Vat pats durniausias sprendimas- uzdrausti zaisti kompu.
O is visu durniausiu durniausias- uzdrausti kompa.
Kompiuteriniai zaidimai turi ir labai aiskia teigiama puse- jie lavina koordinacija, moko sparciai priimti sprendimus, mastyti, atsiminti, ir - tempo tempo
. Siandien neuztenka badziotis su medinem ceburaskom kokiom. Norit uzaugint vaikus tundrom - tai jo, kompas tam maisys.
As turiu sunu. Jam greit treji. Jis labai megsta kompu zaisti- pradedant peliukais Stiuartais baigiant automotogonkom
. Ir dukra vyresne irgi. O pats smagumas- sedeti teciui ant keliu ir priesus bombilinti- vienas dzipa ar sraigatasparni vairuoja, kitas saudo.
Mes i tai ziurim kaip i viena is gausybes pramogu, labai naudingu- smegenai darbo gauna. Del laiko normavimo- tai lyg ir nerireikia. Kad tos veiklos pilna, viskas tiems vaikams idomu, tai nuo kompo atitraukt uztenka pasakyt- eime prie upes, arba- o, senas puzlis- sudek; ar knyga, ar piestukai-teptukai, akrobatikos, boksai
...
Manau, nereikia labai bijoti tu zaidimu. Tuolab, rasiau jau kazkur forume, visai neseniai The Economist paneige mita, kad kompiuteriniai zaidimai turi koki neigiama poveiki. O vat teigiamu dalyku privardinta.
O jei kas uzsisedi prie ju- gal pareis savaime, gal reikia neikyriai mestelt kokia minti del kokio idomaus uzsiemimo. Aisku, jei aiskinsit, jog eitu Maruko skaityti, tai gal nesusizaves vaikinas, bet jei pasiulysit kokius kartingu kursus, karate, zirgyno uzsiemimus, dar kazka - gal ir susidomes.