Įkraunama...
Įkraunama...

Tata Nano

gražus tas mašiniukas, nuo taško A į tašką B gerai nuriedėt.

Jau kad Lados neimčiau tai esu tuo tikras..
Atsakyti
TATA NANO....Ratai R12, variklis kaip žoliapjovės, garso izoliacijos nėr, audio jokios instaliacijos nėr, kaip ir dešinio veidrodėlio, jokių SRS airbag, ABS ar dar kažko...Ir svarbiausia - jokios salono šildymo ir ventiliacijos sistemos.
Tai mašina sukurta tam, kad indusas galėtų nulipt nuo motorolerio....
Jei modernizuos ir gamins europai, kaina nebus tokia maža...O tada jau konkuruos su MATICais, smartais ir kitais "plento guzais"
Kas dėl LADA KALINA, tai jei ji būtų išleista prieš 15 metų, iškart po to kai buvo suprojektuota, tai būtų turėjusi didelių šansų....Dabar gi nelabai. Atsilieka nuo renault logan visais atžvilgiais...
Atsakyti
uropos rinkai bus skirtas šiek tiek didesnis „Nano Europa“ automobilis, kuris turėtų pasirodyti 2011 m. ir kainuotų iki 4 tūkst. svarų sterlingų.

europoi bus parduodamas, bet tai yra ne masina o keturratis motociklas su stogu ir viskas

kas liecia lada kalina tai ten variklis i9s logan, pakaba irgi panasi, va tik rusiskas surinkimas nekelia pasitikejimo didelio, kaip ir renault biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Danciux: 26 kovo 2009 - 16:55
QUOTE(miurdock @ 2009 03 25, 22:09)
įdomu kuo skiriasi nuo SMART'o biggrin.gif

taigi raso 3m ilgio, tikrai nepanasu turetu buti sustacius smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Danciux @ 2009 03 26, 17:54)
kas liecia lada kalina tai ten  variklis i9s logan, pakaba irgi panasi, va tik rusiskas surinkimas nekelia pasitikejimo didelio, kaip ir renault  biggrin.gif



O va čia tai netiesa...Jei ginčysies - surasiu ZA RULIOM numerius su šių modelių palyginimu. Nieko bendra tarp jų nėr.

LOGAN - sudėta viskas kas paprasta ir patikima iš RENAULT. Salone aišku piguva, dizainas topornas, bet variklis tikrai ne prastas, nors paprastas...Važiuoklė irgi - paprasta ir tvirta. Matyt ne be rekialo juos rusų taksistai pamėgo...
LADA KALINA - dizainas įtartinai neša į senesniojo modelio Opel Corsa...Variklis - tas pats legendinis žigulinis, pirmuose modeliuose- netgi be pakeitimų. Kai norėjo į EURO II ir III normas sutilpt - jį mažumėlę modernizavo. Tai 16 vožtuvų ir dviejų velenų galvutė, , BOSCh įpurškimo sistema, ir dar kažkiek smulkmenų...Bet iš esmės - tai tas pats žigulys...Tuos modernizuotus variklius sėkmingai stato ir į LADA PRIORA, ir dešimtukus ir į vis dar gaminamus VAZ-2105, 2107...
Važiuoklė irgi praktiškai ta pati klasikinė nuo 8 žigulio laikų...
Buvo ZA RULIOM aprašyta 3 modelių palyginimas, nuo pat pirkimo....Tai RENAULT LOGAN, LADA KALINA, ir FORD FOCUS ...Visų matarai panašūs...
Pirmiausia - 60 val maratonas - važiavo žurnalistai pasikeisdami, maksimaliais režimais, pamatuodami įvairius parametrus... Išlaikė visos mašinos - tik logane atsisuko vožtuvų reguliavimo varžtas - komisija pripažino tai atsitiktiniu gedimu....
Paskui kelis metus lyginami aptarnavimo kaštai, visos kitos išlaidos ir paskaičiuota 1 pravažiuoto km kaina. Mažiausia gavosi LOGAN, didžiausia - visgi FOCUS....
Gedimų daugiausia -ir labai rimtų - apturėjo KALINA,...bet detalės ir servisas jai pigiausi....
Ir po (atrodo) 6 metų , prieš parduodant jas, dar kartą pakartotas 60 val. maratonas.Visų rida daugmaž vienoda. Šįkart visos 3 mašinos atlaikė be gedimų....
Tik parametrai..KALINA jau teplalo susrėbė bilekiek, kuro sunaudojimas išaugo žymiai ir labai žymiai sumažėjo maksimalus greitis......ir šiaip, subjektyviu žurnalistų vertinimu - toks jausmas, kad važiavom sena braškančia ir ūžiančia gelda....
LOGAN - su varikliu viskas OK(truputėlį apmažėjo maksimalus išvystomas greitis...) ir vajzdelį gadina korozija išorėj ir barškančios salono plastmasės viduj.
FORD FOCUS - nepasikeitė NIEKAS...Vėlgi subjektyviu žurnalistų vertinimu - jausmas toks, lyg tai būtų ta pati nauja mašina....

ooops ax.gif įsijaučiau , net pamiršau kad tema tai apie TATAS....Sorry. 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Oxen: 26 kovo 2009 - 18:29
na mane stebina jūsų apsiskaitymas apie ladas smile.gif

Na o šiaip išvardinti visi minusai tikrai 'atkratė' mane nuo minties tokį kada vairuot. ABS, vairo stirpintuvas, pečiukas, čia jau ne tai kad būtina, bet be šių dalykų mašina nuo konvejerio negali būti išleidžiama į gatvę..
Atsakyti
pati mašiniuko išvaizda tai man visai nieko, bet tie maži ratukai doh.gif doh.gif schmoll.gif biggrin.gif
nepirkčiau už 5t. biggrin.gif
Atsakyti
Aš manau, kad tai tik gera reklaminė kampanija... Praėjus kuriam laikui išlys visi šio auto trūkumai, kurių turėtų būti nemažai. Kaina jo nedidelė tik tol, kol ją skelbia patys indai. Atveš pas mus, ir kainuos ji kur kas daugiau. Be to įsivaizduoju šitam motoroleryje su stogu,- komforto ir saugumo bus trūkumas juodas. Nepirkčiau aš tikrai tokio biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(auto_mama @ 2009 03 27, 00:21)
Aš manau, kad tai tik gera reklaminė kampanija...


Reklaminė kampanija šaliai ar kam? smile.gif
Atsakyti
schmoll.gif su tokia maliūtka niekada nevažinėčiau schmoll.gif
baisu ant posūkio būt neapsivožt , svoris tik 600kg , tai kai geras vėjas -kaip laive ............
Atsakyti
QUOTE(BRAŠKĖ68 @ 2009 03 29, 12:32)
schmoll.gif  su tokia maliūtka niekada nevažinėčiau  schmoll.gif
baisu ant posūkio būt neapsivožt , svoris tik 600kg , tai kai geras vėjas -kaip laive ............


Tai nereik lėkt, gi ne sportinis bolidas čia wink.gif
Atsakyti
QUOTE(miurdock @ 2009 03 27, 00:13)
na mane stebina jūsų apsiskaitymas apie ladas smile.gif




Nostalgija turbūt... biggrin.gif LADA VAZ-21011 1982m. buvo pirmoji mano auto....Tėvo atiduota jau apgailėtinos būklės...Paskui savom rankom prikelta antram gyvenimui....
Atsakyti