Įkraunama...
Įkraunama...

Vilniaus licėjus

QUOTE(Dekupazuotoja:) @ 2011 04 02, 18:32)
Ar kas buvo atvirų durų dienoj? Man labai patiko thumbup.gif


buvom, buvom,patiko drinks_cheers.gif o iš kokios mokyklos būsit? 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Sesupe @ 2011 04 05, 19:59)
buvom, buvom,patiko drinks_cheers.gif  o iš kokios mokyklos būsit? 4u.gif


Mes irgi buvom, visa šeima nuėjome. Vaikams lig ir patiko, o man atvirkščiai: kiek gero perskaičiau apie licėjų įvairiose šaltiniuose, suagitavau sūnų stoti ten, buvo tokia pakili nuotaika, .... o tas susirinkimas lyg kibiras šalto vandens ant galvos. Gal klystu, bet man pasirodė kad čia viso labo išpustas burbulas. Jau pradedu abejoti ar gerai padariau kad paraginau sūnų stoti į šį licėjų.... wub.gif
O pas jus nekilo jokių abejonių?
... Nors vienas geras dalykas bus užtikrintai - čia susirinks tikrai gera gabiu mokinių kompanija. Tokioje ir mokytis geriau ir laisvalaikį lesti įdomiau. Ne be reikalo sakoma kad gabus žmonės - gabus visur, visuose srityse.
Atsakyti
QUOTE(ed@ @ 2011 04 10, 01:32)
Mes irgi buvom, visa šeima nuėjome. Vaikams lig ir patiko, o man atvirkščiai:  kiek gero perskaičiau apie licėjų įvairiose šaltiniuose, suagitavau sūnų stoti ten, buvo tokia pakili nuotaika, .... o tas susirinkimas lyg kibiras šalto vandens ant galvos. Gal klystu, bet man pasirodė kad čia viso labo išpustas burbulas. Jau pradedu abejoti ar gerai padariau kad paraginau sūnų stoti į šį licėjų....    wub.gif
O pas jus nekilo jokių abejonių?
... Nors vienas geras dalykas bus užtikrintai - čia susirinks tikrai gera gabiu mokinių kompanija. Tokioje ir mokytis geriau ir laisvalaikį lesti įdomiau. Ne be reikalo sakoma kad gabus žmonės - gabus visur, visuose srityse.


O kas Jums taip nepatiko? g.gif
Atsakyti
QUOTE(studenčiukė @ 2011 04 10, 20:15)
O kas Jums taip nepatiko?  g.gif


Na nežinau, tiesiog stebint prasta organizaciją bei pokalbį apie nieką, atsirado bloga nuojauta kad licėjuje toli gražu ne viskas gerai.
O kas turėjo patikti? Apie licėjų aplamai niekas nekalbėjo. Nei apie mokymo programas bei specializacijas, nei apie mokytojus, nei apie siekius, nei apie tai kam skiriamas ypatingas dėmėsis - ne vieno sakinio iš kurio būtu galima suprasti kas yra tas licėjus!
Kaip gali patikti katė maiše?!!! g.gif

Tinklapyje irgi ne per daugiausia informacijos. Pvz. galėjo būti paskelbta kokie mokytojai mokys naujokus , patalpintos jų nuotraukos. Būtu įdomu pasižiūrėti išsamesnė įstojimų statistika - kiek žmonių, kur įstojo ... pernai, užpernai ir t.t. (o dabar yra parašyta maždaug taip: per 20 buvo atvejų kad licėjistai įstojo į .... ir pridėtas universitetų sąrašas). Manau kiekvienoje mokykloje per 20 metų tikrai atsirastu 20 žmonių, kurie nepaisant mokytojų "pastangų" neprarado noro mokytis ir įstojo į įvairius pasaulio universitetus.
Kitas dalykas -jei kiekvienais metais bent 10 žmonių iš TB klasės sugebėtu įstoti užsienyje. Tai jau pasakytu apie tam tikrą paruošimo lygi.

Kiek suprantu esi baigusi šią įstaigą? Gal bent tu galėsi apšviesti: ar licėjuje buvo teikiama kažkokia informaciją apie užsienio universitetus ar suteikiama kažkokia kitokia pagalba stojant? (kad yra LA klubo "kuratoriai" aš skaičiau).


