QUOTE(semlina @ 2010 03 11, 16:43)
Kai prieš du metus steigėme bendriją tai savivaldybė apmokėjo steigimo išlaidas t.y. mokestį notarui, registrų centrui ir anspaudo įsigijimą. Reikia rašyt prašymą ir pridėt visų dokumentų kopijas. Tik tuos pinigėlius perveda patikėk ne taip ir greitai. Bent mes beveik metus laiko laukėm. O dabar dar krizė
. Pradžiai visvien už viską iš savų reikės mokėti. Patarčiau iš gyventojų susirinkt po kokius 10 lt, vėliau kai gausit galėsit gražint arba namo reikalams panaudot.
Steigiamajį susirinkimą darėme mokyklos salėje, galima ir mokyklos foje daryt jei salė užimta, tiesiog reikia eiti pas artimiausios mokyklos direktorių(ę) ir tartis. Motyvuot, kad jūsų namo vaikai lanko tą mokyklą esat mokyklos bendruomenės nariai ir panašiai, remiat mokyklą savo 2 procentais, o dabar prašot mokyklos pagalbos. Na kažkas panašaus arba galit eiti į savo seniūniją ir pas juos bandyt prašyt kokios salytės jei jie tokią turi
. Kai susitariat dėl salės kabinat skelbimų lentoje skelbimus, kur ir kada bus susirinkimas, tik skelbimus turit iškabint ne mažiau kaip prieš dvi savaites ir nepamirškit pranešimų nusiųst namo administratoriui ir savivaldybei jeigu name yra savivaldybės butų.
Sėkmės steigiant
Dėkui už informaciją
Kol kas dar laukiu bendruomenės palaikymo (nors abejoju ar sulauksiu), iškabinau skelbimus, jog noriu steigti namo bendriją ir laukiu visų palaikymo, nes užkniso namo administratoriaus plėšikavimai, ir kontaktus visus savo palikau.. abejinga liaudis pas mumis name..
Šalia yra mokykla, tad turbūt ten ir reikės pabandyt į foje įsiprašyt
Dar klausmas, kaip su tais namo gyventojų ir butų sąrašais? Čia juos reikia patiems iš namo administratoriaus susiveikt iki įvyks steigiamasis susirinkimas?
Be butų savininkų dar namo administratoriaus deleguotas narys dalyvauja? Iš savivaldybės kažkas ateina?
Ir kaip su nemokiais butų savininkais darot, jeigu tokių yra?