kita vertus man PPT išvada sužadino optimizimą ir pasitikėjimą savimi, savo vaiku, vis dėlto aš jį geriau pažįstu negu jos per penkiolika minučių, jeigu jis joms nenorėjo ir nesakė senelių vardų, nors puikiai viską gerai žino, jos turi teisę rašyti, kad štai jis nežino savo senelių vardų... o juk tai netiesa, jis tik joms nepasakė ir šiaip man atrodo mamulės, ad nenuleiskim rankų, darykime visos kas mūsų jėgose ir išauginsime puikius vaikus, aš kažkodėl tikiu, kad šis kryžius nors dabar ir labai sunkus, bet ateityje tikrai palengvės JUk didelės pastangos visada atsiperka Na nesupras mano vaikas geometrijos, aš irgi jos nesupratau ir nesuprantu ir nenoriu suprasti Svarbiausia, kad išaugtų geras, draugiškas, nepiktavalis žmogus... Ir šiaip man sakė, kad pagal užsienyje esančias mokymo programas mano vaikiui mokyts būtų pats tas, nežinau ar tai tiesa
Kadujo, patikek, as labai gerai suprantu, ka reiskia isgirsti toki sakini
As va alpstu is dziaugsmo, akd mano vaikas eme vartoti zodi "smagu"
Siandien isaiskejo saksyim puses bedu priezastys..kodel jis mokykloje nesimoko, tyciojasi ri t.t. paprasta..ner motyvacijos
Vakar sutareme, akd mokytoja pasakys, kur pirko kalsei toki super ziadima, kur galima paciam sukonstruoti visokius prietaisus. Vaikis pazadejo, akd kalsusy ir graziai klaseje mokysis ir ka..sake siandien padare triju dienu darba per dvi pamokas ir dar sake mokytojai, akd negalima vaikas elgtis, kaip jis dare, piestuku ranku badyti ir pan. nugi viska supranta ir jei nori - gali, kaip ta motyvacija islaikyti..nezinau
As va alpstu is dziaugsmo, akd mano vaikas eme vartoti zodi "smagu"
Siandien isaiskejo saksyim puses bedu priezastys..kodel jis mokykloje nesimoko, tyciojasi ri t.t. paprasta..ner motyvacijos
Vakar sutareme, akd mokytoja pasakys, kur pirko kalsei toki super ziadima, kur galima paciam sukonstruoti visokius prietaisus. Vaikis pazadejo, akd kalsusy ir graziai klaseje mokysis ir ka..sake siandien padare triju dienu darba per dvi pamokas ir dar sake mokytojai, akd negalima vaikas elgtis, kaip jis dare, piestuku ranku badyti ir pan. nugi viska supranta ir jei nori - gali, kaip ta motyvacija islaikyti..nezinau
QUOTE(DonaldaB @ 2009 02 05, 11:16)
kita vertus man PPT išvada sužadino optimizimą ir pasitikėjimą savimi, savo vaiku, vis dėlto aš jį geriau pažįstu negu jos per penkiolika minučių, jeigu jis joms nenorėjo ir nesakė senelių vardų, nors puikiai viską gerai žino, jos turi teisę rašyti, kad štai jis nežino savo senelių vardų... o juk tai netiesa, jis tik joms nepasakė ir šiaip man atrodo mamulės, ad nenuleiskim rankų, darykime visos kas mūsų jėgose ir išauginsime puikius vaikus, aš kažkodėl tikiu, kad šis kryžius nors dabar ir labai sunkus, bet ateityje tikrai palengvės JUk didelės pastangos visada atsiperka Na nesupras mano vaikas geometrijos, aš irgi jos nesupratau ir nesuprantu ir nenoriu suprasti Svarbiausia, kad išaugtų geras, draugiškas, nepiktavalis žmogus... Ir šiaip man sakė, kad pagal užsienyje esančias mokymo programas mano vaikiui mokyts būtų pats tas, nežinau ar tai tiesa
Aš taip pat esu tos nuomonės, kad niekas, juo labiau vos 15 min. individualiai galintis skirti specialistas, nesupras geriau už mamą vaiko gebėjimų. Tuo tarpu mūsų bendrojo lavnimo įstaigos išvis neturi galimybių vertinti kiekvieną vaiką individualiai, skirti jam daugiau laiko. Visi vienodai turi gerai mokyti viską, ką tik įjungia į mokymo programą. Tuo tarpu, ir aš girdėjau, kad Vakarų mokyklose yra skiriama kur kas daugiau laiko išaiškinti temą, ir aiškinama tol, kol visi supranta. Tai nereiškia, kad mokslo lygis ten žemesnis, o atvirkščiai. Mokymosi intensyvumas ir programos sudėtingumas nėra gero mokymo rodiklis ir gero išsilavinimo garantas. Gal mano žinios paseno, bet manau, kad Vakarų švietimo sistema tikrai gali geriau paruošti net tuos vaikus, kuriems reikia daugiau dėmesio ir laiko suprasti dalyką. Neveltui ir universitetai ten aukštesnio lygio negu pas mus, o stoja į juos būtent tokias mokyklas pabaigę jaunuoliai.
gal kas žinote ar ligos kodas F 83 prsikiriamas prie protinio atsilikimo , nes kiek žiūrėjau klasifikatoriuje tai berods ne, na bet gal ko nors nesuprantu...