Atsakyti
QUOTE(ed@ @ 2011 04 12, 23:06)
Na nežinau, tiesiog stebint prasta organizaciją bei pokalbį apie nieką, atsirado bloga nuojauta kad licėjuje toli gražu ne viskas gerai.
O kas turėjo patikti? Apie licėjų aplamai niekas nekalbėjo. Nei apie mokymo programas bei specializacijas, nei apie mokytojus, nei apie siekius, nei apie tai kam skiriamas ypatingas dėmėsis - ne vieno sakinio iš kurio būtu galima suprasti kas yra tas licėjus!
Kaip gali patikti katė maiše?!!!   g.gif

Tinklapyje irgi ne per daugiausia informacijos. Pvz. galėjo būti paskelbta kokie mokytojai mokys naujokus , patalpintos jų nuotraukos. Būtu įdomu pasižiūrėti išsamesnė įstojimų statistika - kiek žmonių, kur įstojo ... pernai, užpernai ir t.t. (o dabar yra parašyta maždaug taip: per 20 buvo atvejų kad licėjistai įstojo į .... ir pridėtas universitetų sąrašas). Manau kiekvienoje mokykloje per 20 metų tikrai atsirastu 20 žmonių, kurie nepaisant mokytojų "pastangų" neprarado noro mokytis ir įstojo į įvairius pasaulio universitetus.
Kitas dalykas -jei kiekvienais metais bent 10 žmonių iš TB klasės sugebėtu įstoti  užsienyje. Tai jau pasakytu apie tam tikrą paruošimo lygi.

Kiek suprantu esi baigusi šią įstaigą? Gal bent tu galėsi apšviesti: ar licėjuje buvo teikiama kažkokia informaciją apie užsienio universitetus ar suteikiama kažkokia kitokia pagalba stojant? (kad yra LA klubo "kuratoriai" aš skaičiau).

Į įvairius pasaulio universitetus kasmet įstoja daugiau nei 20, ką jau kalbėti apie visą laiką. (iš kur tokia informacija?) Be to, į užsienį stoja ir puikiai įstoja ir ne iš TB.

Apie užsienio universitetus, jei taip įdomu, galvoji ir domiesi pats. (Ryškus dalykas licėjuje - mokinių savarankiškumas). Žinoma, būna paskaitų ir panašiai, bet kodėl mokykla turėtų šviesti apie užsienio universitetus? Dėl pagalbos stojant, tai tie patys mokytojai gali padėti, taip pat yra vykdomi projektai su licėjaus Alumni, galų gale, puiki pagalba yra vyresni draugai liceistai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Mercredi: 13 balandžio 2011 - 07:21
QUOTE(ed@ @ 2011 04 12, 23:06)
Na nežinau, tiesiog stebint prasta organizaciją bei pokalbį apie nieką, atsirado bloga nuojauta kad licėjuje toli gražu ne viskas gerai.
O kas turėjo patikti? Apie licėjų aplamai niekas nekalbėjo. Nei apie mokymo programas bei specializacijas, nei apie mokytojus, nei apie siekius, nei apie tai kam skiriamas ypatingas dėmėsis - ne vieno sakinio iš kurio būtu galima suprasti kas yra tas licėjus!
Kaip gali patikti katė maiše?!!!  g.gif

Tinklapyje irgi ne per daugiausia informacijos. Pvz. galėjo būti paskelbta kokie mokytojai mokys naujokus , patalpintos jų nuotraukos. Būtu įdomu pasižiūrėti išsamesnė įstojimų statistika - kiek žmonių, kur įstojo ... pernai, užpernai ir t.t. (o dabar yra parašyta maždaug taip: per 20 buvo atvejų kad licėjistai įstojo į .... ir pridėtas universitetų sąrašas). Manau kiekvienoje mokykloje per 20 metų tikrai atsirastu 20 žmonių, kurie nepaisant mokytojų "pastangų" neprarado noro mokytis ir įstojo į įvairius pasaulio universitetus.
Kitas dalykas -jei kiekvienais metais bent 10 žmonių iš TB klasės sugebėtu įstoti  užsienyje. Tai jau pasakytu apie tam tikrą paruošimo lygi.

