Paburbuliuosiu. Nervina, kad lookfantastic pakeitė siuntimo būdą. Parduotuvė superinė, kainos ir pasiūlymai l.geri, per Lt paštą labai greitai ateidavo siuntiniai.
Bet paskutinio siuntinio nesulaukiau labai ilgai. Parašiau jiems, jie atrašė, jog siuntė per ParcelForce ir davė siuntinio nr. Ėmiau googlinti su kokia siuntų tarnyba ParcelForce bendradarbiauja Lietuvoje, bet nieko neradau. Parašiau į laišką Parcel Force, kad negavau siuntinio, pranešimo apie jį, ir kad domina, su kokia siuntų tarnyba Lietuvoje jie bendradarbiauja. Kitą dieną gavau atsakymą, kad jie jokios informacijos negali pateikti, kadangi už UK ribų siuntiniu rūpinasi GLS, tad rekomenduoja kreiptis į juos. Tiesa, davė naują siutinio numeriuką. GLS puslapyje radau, kad Lietuvoje bendradarbiauja su Lex System. Tada ėmiau skambinėti į Lex System ir po n'tojo karto jie teikėsi man atvežti siuntinį. O siuntinyje buvo sumaišytos prekės (balzamas vietoj šampūno). Parašiau laišką Lookfantastic, jie atrašė, jog atsiųs trūkstamą prekę. Prekės negaunu jau labai ilgai, nes jie, spėju, vėl siuntė per ParcelForce. Nebenoriu vėl tos pačios istorijos: rašyti Lookfantastic, kad neateina ta trūkstama mano prekė (tuo labiau, kad nėra jai jokio unikalaus užsakymo nr), tada rašyti į ParcelForce, kad duotų kitą siuntinio nr, tada skambinėti į Lex System ir prašinėti, kad atvežtų šampūną. Va tokia mano 1 siuntinio istorija. Išsiliejau...