Buvau Bitėje plius uždavus klausimą apie važinėjimą laisvu bėgiu. Tai man ten tiek daug priežasčių išvardino kodėl taip daryti negerai, kad aš net vasarą taip nedarau. Bet daug labai vairuotojų taip daro, ir svarbiausia, kad visi yra įsitikinę, kad taip taupo kurą arba galvoja, kad taip padeda varikliui pailsėti. O dar baisiau, kai bando posūkį išimti su išjungta pavara.
Be to, riedant nuo kalno su pavara, mašina niekada neįsibėgės iki negaliu, t.y. jei riedėsi trečia, tai greitis bus ~60, jei antra - ~40 ir t.t. Tad nereikia pastoviai minkyti per stabdžius. Mane bent jau taip mokė instruktorius: kuo statesnis kalnas, tuo žemesne pavara riedėti nuo jo.
QUOTE(ahaa @ 2009 01 08, 12:57)
įdomu, ką vadinate "tikru džipu"? BMW X ?
Kas jums juokinga? Važinėju su kito modelio ir kitos firmos, jei ką. Kuo jums džipai nepatinka? Šiaip yra spec. tema, galite ten reikšti savo pretenzijas jų vairuotojams Galite susikurti savo, čia periodiškai atsiranda tokių nepatenkintų visureigiais, mėgsta "padiskutuoti"
Mane labai labai nervina piestieji einantys per pesciuju pereja,kurie zudbut verziasi "po ratais"noredami kuo greiciau perlekti i kita kelio puse.O kai tokie keliai kaip dabar....Na dar baisiau kai ne perejoje bando perbegti,ne neziuri ar parvaziuoja ar ne masina,svarbu pesiekti kita kelio puse...
QUOTE(Asio @ 2009 01 08, 12:41)
Vaziuojantieji antra juosta
aš jus nervinu?
QUOTE(ovimama @ 2009 01 08, 13:21)
Mane labai labai nervina piestieji einantys per pesciuju pereja,kurie zudbut verziasi "po ratais"noredami kuo greiciau perlekti i kita kelio puse.O kai tokie keliai kaip dabar....Na dar baisiau kai ne perejoje bando perbegti,ne neziuri ar parvaziuoja ar ne masina,svarbu pesiekti kita kelio puse...
nei šian nei vakar nepastebėjau nei vieno tokio tik laukiančius, praleidinėjančius ir žinančius, kad tamsiu paros metu, sningant pamatyti pėstyjį gali tik privažiavus prie perėjos ir staiga mašiną sunku sustabdyt
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2009 01 08, 13:02)
O dar baisiau, kai bando posūkį išimti su išjungta pavara
o kas čia tooookio baisaus?
QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 08, 15:11)
Kas jums juokinga? Važinėju su kito modelio ir kitos firmos, jei ką. Kuo jums džipai nepatinka? Šiaip yra spec. tema, galite ten reikšti savo pretenzijas jų vairuotojams Galite susikurti savo, čia periodiškai atsiranda tokių nepatenkintų visureigiais, mėgsta "padiskutuoti"
norėjau parašyti, kad aukštas automobilis, varomas keturaiis ratais, nėra "tikras džipas". nei X, nei X6, Audi Q7, Toyota RAV4, Honda CRV, Land Cruiser tikrai nėra "TIKRI DŽIPAI"
QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 08, 13:50)
Džipas tikras, reikalingas, nes visų pirma patinka, visų antra komfortiškas ir patogus, visų trečia praverčia užmiestyje, nes ten blogas kelias, duobėtas ir su lengvaja būtų nepatogu, visų ketvirta - keturi varomi, kas yra gėris. Patinka dideli ir galingi automobiliai.
1) Patinka...chm, na gal...o jei man pvz miškovežiai patinka? ir lėktuvai
2) komfortiškos ir patogios yra visos lengvosios mašinos.
3) užmiestyje reiktų gerai paieškoti tokių duobių, kurios būtų neįveikiamos paprastu automobiliu, o tik džipu.Ta prasme -keliuose, o ne laukuose.
4) Keturi varomi - gėris, kuris niekada nepanaudojamas, ir kokie 95 procentai to gėrio turėtojų nemoka juo naudotis.
