QUOTE(wwwes @ 2015 03 18, 21:11)
Noriu paklausti žinančių:
1. Nuo ko reikėtų pradėti? eiti į registrų centrą, kad perregistruoti pirmininką?
2. Norim per naują persitvirtinti įstatus. ar ir juos reikia pristatyti registrų centrui?
3. Kokius dokumentus reikia pildyti bendrijai? nes senoji namo pirmininkė nieko nepildė.
4. Ar visus reikalus sprendžiate visuotinio susirinkimo metu? Ar negalima įstatuose pasitvirtinti, kad visus sprendimus priimta valdyba?
Ačiū už atsakymus
Na tai neatidžiai jūs tą įstatymą skaitės. Žiūrim ką turim.
2. Norim per naują persitvirtinti įstatus. ar ir juos reikia pristatyti registrų centrui?
Daugiabučių namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatymo 8 str. 4 d. nustatyta, kad: Pakeisti bendrijos įstatai turi būti perregistruoti Juridinių asmenų registre. Bendrijos įstatai perregistruojami, kai Juridinių asmenų registro tvarkytojui pateikiamas prašymas ir visuotinio susirinkimo (įgaliotinių susirinkimo) protokolas dėl bendrijos įstatų keitimo. Pakeisti bendrijos įstatai įsigalioja nuo jų perregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.
3. Kokius dokumentus reikia pildyti bendrijai? nes senoji namo pirmininkė nieko nepildė.
Kaip pvz. minėto įstatymo prie Bendrijos pirmininko atsakomybės, nurodyta ir kokius dokumentus jis turi pildyti.
6. Bendrijos pirmininkas atsako už:
1) bendrijos veiklos organizavimą ir jos tikslų įgyvendinimą;
2)
metinių finansinių ataskaitų rinkinio ir b
endrijos veiklos metinės ataskaitos parengimą;
3)
sutarties su audito įmone sudarymą, kai yra priimtas visuotinio susirinkimo (įgaliotinių susirinkimo) sprendimas dėl bendrijos finansinio audito atlikimo;
4) informacijos ir dokumentų pateikimą visuotiniam susirinkimui (įgaliotinių susirinkimui) šio įstatymo nustatytais atvejais arba visuotinio susirinkimo (įgaliotinių susirinkimo) prašymu;
5) bendrijos dokumentų ir duomenų pateikimą Juridinių asmenų registro tvarkytojui ir savivaldybės vykdomajai institucijai ir, įregistravus Juridinių asmenų registre bendriją, Juridinių asmenų registro ir Nekilnojamojo turto registro išrašų pateikimą savivaldybės vykdomajai institucijai;
6) informacijos pateikimą butų ir kitų patalpų (pastatų) savininkams jų prašymu;
7)
bendrijos narių sąrašo (šio įstatymo 13 straipsnyje nustatyta tvarka išrinktų bendrijos narių įgaliotinių sąrašo)
sudarymą ir tvarkymą. Šiame sąraše (šiuose sąrašuose) turi būti nurodyti bendrijos narių ar jų atstovų (įgaliotinių) kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, adresas korespondencijai ir (arba) elektroninio pašto adresas, telefono numeris). Bendrijos narių ar jų atstovų sąrašo (įgaliotinių sąrašo) duomenys tikslinami ne rečiau kaip kartą per metus;
8)
bendrojo naudojimo objektų aprašo sudarymą ir tvarkymą;
9)
pastato (pastatų), jo (jų) priklausinių ir pastato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų techninės priežiūros organizavimą,
šios priežiūros dokumentų parengimą, pildymą ir tvarkymą, taip pat bendrojo naudojimo žemės sklypo (sklypų) naudojimą ir tvarkymą pagal įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimus;
10) p
astato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo metinių ir ilgalaikių planų projektų parengimą ir jų pateikimą visuotiniam susirinkimui (įgaliotinių susirinkimui) (valdybai);
11) butų ir kitų patalpų (pastatų) savininkų kaupiamųjų lėšų sąskaitos tvarkymą ir šių lėšų naudojimą pagal paskirtį;
12)
bendrijos metinių pajamų ir išlaidų sąmatos sudarymą ir jos pateikimą visuotiniam susirinkimui (įgaliotinių susirinkimui) (valdybai);
13) duomenų pateikimą bendrijos revizijos komisijai ir (ar) auditoriui, taip pat savivaldybės vykdomajai institucijai ar jos įgaliotiems asmenims, turintiems teisę prižiūrėti ir kontroliuoti, kaip bendrijos valdymo organai atlieka jiems pagal šį įstatymą priskirtas funkcijas.
pabraukiau orientacinius dokumentus, kas turi būti pildoma
4. Ar visus reikalus sprendžiate visuotinio susirinkimo metu? Ar negalima įstatuose pasitvirtinti, kad visus sprendimus priimta valdyba?
Įstatuose galima pasitvirtinti, kad pvz. sprendimus iki 200 EUR gali priimti valdyba savarankiškai, jei suma didesnė, turi būti sprendžiama susirinkime.
Visų sprendimų tik valdyba spręsti negali, nes tai prieštarauja jau minėto įstatymo 10 str.
taigi dar kartą atsiverskit įstatymą ir pastudijuokit
Papildyta:
QUOTE(wwwes @ 2015 03 19, 11:04)
Įstatymas perskaitytas, taip pat perskaityti STR ir t.t. Tačiau namo dokumentacijoje tokia betvarkė, kad nežinom ko griebtis
o ką jūs ten norite pamatyti toje namo dokuemntacijoje?
bendro naudojimo patalpas? butų plotus? administravimo sutartis?