Kiek suprantu esi baigusi šią įstaigą? Gal bent tu galėsi apšviesti: ar licėjuje buvo teikiama kažkokia informaciją apie užsienio universitetus ar suteikiama kažkokia kitokia pagalba stojant? (kad yra LA klubo "kuratoriai" aš skaičiau).

Manau, kad reikalaujat nerealaus. Kokie mokytojai mokys matysis tik tada, kai bus sudarytas kitų metų pamokų tvarkaraštis, o tai bus rugsėjo pradžioj. Norit kažkokių pažadų? Jei vaikas nenori mokytis ar nesimoko - jam per prievartą neįkiši. Norit garantijų, kad įstos užsienį ir dar už vaiką išrinks kur stoti? Manau jokia mokykla to nedarys - rinktis reiks vaikui, net ne jums. Juolab, kad ne visi vaikai ir NORI mokytis užsieny, tai ką jums toks įstojimų rezultatas parodys? Dar suprasčiau, jei norėtųsi statistikos kiek % įstojo į pirmą pasiriktą mokyklą. Taip, licėjistų savarankiškumas daug didesnis nei bet kur kitur. Kaip ir kolektyvizmas lygiaverčių žmonių (tiek mokinių, tiek mokytojų) tarpe ir vaikai gauna tiek pakankamą stimulą domėtis, tiek ir mokytis. O jau toliau kaip sekasi. Kad mokykla išskirtinė - tai tiesa. Tiek gabiais žmonėmis, kurie NORI mokytis, tiek ir ba galo gražia atmosfera mokykloje. Norėčiau, kad tokios mokyklos būtų buvusios mano laikais.
Atsakyti
QUOTE(Dvi @ 2011 04 13, 12:16)
Manau, kad reikalaujat nerealaus. .....



Kaip man "patinka" toks požiūris: nieko neįmanoma padaryti, neverta dėl nieko stengtis, gerai taip kaip yra!
Sakykite, ar tikrai manote kad neįmanoma tinklapyje patalpinti mokytojų nuotraukas?!!
O gal tai būtu nereikalinga, niekam neįdomi informacija?!
Tiesa, tam kad tą padaryti reikia paaukoti šiek tik laiko. O tam kad paskelbti kurie iš mokytojų priims pirmokus reikia tiesiog iš anksto apie tai pagalvoti. .... Nenorėčiau taip manyti, tačiau atrodo kad licėjaus administracija nenusiteikusi skirti nei vienos papildomos minutės abiturientams, negalvoja apie ateitį, o jei pritrūks mokytojų pradės spręsti problemą prasidėjus mokslo metams. ..... tai jus vadinate "gražia atmosfera" ?
Gal nėra taip blogai. Gal tiesiog nepagalvojo kad tokia informacija bus įdomi. Kaip ir negalvojo kad, ruošiant atvirų durų dieną, reikia kažko daugiau nei perskaityti stojimo tvarką, (kurį yra labai išsamiai aprašyta tinklapyje). ... bet administracija kuri apie nieką negalvoja .... unsure.gif

Nežinau kodėl rašėte apie kažkokius pažadus , garantijas bei tai kad turi kažką spręsti už vaiką. Aš rašiau visai ne apie tai.
Bet, ne tame reikalas. Visai nenoriu dėl nieko ginčytis. Mažai ką žinau apie licėjų ir bandau bent kažką susižinoti. Iš jūsų pasakymo supratau kad turite kažką bendro su licėjumi. Ar taip? Gal galėtume kažką konkretaus papasakoti apie licėjų?
Atsakyti
QUOTE(ed@ @ 2011 04 13, 15:54)
atrodo kad licėjaus administracija nenusiteikusi skirti nei vienos papildomos minutės abiturientams, negalvoja apie ateitį, o jei pritrūks mokytojų pradės spręsti problemą prasidėjus mokslo metams. .....

Iš ko taip sprendžiate?