Yra dvi priežastys naudoti džipus mieste"
1. Juos paprastai mėgsta moteriškės, kurios nelabai moka vairuot, ...joms vis atrodo, kad jas visi kiti vairuotojai skriaudžia, o tipo džipe - saugu kaip tanke...
(Begemotas - nerangus gyvulys, bet , turint omeny jo masę - tai ne jo problema...)
2. Parkuotis ant šaligatvių....
QUOTE(zuzla @ 2009 01 08, 13:58)
o kas čia tooookio baisaus?
jei masina pradetu slysti, ijungta pavara galima suvaldyti, nes greiciu deze neatlaisvinta nuo variklio ir ratu. o jei pavara isjungta, taip vadinama laisva, tai variklis sau greiciu deze ir perdavimas ratams sau. dar vienas blogis jei posuki isimat ismyne sankaba lygiai tas pats kaip vaziuoti su laisva pavara. o masina slysti gali ne tik ziema, bet ir vasara kai posukiuose buna tai smeliuko tai zvyriuko....
dabar sumastykim situacija. vaziuojat posukyje ant laisvos pavaros pradedat slysti. ka darot? abiem rankom reikia laikyti vaira, ijungti pavara galetu nebent keleivis nes netikiu kad esate mutante turinti 3 rankas. kojos spaudzia gaza arba stabdi priklausomai nuo to priekiu ar galu varoma masina.... bozemoj... lengviau parodyt nei aprasyt
zo as nelabai moku ir galiu paaiskinti... ale ka vyras ismokino ir kuriuos zodzius supratau ta zinau
QUOTE(Frekė @ 2009 01 08, 14:42)
tai variklis sau greiciu deze ir perdavimas ratams sau
abiem rankom reikia laikyti vaira, ijungti pavara galetu nebent keleivis nes netikiu kad esate mutante turinti 3 rankas. kojos spaudzia gaza arba stabdi priklausomai nuo to priekiu ar galu varoma masina
abiem rankom reikia laikyti vaira, ijungti pavara galetu nebent keleivis nes netikiu kad esate mutante turinti 3 rankas. kojos spaudzia gaza arba stabdi priklausomai nuo to priekiu ar galu varoma masina
sutinku, kad blogai, bet kad baisu, kaip kad pikkolo parašė, tai
nežinau, kodėl bet pripratau važinėt viena ranka.. kaire nors esu ir dešinerankė.. ir kiek šiom dienom nešiojo, tai neatsimenu, kad bučiau išsigandus ir griebus tą vairą abiem rankom o jei vasarą staiga lygiam kely, tai nežinau kokia čia gali būt tikimybė taip per vasarą prisilaksčiau bet kiekvienas mes nežinom kaip pasielgsim ekstremalioj situacijoj, teorija ir kalbos yra viena.. patirtis kita
QUOTE(Frekė @ 2009 01 08, 14:42)
jei masina pradetu slysti, ijungta pavara galima suvaldyti, nes greiciu deze neatlaisvinta nuo variklio ir ratu. o jei pavara isjungta, taip vadinama laisva, tai variklis sau greiciu deze ir perdavimas ratams sau. dar vienas blogis jei posuki isimat ismyne sankaba lygiai tas pats kaip vaziuoti su laisva pavara. o masina slysti gali ne tik ziema, bet ir vasara kai posukiuose buna tai smeliuko tai zvyriuko....
dabar sumastykim situacija. vaziuojat posukyje ant laisvos pavaros pradedat slysti. ka darot? abiem rankom reikia laikyti vaira, ijungti pavara galetu nebent keleivis nes netikiu kad esate mutante turinti 3 rankas. kojos spaudzia gaza arba stabdi priklausomai nuo to priekiu ar galu varoma masina.... bozemoj... lengviau parodyt nei aprasyt
zo as nelabai moku ir galiu paaiskinti... ale ka vyras ismokino ir kuriuos zodzius supratau ta zinau
dabar sumastykim situacija. vaziuojat posukyje ant laisvos pavaros pradedat slysti. ka darot? abiem rankom reikia laikyti vaira, ijungti pavara galetu nebent keleivis nes netikiu kad esate mutante turinti 3 rankas. kojos spaudzia gaza arba stabdi priklausomai nuo to priekiu ar galu varoma masina.... bozemoj... lengviau parodyt nei aprasyt
zo as nelabai moku ir galiu paaiskinti... ale ka vyras ismokino ir kuriuos zodzius supratau ta zinau
Tik vienas bet - stabdziu nederetu spaust isvis (aisku priklauso nuo situacijos, bet kalbama buvo apie slydima posukyje, kai smeliuko pasitaike), ir ner skirtumo ar priekiu ar galu varoma masina.
