Įkraunama...
Įkraunama...

pigu.lt

Gal jau atsirado koks nuolaidų kodukas?
Atsakyti
Aš tai dažnai per ten kvepalus užssakinėju smile.gif Greitas pristatymas, arba atsiimi iškart Kaune! Tikrai neteko nusivilt smile.gif
Atsakyti
Dovanojame € 3 nuolaidos kodą – SAVAITGALIS.

Pasinaudokite, suvesdami jį 5-ąjame apsipirkimo žingsnyje,
ir mėgaukitės puikia nuolaida Jūsų mėgstamoms prekėms.

Nuolaidos kodas galioja iki rugsėjo 4 d. vidurnakčio!
NEPRALEISKITE PROGOS!
Atsakyti
Visai ne 3 euru nuolaida. man dave tik 1,33 euro unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(Lexa @ 2016 09 03, 15:57)
Visai ne 3 euru nuolaida. man dave tik 1,33 euro  unsure.gif

Paprastai kodu galima apmokėt maximum 20% užsakymo vertės, tai jei pirkot tik už kelis eurus, logiška, kad mažesnę nuolaidą davė.
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2016 09 03, 14:09)
Paprastai kodu galima apmokėt maximum 20% užsakymo vertės, tai jei pirkot tik už kelis eurus, logiška, kad mažesnę nuolaidą davė.

Pirkau uz 13,28, tai minus 20 procentu butu 2,65 euro nuolaida.
Atsakyti
QUOTE(Lexa @ 2016 09 03, 16:15)
Pirkau uz 13,28, tai minus 20 procentu butu 2,65 euro nuolaida.

Tai rašykit į pigu.lt ir klauskit, kodėl tiek mažai pritaikė.
Atsakyti
teko daug ką pirkti pigu.lt, patogumų daug, bet tik kol nesusiduri su problema. Patarimas paprastas: NEPIRKITE PAS JUOS JOKIOS sodo TECHNIKOS, NES garantinis patikėtas aferistų kontorai Vilniaus elektroservisas. Kažkokia šiukšlina bute įsikūrusi įstaigėlė, kuri mėnesį laiko priimtas prekes, paskui išrašinėja pažymas, kad ne garantija. O gedimas visai kitas. Kai parašai pretenzija pigu.lt, jie vietoj 14 dienų du mėnesius tempia laiką ir parašo, kad jie ne prie ko, nes garantinį atlieka tas Vilniaus elektroservisas. DU MĖNESIUS rašo tokį atsakymą. Aišku, dabar viskas keliaus į vartotojų teises, žiūrėsim, ar jie dirba savo darbą. BET BĖKITE NUO PIGU.LT KUO TOLIAU, jei norite ramiai naudotis savo pirkiniais.
Atsakyti

kaip galvojate ar pas juso zaislai originalus?

Atsakyti
QUOTE(Anema @ 2018 07 11, 18:10)
kaip galvojate ar pas juso zaislai

Gal ir originalūs, bet pirma reikia gauti tai ką užsakėte...
Gerokai prieš Kalėdas užsakinėjome LED girliandas eglutei - visur kur tik įmanoma pažymėjome (ir pasirinkome puslapyje) baltos. Gavome spalvotas!
Grąžinome ir iš naujo užsakėme BALTAS. Ir vėl atėjo spalvotos!!!
Trečią kartą nebeužsakinėjome - Kalėdos praėjo.
Visi pasižadėjimai "pristatyti iki Kalėdų, jei ne kažkiek ten € dovana" tokie pat kaip ir reikiamos prekės pristatymas - vėjai ...
Tokia mano "šventinė" patirtis su pigu.lt
Atsakyti

tai jo. esu su jais ir as patirties turejus. ant rytojaus grazinau telefona, tai vos ne menesi skambinejau, rasiau,kol grazino pinigus. neberizikuoju...

Atsakyti
Na tikrai nusivyliau pigu.lt. Sugedo siurblys. Pasiskambinau konsultantui kaip perduoti garantiniam taisymui, paaiškino per kurjerį arba paštu kaip jums patogiau. išsiunčiua paštu , registruotu, Praėjo svaitė , siuntinys vis dar pašte paskambinau konsultantei sako aga matom kad pašte, na dar palaukim turi mus pasiekti, praėjo dar savaitė, paskambinau dar du kartus konsultatntams sako mes išsiaiškinsim sutvarkysim , vėl siuntinys pašte. paskambinau trečią svaitę, penktas konsultantas pasakė kad mes neturim žmogaus kuris paiimtų siuntinius iš pašto ( ką kiti nežinojo tris savaites vilikino). Dabar reikia man tą siuntinį susigrąžinti iš Vilniaus į kitą Lietuvos kraštą , vėl susimokėti ir vėl siųsti per kurjerį. Nebėr kantrybės , sugaištas laikas, išleisti pinigai, negaliu naudotis siurbliu....
Gal žino kam galėčiau pasikambinti ir pasikalbėti
Atsakyti