyginami aptarnavimo kaštai, visos kitos išlaidos ir paskaičiuota 1 pravažiuoto km kaina. Mažiausia gavosi LOGAN, didžiausia - visgi FOCUS....
Gedimų daugiausia -ir labai rimtų - apturėjo KALINA,...bet detalės ir servisas jai pigiausi....
Ir po (atrodo) 6 metų , prieš parduodant jas, dar kartą pakartotas 60 val. maratonas.Visų rida daugmaž vienoda. Šįkart visos 3 mašinos atlaikė be gedimų....
Tik parametrai..KALINA jau teplalo susrėbė bilekiek, kuro sunaudojimas išaugo žymiai ir labai žymiai sumažėjo maksimalus greitis......ir šiaip, subjektyviu žurnalistų vertinimu - toks jausmas, kad važiavom sena braškančia ir ūžiančia gelda....
LOGAN - su varikliu viskas OK(truputėlį apmažėjo maksimalus išvystomas greitis...) ir vajzdelį gadina korozija išorėj ir barškančios salono plastmasės viduj.
FORD FOCUS - nepasikeitė NIEKAS...Vėlgi subjektyviu žurnalistų vertinimu - jausmas toks, lyg tai būtų ta pati nauja mašina....
ooops įsijaučiau , net pamiršau kad tema tai apie TATAS....Sorry.
pati mašiniuko išvaizda tai man visai nieko, bet tie maži ratukai
nepirkčiau už 5t.
nepirkčiau už 5t.
Aš manau, kad tai tik gera reklaminė kampanija... Praėjus kuriam laikui išlys visi šio auto trūkumai, kurių turėtų būti nemažai. Kaina jo nedidelė tik tol, kol ją skelbia patys indai. Atveš pas mus, ir kainuos ji kur kas daugiau. Be to įsivaizduoju šitam motoroleryje su stogu,- komforto ir saugumo bus trūkumas juodas. Nepirkčiau aš tikrai tokio
QUOTE(auto_mama @ 2009 03 27, 00:21)
Aš manau, kad tai tik gera reklaminė kampanija...
Reklaminė kampanija šaliai ar kam?
QUOTE(BRAŠKĖ68 @ 2009 03 29, 12:32)
su tokia maliūtka niekada nevažinėčiau
baisu ant posūkio būt neapsivožt , svoris tik 600kg , tai kai geras vėjas -kaip laive ............
baisu ant posūkio būt neapsivožt , svoris tik 600kg , tai kai geras vėjas -kaip laive ............
Tai nereik lėkt, gi ne sportinis bolidas čia
QUOTE(miurdock @ 2009 03 27, 00:13)
Nostalgija turbūt... LADA VAZ-21011 1982m. buvo pirmoji mano auto....Tėvo atiduota jau apgailėtinos būklės...Paskui savom rankom prikelta antram gyvenimui....