zuzla, na nezinau vairavimas viena ranka nera geras pripratimas... kodel visi ralio meistrai, lenktyninkai vairuoja abiem rankom? nes taip reikia.... ir ekstremalioje situacijoje reikia ne griebti vaira antra ranka o jau abiem rankom ir tvirtai manevruoti... nes kai masina slysta norint ja grazinti i normalia padeti turesit tiek i kaire tiek i desine vaira pasukioti.... jei turit kelis simtus laisvu litu apsilankykit ekstremalaus vairavimo mokykloje. suprasit ka darot negerai ir ka gerai... ir suprasit kad viena ranka ant vairo kita ant "ryciago" ner geriausias pripratimas nepriimkit to kaip priekaisto tiesiog cia mano patarimas ir pamastymai
jaspi, taip stabdziu gal ir nereikia spausti... nesigincysiu juk rasau kad lengviau parodyti nei aprasyti pries trejeta ziemu kai pridrebe sniego slydau posukyje ir vis galvojau stabdis ar gazas... paspaudziau stabdi. gerai kad masinu nebuvo po to ivykio varem su vyru i poligona treniruotis... ale dabar gudra bet kaip butu jei vel slysciau nezinau todel ir padangas geras uzsimovem ant masiniuko...
jaspi, taip stabdziu gal ir nereikia spausti... nesigincysiu juk rasau kad lengviau parodyti nei aprasyti pries trejeta ziemu kai pridrebe sniego slydau posukyje ir vis galvojau stabdis ar gazas... paspaudziau stabdi. gerai kad masinu nebuvo po to ivykio varem su vyru i poligona treniruotis... ale dabar gudra bet kaip butu jei vel slysciau nezinau todel ir padangas geras uzsimovem ant masiniuko...
QUOTE(Subjektyvi @ 2009 01 08, 13:34)
Bekase, mano džipas ryja mieste apie 10 l dyzelio/100 km, o gal ir mažiau, trasoje dar mažiau. Ne visos "karvės" sočiai ėda
auto su kuria as vazineju mieste ima apie 7l. Trasoje vaziuojant stabiliu greiciu paskui fura ir i 4 buvau itilpusi ( vilnius -moletai).
Papildyta:
QUOTE(jaspis @ 2009 01 08, 13:37)
O galima paklaust? Kam Jums dzipas mieste?
o tau dar klausimai tokie kyla matant kaip musu kelininkai dirba?
QUOTE(Frekė @ 2009 01 08, 15:19)
zuzla, na nezinau vairavimas viena ranka nera geras pripratimas... kodel visi ralio meistrai, lenktyninkai vairuoja abiem rankom? nes taip reikia.... ir ekstremalioje situacijoje reikia ne griebti vaira antra ranka o jau abiem rankom ir tvirtai manevruoti... nes kai masina slysta norint ja grazinti i normalia padeti turesit tiek i kaire tiek i desine vaira pasukioti.... jei turit kelis simtus laisvu litu apsilankykit ekstremalaus vairavimo mokykloje. suprasit ka darot negerai ir ka gerai... ir suprasit kad viena ranka ant vairo kita ant "ryciago" ner geriausias pripratimas nepriimkit to kaip priekaisto tiesiog cia mano patarimas ir pamastymai
nu juk neraliuoju, o didmiesty važinėju, kur ekstremalios situacijos būna tik tokios kaip vakar, o visa kita kamsčiai.. ir antra ranka pas mane ne ant "ryčiago", o ant kojos be abejo, šian ryte važiavau į darbą dviem rankom vairą laikydama, bet kai geras oras, o jei dar ir stovi kamšty - jokio poreikio nėra