QUOTE(Mrs. R @ 2009 05 08, 14:16)
pagal LR istatyma yra prekes, kurias gali grazinti, jei tau tiesiog nepatiko, ir visai nesvarbu, ka pigu.lt raso savo taisyklese, jei sios taisykles priestarauja Vartotoju teisems.
pigu.lt prekiauja tikrai ne prastesnemis prkemis nei bet kuri parduotuve, o jusu teise rinktis kur ir kokiu budu pirkti. Is viso juokinga tiketis dovanu, jei imone suklydo/sumaise ir pan... kur dabar tas dovanas dalina? maxima, Iki, topo centras? O jus, jei dirbate aptarnavimo srity - ar bent nusisypsot savo klientui, palinkit jam geros dienos? Atrodo, kad cia renkasi kruva senu bambekliu, besitikinciu, kad jas dar kazkas 'pamalonins'
Tiesa, pati dirbu prekyboje ir labai daznai (kai turiu) klientams idedu ivairiu meginuku ir pan - dar nei vienas aciu nepasake
ar tai jau priovaloma ir iprasta praktika
tik va - piktinamasi, jei neduodi...
Pas mus taikoma tokia praktika, nesant uzsakytos prekes (o dabar tiekejai ojjjj kaip daznai paveda), klientui siuloma brangesne, musu saskaita. Niekada nesinori nuvilti kliento.
O, tiesa sakant paciai, su tokia praktika neteko susidurti... Dazniau isgirsti - nepatinka - nepirk
O kokią teisę turi siūlyt vieną prekę ir atvežt kitą prekę,žinot posakį,kad laikas pinigai,kodėl klientas turi kentėt,turėt problemų,atidėliot savo planus ir t.t. dėl tokių firmų kurios net nesugeba pristatyt to ką patys siūlė ir ką žmogus užsisakė.Prie ko čia Maximos,Iki ir kitos parduotuvės,su jom kita kalba,o ir skirtumas yra,nes nereik 10 dienų laukt kol pingus gražins ar prekę pakeis.
Papildyta:
Mums nereikia,kad mus pamalonintų,mums reikia,kad pristatitų tą prekę kurią užsisakom.Kažkaip pas juos "atsitiktinai" prekės susimaišo,spalvos,modeliai,šūdą malą...neturi prekių tai siunčia kitas panašias,galvoja ras durnių,kuris tingės tampytis su tais gražinimais ir iškiš.