QUOTE(Kirilova @ 2014 06 02, 04:17)
Pirkusi esu tik telefoną, bet jau reikės ieškoti garantinio lapo, nes labai jau jis "grybauja", nors dar tik pusė metų praėjo.. Tai nežinau. Dabar labai skeptiškai vertinčiau kokybę. O kas liečia aptarnavimą - atsiėmiau punkte pati, šiaip normaliai susišnekėjom.
Dėl garantinio,tai jei nerandi,juk mato pirkimo istorijoje kada daigtas pirktas
.
O as esu ištikima pigu lt Kliente.Ko tik nesu ten įsigijus.Dabar vargo vakarienė su dušo kabina.Atkeliavo su sutrupejusiu stiklu,o as neapziurejus pasirašius
O paskui žiūriu pigu lt pleistrais ir ne tik jų kur reikia ir kur nereikia uzlopyta..Sake,kad bet kokiu atveju šia problema išspres.Paskui po daug kartu skambinejimu,nes Is jų skambučių taip ir nesulaukdavau,perskambino ir pasakė,kad stiklai užsakomi ir turėčiau gauti per dvi sav..Šiandien paskutine diena...Paskambinu,o ti apie stiklus nieko nežino
.Pasakė,kad ten kažką Pažymės ir kaip supranti uzkonkretins,laukti skambučio.Ryte skambinau,jau po pietu ir vėl niekas neskambina
.Remontas jau trim savaitėm sustojęs su visais palaukimais.Gyvenam be vandens vonioje.Košmaras...
Draugei ta pačia diena Is pigu lt vaikui atvežė dviratuka,pasirodo dviratukas visai ne toks.Kita d.ta dviratuka pasiėmė ir atvežė toki koki užsisakė,bet aptrinta...Is trečio k.gavo koki priklauso.
Sakau ar cia su sandėlio darbuotojais kažkas ne taip.Viskas anksčiau eidavo kaip sviestu patepta.