jep ir per plikledi kur buvo pries kaledas ir nevaziavau ant 30 ar dar maziau... buvo ir leciau vaziuojanciu
QUOTE(Frekė @ 2009 01 07, 21:42)
jep ir per plikledi kur buvo pries kaledas ir nevaziavau ant 30 ar dar maziau... buvo ir leciau vaziuojanciu
Tai gal masina keturiu varoma?
nu ne. galu
QUOTE(ingakalnis @ 2009 01 07, 18:57)
<...>
moralas - nu nestabdykite gerbemieji staigiai, mikliai ir etc jei nėra poreikio, juk ir gale auto važiuoja... mano bent ratai nekaukė o iš paskos važiavęs asmuo man bestabdant irgi stabdė - vaizdelis t.y garselis buvo ypatingai įtartinas ir nežavėjo
moralas - nu nestabdykite gerbemieji staigiai, mikliai ir etc jei nėra poreikio, juk ir gale auto važiuoja... mano bent ratai nekaukė o iš paskos važiavęs asmuo man bestabdant irgi stabdė - vaizdelis t.y garselis buvo ypatingai įtartinas ir nežavėjo
Vyro auto varoma priekiniais, bet šeštadienį mano balsas skambėjo labai garsiai viduje, kai leidžiantis nuo kalno, kažkokia poniutė su mazda 626 žalsvos perlamutrinės spalvos ir dideliausiais lapės kailiniais sumąstė, kad nesugebės pirma juosta važiuojančio trioleibuso aplenkti, šovė skersai į antrą juostą ir dar kalė ant stabdžių prieš pat nosį ir suskersavo. Vyras buvo proverstas staigiais stabdyti ir jaučiu, kad mašina slysta tai mazdai į subinę.
Žinot, pirmą kartą pagalvojau, kad jei būtų diedas įkalęs tai bobelkai į subinę, savomis rankomis ištraukčiau iš auto ir taip į snukį užvanočiau, kad ant žemės gulėtų. Nu smegenų NULIS.
[quote=pikkolo,2009 01 07, 10:32]
Aš galiu pasakyt kas mane labiau ne nervuoja, o gąsdina: tai vairuotojai pastoviai minkantys stabdį, ypač dabartinėmis oro sąlygomis. Atrodo važiuoja normaliai ir vis per stopus mynko, nors nei greitis didelis, nei priešais kas važiuoja. Tokius visada stengiuosi apvažiuoti kuo greičiau, nes neaišku kas jiems susišvies.
o gal čia šuo kitur pakastas? kiek žinau, patyrę vairuotojai turi tokį būdą gąsdinti mėgėjams "lipti ant subinės" - jei mato, kad važiuoja prilipęs (kitaip sakant, nesilaikydamas saugaus atstumo) ir bet kur gali nespėt pastabdyti (ypač dabartinėmis oro sąlygomis), kas kiek laiko spusteli stabdžio pedalą tiek, kad lemputės užsidegtų, tačiau mašina dar nestotų. aplenkiat - ir jumis atsikrato, taigi nebereikia bijoti, kad įvažiuosite
aš čia, žinoma, tik spėlioju - pastebiu, kad su metais vis labiau savikritika ir už vairo mane pačią veikia ir pagalvoju vis dažniau apie save, kai norisi pasipiktinti dėl kitų vairuotojų elgesio
kažkada labai ant visų pykdavau
Aš galiu pasakyt kas mane labiau ne nervuoja, o gąsdina: tai vairuotojai pastoviai minkantys stabdį, ypač dabartinėmis oro sąlygomis. Atrodo važiuoja normaliai ir vis per stopus mynko, nors nei greitis didelis, nei priešais kas važiuoja. Tokius visada stengiuosi apvažiuoti kuo greičiau, nes neaišku kas jiems susišvies.
o gal čia šuo kitur pakastas? kiek žinau, patyrę vairuotojai turi tokį būdą gąsdinti mėgėjams "lipti ant subinės" - jei mato, kad važiuoja prilipęs (kitaip sakant, nesilaikydamas saugaus atstumo) ir bet kur gali nespėt pastabdyti (ypač dabartinėmis oro sąlygomis), kas kiek laiko spusteli stabdžio pedalą tiek, kad lemputės užsidegtų, tačiau mašina dar nestotų. aplenkiat - ir jumis atsikrato, taigi nebereikia bijoti, kad įvažiuosite
aš čia, žinoma, tik spėlioju - pastebiu, kad su metais vis labiau savikritika ir už vairo mane pačią veikia ir pagalvoju vis dažniau apie save, kai norisi pasipiktinti dėl kitų vairuotojų elgesio
kažkada labai ant visų pykdavau
QUOTE(ingakalnis @ 2009 01 07, 20:40)
ir tokiu keliu kaip šiandien?
