QUOTE(ed@ @ 2011 04 13, 17:54)
Kodėl jie nenori atrinkti iš begalinio universitetų sąrašo atrinkti kelis labiau tinkančius bei rekomenduoti savo mokiniams?
Galėtu rinkti atslėpimus iš savo mokinių apie universitetus kur jie įstojo ir publikuoti pvz. licėjaus tinklapyje. Galėtu tiesiog paklausti kur nori stoti ir duoti nemažai naudingų patarimų.
Administracija galėtu užmegzti kontaktus su populiariausiais tarp licėjaus absolventų Universitetais ir tiesiogiai gauti iš pastarųjų labiausiai dominančią informaciją, o gal - organizuoti virtualias "atvirų durų dienas" bei kitokius bendrus renginius. Pagaliau geram mokytojui pravartu domėtis kas darosi pasaulyje mokymo srityje, kokios naujovės, kokios ypatybės viename ar kitame universitete. (ir atitinkamai turėtu būti koreguojami mokymo metodai bei programos).
.... visa tai neprivaloma, bet ar tai nebūtu naudinga?
A gal licėjuje egzistuoja kažkas panašaus?
Jei kalbam apie užsienį, universiteto gerumas priklauso nuo specialybės. Vieni universitetai yra stipresni vienoje specialybėje, kiti - kitose, tad būtų sunku sudaryti tokį sąrašą.
Informacijos apie tai, kaip sakiau, būna paskaitose, be to, patys mokiniai, kam aktualu, aktyviai tuo domisi, patys buvę liceistai yra išleidę knygą apie studijas UK, tad norint informacijos ir apsidairius aplink, tikrai įmanoma jos rast.
Žmonės dalinasi patirtimi, tiesiog tai nėra ta informacija, kuri talpinama tinklalapyje, visko į jį juk nesudėsi.
Apie universitetų atvirų durų dienas skelbiama licėjaus interneto svetainėje.
Mokytojai tikrai nusimano apie švietimą ir jo padėtį globaliai, o norint informacijos juk visad gali eiti ir domėtis, klausti.
Mokymo metodus ir programas redaguoti pagal universitetų ypatybes? Juk mokiniai stoja į viso
pasaulio universitetus, su skirtingomis sistemomis, tad taip paprastai kažką koreguoti nelabai įmanoma, o ir ne logiška.