Donalda, neziurek tu kodu..man pamenu VRC psichiatras dave paciai paskaityti, kaip aiskinamas kuris kodas ir kas labiau tiktu mano vaikui...
Del uzsienietisku mokymo programu..tai negalima kalbeti globaliai, kiekviena salis turi savo sistema ir savo programas ir pvz. vienoje salyje yra placiai ir pavirsutiniskai, kitoje programos subalansuotos tarp praktikos ir teorijos, kai vaikui sunkesni dalykai paaiskinami praktiskai ir t.t.
Pas mus kiek pamenu tarybiniais laikais bent jau dave gera ir platu issilavinima, tik aisku buvo daugelyje vietu baltos demes.
Dabar vietomis mane pribloskia, kad vienu dalyku jau reikalauja is vaiku, vietomis, keista, kad jei dar to nesimoko.
Vis delto, kai suauge zmones dirbantys kelioniu agenturoje (JAV) nesigaudo, akd Europoje yra ne tik Rusija ir paryzius, bet ir kitos salys..buna liudna ir juokinga..siuo atveju nemanau, akd ju mokymo programos, bent jau geografijos srityje geros.Bet cia siaip..manau, akd apie uzsienio programu tikima kalbejo turedami omenyje, kad yra daug aiskinimo trumpai temai, kuri gal sudeda pagrindus tolesniam mokymui
Del uzsienietisku mokymo programu..tai negalima kalbeti globaliai, kiekviena salis turi savo sistema ir savo programas ir pvz. vienoje salyje yra placiai ir pavirsutiniskai, kitoje programos subalansuotos tarp praktikos ir teorijos, kai vaikui sunkesni dalykai paaiskinami praktiskai ir t.t.
Pas mus kiek pamenu tarybiniais laikais bent jau dave gera ir platu issilavinima, tik aisku buvo daugelyje vietu baltos demes.
Dabar vietomis mane pribloskia, kad vienu dalyku jau reikalauja is vaiku, vietomis, keista, kad jei dar to nesimoko.
Vis delto, kai suauge zmones dirbantys kelioniu agenturoje (JAV) nesigaudo, akd Europoje yra ne tik Rusija ir paryzius, bet ir kitos salys..buna liudna ir juokinga..siuo atveju nemanau, akd ju mokymo programos, bent jau geografijos srityje geros.Bet cia siaip..manau, akd apie uzsienio programu tikima kalbejo turedami omenyje, kad yra daug aiskinimo trumpai temai, kuri gal sudeda pagrindus tolesniam mokymui
QUOTE(gobsiukas @ 2009 02 05, 09:06)
cute tavo mazesnysis panasaus amziaus kaip ir mano ar gali man pasakyti kaip suprasti kada vaikas tikrai reikia pagalbos o kada galim ir palaukti?
Oi, nesiimsiu spręsti tikrai. Jei neramu, nereikia nieko laukti, o pasirodyt specialistui. Jie gi ne vien teorinius dalykus geriau išmano, bet ir akis "atkalta" su daug vaikų dirbant. Aš gi tik savo du turiu, tai ir ta patirtis labai siaura.
Galvoju, jeigu kokiam vaikui yra tas atvejis, kai jis tik truputį vėluoja su kalba be jokių kitų simptomų, logopedas vistiek turėtų jam padėti.
merginos mano abu- pradėjo tarti R ....džaiugiuos labai...
QUOTE(Ramunėlė* @ 2009 02 05, 15:37)
merginos mano abu- pradėjo tarti R ....džaiugiuos labai...
Ramunėle
QUOTE(Ramunėlė* @ 2009 02 05, 15:37)
merginos mano abu- pradėjo tarti R ....džaiugiuos labai...
Ramunėle, smagumėlis
Gucci's jau antrą dieną nematydamas manęs sako: "Maaaamaaaaa, kur tu?"
Šiand nuvežiau ryte pas aukle, tai mergaitės vardą Rebeka be priekaištų pasakė O kai nuvažiavau pasiimt, auklė angliškai sako: "Važiuosi namo?" O jis linsėjo galvytę Suprato
Kalbant apie mokyklas, manau pirma motyvacijos mokytojams reikia
Gucci's jau antrą dieną nematydamas manęs sako: "Maaaamaaaaa, kur tu?"
Šiand nuvežiau ryte pas aukle, tai mergaitės vardą Rebeka be priekaištų pasakė O kai nuvažiavau pasiimt, auklė angliškai sako: "Važiuosi namo?" O jis linsėjo galvytę Suprato
Kalbant apie mokyklas, manau pirma motyvacijos mokytojams reikia
RRRRRRRRRRRRamunele
Gadiga...manau, kad mokytojas turi myleti darba ir vaikus..jei poziuris bus valdiskas..jokia motyvacija nepades..vaikas jaus, kad tai yra dirbtina
Gadiga...manau, kad mokytojas turi myleti darba ir vaikus..jei poziuris bus valdiskas..jokia motyvacija nepades..vaikas jaus, kad tai yra dirbtina