Tokiu keliu kaip šiandien net aš su savo stažu vaikų į treniruotę per visą miestą nevežiau Jei ne aš kam nors, tai man kas nors. Nuotykių tikrai nesinori
vakarykštės sąlygos buvo siaubingos, nžn kaip kitos gatvės bet narbuto ir visas žvėrynas - tragiškas...
mano stažas ne didelis, dešimtimis neskaičiuoju metų už vairo, bet to kas daro šią žiemą nemačiau seniai... laaabai seniai
mano stažas ne didelis, dešimtimis neskaičiuoju metų už vairo, bet to kas daro šią žiemą nemačiau seniai... laaabai seniai
QUOTE(ahaa @ 2009 01 07, 21:44)
o gal čia šuo kitur pakastas? kiek žinau, patyrę vairuotojai turi tokį būdą gąsdinti mėgėjams "lipti ant subinės" - jei mato, kad važiuoja prilipęs (kitaip sakant, nesilaikydamas saugaus atstumo) ir bet kur gali nespėt pastabdyti (ypač dabartinėmis oro sąlygomis), kas kiek laiko spusteli stabdžio pedalą tiek, kad lemputės užsidegtų, tačiau mašina dar nestotų. aplenkiat - ir jumis atsikrato, taigi nebereikia bijoti, kad įvažiuosite
aš čia, žinoma, tik spėlioju - pastebiu, kad su metais vis labiau savikritika ir už vairo mane pačią veikia ir pagalvoju vis dažniau apie save, kai norisi pasipiktinti dėl kitų vairuotojų elgesio
kažkada labai ant visų pykdavau
aš čia, žinoma, tik spėlioju - pastebiu, kad su metais vis labiau savikritika ir už vairo mane pačią veikia ir pagalvoju vis dažniau apie save, kai norisi pasipiktinti dėl kitų vairuotojų elgesio
kažkada labai ant visų pykdavau
Aš niekada nevažiuoju prilipus. Nors stabdžiai ir geri ir stabdo gerai, bet nerizikuoju taip. Laikausi tokio atstumo, kad spėčiau sustabdyti. Tačiau tokių vairuotojų, kurie važiuodami tarkim nuo kalno gazuoja ir paskui stabdo, vėl gazuoja, stabdo yra ne vienas. O kai dar važiuoja 40 ir stabdo, tai išvis nesuvokiama (jei eismo sąlygos geros).
manau suprantu ka pikolo nori pasakyt... daznai nuo kalno "taupumo" sumetimais isjungiama pavara. liaudiskai sakant riedama ant laisvos.... tai jei masina isibegeja per daug tai ir prisistabdo... paskui vel stabdi atleidzia ir vel leidziasi zemyn vel per daug isigazuoja vel stabdo....
QUOTE(l'eau @ 2009 01 07, 16:19)
daug papraščiau važiuoti leistinu greičiu
galima važiuoti 10 km/val greičiau nei leistina ir joks inkilas nenupyškins ir net policija nestabdys ir nebaus, o jei ir sustabdys, tai tik įspėti gali
QUOTE(jomantukass @ 2009 01 07, 20:31)
o tu statyk atvirkciai nei vyras stato.Jei jis nosim i saligatvi, tai tu statyk atvirksciai. Turetum lengviau isvaziuot.
ten tokia vieta, kad jei pastatysiu galu, tai kai reikės išvažiuot, teks į nuokalnę pavažiuot ir apsisukt, kad išvažiuot iš kiemo, o kai tiek sniego su varomu galu tai įmanoma
QUOTE(Frekė @ 2009 01 08, 10:15)
manau suprantu ka pikolo nori pasakyt... daznai nuo kalno "taupumo" sumetimais isjungiama pavara. liaudiskai sakant riedama ant laisvos.... tai jei masina isibegeja per daug tai ir prisistabdo... paskui vel stabdi atleidzia ir vel leidziasi zemyn vel per daug isigazuoja vel stabdo....
Anoks cia taupumas! Kitaip sakant, taip vaziuojant nuo kalno yra vopse netaupu.
Tokiomis sąlygomis, kaip dabar, ir apskritai, vaziuojant nuo kalno patartina visada būt įjungus bėgį. Pvz. leidžiantis nuo spaudos rūmų, įsijungi kokį 4 bėgį, atleidi gaza visiškai, nuėmi koją nuo gazo ir riedi. Mašina neišsibegės per daug, o važiuos pastoviu greičiu (nebus to pastovaus stabdžių minkymo)
Štai ir visas mokslas. O beto, taip važiuojant nuo kalno mašina beveik nenaudoja degalu, na, kad taupiau negu laisvu riedant, tai tikrai
QUOTE(jaspis @ 2009 01 08, 10:35)
O beto, taip važiuojant nuo kalno mašina beveik nenaudoja degalu, na, kad taupiau negu laisvu riedant, tai tikrai
pas mane rodo momentinį degalų sunaudojimą, tai reiks pasižiūrėt
Papildyta:
QUOTE(jaspis @ 2009 01 08, 10:35)
Tokiomis sąlygomis, kaip dabar, ir apskritai, vaziuojant nuo kalno patartina visada būt įjungus bėgį
su šituo sutinku