QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 08, 17:31)
O kas jūsų manymu yra "tikras" džipas iš naujausių modelių?
Mano nuomone, žodis DŽIPAS šioje vietoje nevartotinas ir keistinas į VISUREIGIS.
O tikras visureigis, vėlgi mano nuomone, yra tokia mašina, kurią varo visi keturi ratai, ir vairuotojui palikta galimybė pačiam įjungt / išjungt visus su tuo susijusius mechanizmus. Kaipo palėtintojas, vienas ar du varantieji tiltai, blokuoti ar deblokuoti ašinius ir tarpašinius diferencialus....
Visa tai yra sudėtinga ir sugalvota tikrai ne į soliariumus važinėt,...
Visi parketiniai visureigiai tai kažkoks nesusipratimas...bandymas pasiekti kompromisą, kad vairuotojas be supračio turėtų bent iliuziją kad valdo visureigį...Ir kadangi paklausa nulemia pasiūlą, visi gamintojai lenktyniauja, kas prifarširuos mašiną gudresnės elektronikos, kad kiekvienas užsimanęs pasijustų Dakaro nugalėtoju....
...Arba kieme prisiparkuotų vaikų smėlio dėžėje...
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2009 01 08, 17:53)
Gal gali apie tai plačiau? Aš tai dar žalia šiuose reikaluose ir kol kas dar sekėsi valdyti savo BMW, bet norėčiau daugiau sužinoti apie tai kaip elgtis kai mašina slysta.
Tiesą sakant, aš irgi...Žinau, ir praktiškai patyriau, kaip suvaldoma slystanti mašina varoma priekiu, kaip varoma galu, ir kad tai reik daryt skirtingai,...netgi priešingai....
Kai varomi visi keturi, mašina sunkiau išeina į slydimą, galima drasiau važiuot,...bet jei jau slysta.....tai belieka melstis...
Tiesa nesu išmanėlis , neturėjau nei džipo nei quatro..Jei nutiks taip, kad apturėsiu, varysiu kur nors apledijusion aikštelėn, kad sava subine pajaust, kaip ana ten elgiasi....
Gal atsiras išmintingesnių patarėjų