Na, o jei norite sužinoti ką konkretaus, tai ir klauskit konkrečiai. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Mercredi @ 2011 04 13, 07:18)
Į įvairius pasaulio universitetus kasmet įstoja daugiau nei 20, ką jau kalbėti apie visą laiką. (iš kur tokia informacija?) Be to, į užsienį stoja ir puikiai įstoja ir ne iš TB.

Apie užsienio universitetus, jei taip įdomu, galvoji ir domiesi pats. (Ryškus dalykas licėjuje - mokinių savarankiškumas). Žinoma, būna paskaitų ir panašiai, bet kodėl mokykla turėtų šviesti apie užsienio universitetus? ......


Ačiū už informaciją, bent iš jūsų kažką sužinojau, nes to kas patalpinta licėjaus tinklapyje galima tik spėlioti apie tai kiek žmonių kur įstoja.

... manau būtu gražu, jei mokykla darytu ne tik tai ką privalo, bet ir stengtųsi padaryti daugiau. Galu gale žmonės renkasi ne tas mokyklas kuriose vykdoma tik tai kas privaloma, o tas kuriuose mokiniai gauna daugiau.

Neturiu nieko prieš savarankiškumą, atvirkščiai - galvojų, kad asmenybė žmoguje pasireiškia jau 2-3 metų amžiuje ir ją reikia gerbti ir puoselėti. Tačiau, nepainiokime dvejų dalykų: ar pedagogai skatina kad savarankiškai pasireikštum pasirinkdama kur stoti, ar tiesiog nusimuilina ir palieka savo mokinius likimo valiai.
Manau kad mokytojai turi gerokai daugiau žinių, daugiau patirties, geriau sugeba įvertinti informaciją, (ir įvertinti ją iš visų pusių). Kodėl jie nenori atrinkti iš begalinio universitetų sąrašo atrinkti kelis labiau tinkančius bei rekomenduoti savo mokiniams? Galėtu rinkti atslėpimus iš savo mokinių apie universitetus kur jie įstojo ir publikuoti pvz. licėjaus tinklapyje. Galėtu tiesiog paklausti kur nori stoti ir duoti nemažai naudingų patarimų.
Administracija galėtu užmegzti kontaktus su populiariausiais tarp licėjaus absolventų Universitetais ir tiesiogiai gauti iš pastarųjų labiausiai dominančią informaciją, o gal - organizuoti virtualias "atvirų durų dienas" bei kitokius bendrus renginius. Pagaliau geram mokytojui pravartu domėtis kas darosi pasaulyje mokymo srityje, kokios naujovės, kokios ypatybės viename ar kitame universitete. (ir atitinkamai turėtu būti koreguojami mokymo metodai bei programos).
.... visa tai neprivaloma, bet ar tai nebūtu naudinga?
A gal licėjuje egzistuoja kažkas panašaus?

Atsakyti
QUOTE(ed@ @ 2011 04 13, 17:54)
Kodėl jie nenori atrinkti iš begalinio universitetų sąrašo atrinkti kelis labiau tinkančius bei rekomenduoti savo mokiniams?
Galėtu rinkti atslėpimus iš savo mokinių apie universitetus kur jie įstojo ir publikuoti pvz. licėjaus tinklapyje. Galėtu tiesiog paklausti kur nori stoti ir duoti nemažai naudingų patarimų.
Administracija galėtu užmegzti kontaktus su populiariausiais tarp licėjaus absolventų  Universitetais ir tiesiogiai gauti iš pastarųjų labiausiai dominančią informaciją, o gal - organizuoti virtualias "atvirų durų dienas" bei kitokius bendrus renginius. Pagaliau geram mokytojui pravartu domėtis kas darosi pasaulyje mokymo srityje, kokios naujovės, kokios ypatybės viename ar kitame universitete. (ir atitinkamai turėtu būti koreguojami mokymo metodai bei programos).
.... visa tai neprivaloma, bet ar tai nebūtu naudinga?
A gal licėjuje egzistuoja kažkas panašaus?

Jei kalbam apie užsienį, universiteto gerumas priklauso nuo specialybės. Vieni universitetai yra stipresni vienoje specialybėje, kiti - kitose, tad būtų sunku sudaryti tokį sąrašą.
Informacijos apie tai, kaip sakiau, būna paskaitose, be to, patys mokiniai, kam aktualu, aktyviai tuo domisi, patys buvę liceistai yra išleidę knygą apie studijas UK, tad norint informacijos ir apsidairius aplink, tikrai įmanoma jos rast.
Žmonės dalinasi patirtimi, tiesiog tai nėra ta informacija, kuri talpinama tinklalapyje, visko į jį juk nesudėsi.
Apie universitetų atvirų durų dienas skelbiama licėjaus interneto svetainėje.
Mokytojai tikrai nusimano apie švietimą ir jo padėtį globaliai, o norint informacijos juk visad gali eiti ir domėtis, klausti.

Mokymo metodus ir programas redaguoti pagal universitetų ypatybes? Juk mokiniai stoja į viso pasaulio universitetus, su skirtingomis sistemomis, tad taip paprastai kažką koreguoti nelabai įmanoma, o ir ne logiška.
Atsakyti
Beje, dar dėl stojimų į užsienį, kiek žinau, licėjus yra vienintelė mokykla Lietuvoje, kurioje yra atskiras darbuotojas stojimų į užsienį klausimu.
Atsakyti
QUOTE(ed@ @ 2011 04 13, 15:54)
Sakykite, ar tikrai manote kad neįmanoma tinklapyje patalpinti mokytojų nuotraukas?!!
O gal tai būtu nereikalinga, niekam neįdomi informacija?!

Iš jūsų pasakymo supratau kad turite kažką bendro su licėjumi. Ar taip? Gal galėtume kažką konkretaus papasakoti apie licėjų?

Aš asmeniškai manau, kad tai visiškai neįdomu. Ar jūs apie mokytojus sprendžiat iš išvaizdos?
Mano dukra mokosi licėjuj, dėl to žinau kuo ten vaikai kvėpuoja.
QUOTE(ed@ @ 2011 04 13, 17:54)
Manau kad mokytojai turi gerokai daugiau žinių, daugiau patirties, geriau sugeba įvertinti informaciją, (ir įvertinti ją iš visų pusių). Kodėl jie nenori atrinkti iš begalinio universitetų sąrašo atrinkti kelis labiau tinkančius bei rekomenduoti savo mokiniams? Galėtu rinkti atslėpimus iš savo mokinių apie universitetus kur jie įstojo ir publikuoti pvz. licėjaus tinklapyje. Galėtu tiesiog paklausti kur nori stoti ir duoti nemažai naudingų patarimų.
Administracija galėtu užmegzti kontaktus su populiariausiais tarp licėjaus absolventų  Universitetais ir tiesiogiai gauti iš pastarųjų labiausiai dominančią informaciją, o gal - organizuoti virtualias "atvirų durų dienas" bei kitokius bendrus renginius. Pagaliau geram mokytojui pravartu domėtis kas darosi pasaulyje mokymo srityje, kokios naujovės, kokios ypatybės viename ar kitame universitete. (ir atitinkamai turėtu būti koreguojami mokymo metodai bei programos).
.... visa tai neprivaloma, bet ar tai nebūtu naudinga?
A gal licėjuje egzistuoja kažkas panašaus?

Manau, kad iš mokytojų reikalaujat per daug. Yra pilna specializuotų internetinių svetainių apie stojimą į universitetus, yra leidžami žurnalai net lietuvių kalba, yra skelbami universtetų reitingai pagal atskiras specialybes.... Informacjos srautas be galo didelis. Manau, kad išties užkraunama per daug, reikalaujant viską "sukramtyti". Atleiskit, jei pasisakymai šiek tiek griežtoki. Tačiau parodykit nors vieną mokyklą, kuri tokią sukramtytą informaciją pateikia. Sutnku, galima padaryti daug ką, bet informacija yra vertinga tiek, kiek jinai yra tiksli pagal paskutinius duomenis ir kiek ja naudojamasi. Vaikai informacijos gauna mokykloj su kaupu. Nemanot, kad puslapyje patalpinta tokia informacija gražiai atrodytų tik stojančiųjų tėvams?
Atsakyti