Domke, aciu
Alchemie-vis pasidžaiugiu tavo liniuote ..Ar kai išeisi dekretan turėsi internetą namie???
Turesiu, turesiu ir jauciu aktyvia veikla vykdysiu visokiu psichologu konsultaciju ieskojimu ir vykdymu
gavau atsakymus iš PPT, n labai prasti rezultatai...rekomenduota modifikuota programa kol kas, bet pagal testus, tai labai prastai jau ten viskas, o mokykloje sprendė testus matematikos, tai iš 24 buvo aštuonioliktas... Na nušvietė mums ne kokią ateitį, sakė, kad nesupranta trimatės erdvės...kaip keista kad pirmokas turi tiek daug jau visko suprasti, mokėti, gebėti
QUOTE(DonaldaB @ 2009 02 04, 15:55)
gavau atsakymus iš PPT, n labai prasti rezultatai...rekomenduota modifikuota programa kol kas, bet pagal testus, tai labai prastai jau ten viskas, o mokykloje sprendė testus matematikos, tai iš 24 buvo aštuonioliktas... Na nušvietė mums ne kokią ateitį, sakė, kad nesupranta trimatės erdvės...kaip keista kad pirmokas turi tiek daug jau visko suprasti, mokėti, gebėti
Laikykis mamyt
QUOTE(DonaldaB @ 2009 02 04, 14:55)
gavau atsakymus iš PPT, n labai prasti rezultatai...rekomenduota modifikuota programa kol kas, bet pagal testus, tai labai prastai jau ten viskas, o mokykloje sprendė testus matematikos, tai iš 24 buvo aštuonioliktas... Na nušvietė mums ne kokią ateitį, sakė, kad nesupranta trimatės erdvės...kaip keista kad pirmokas turi tiek daug jau visko suprasti, mokėti, gebėti
tai gal gali viskas pasitaisyti stiprybes jum
DonaldaB, suprantu, kad tai nelabai paguos, ale aš irgi pastarosiomis dienomis panašiai jaučiuosi. Gavom ir mes šviežią PPT vertinimą. Šviežias jis tik data, nors iš esmės daugiau nei prieš dvejus metus daryto vertinimo išvados anei kiek nesiskiria O aš galvojau, o aš mačiau, jaučiau, buvau (na, dar ir esu vistik... ) įsitikinusi, kad maniškė progresuoja labai kokybiškai ir sparčiai... Aš jų klausiau: "Na, jūs pirmi mums diagnozes įpaišėt, sakykit negi nematot skirtumo raidoje dviejų metų intervale?" Tai pasakė, kad vertinant logopediškai būtent kalbos raidą, tai tikrai nieko mes nepasivijom Nežinau... neskanu man po tokių išvadų ir tiek... nu negi sunku buvo pasakyt, kad nors pagal kalbos raidos kriterijus bendraamžiai nepasivyti, vistiek yra akivaizdus tobulėjimas... man ir tai būtų labai daug iš specialistų lūpų.
DonaldaB..nu galiu truputi paguosti..musu vaiko klaseje vaikams daugeliui sunkiau su trimate erdve..maniskiui atvirksciai sitas dalykas super isvystytas. manau, akd nu ka..reikia statyti konstruoti (mes uzdvinius danai sprendiam su kaladelem statydami)modifikuota programa yra gerai, tai ne adaptuota..tikiuosi, kad pageres
cute...oi kaip suprantu tave..pernai zliumbiau pasikukciodama..logopede tik lingavo galva..labai paprasta paaiskinti..vaiko sugebejimai kalbeti sakysim 3 metu yra vienokie, o 5 metu jau visia kitokie..jei vaikas neatitinka 3 metu raidos, tu du metus vejiesi, jis pasiekia 3 metu raida, gal kiek perzengia, pajunti pagerejima elgesio, veiklos, palengvejima gyvenima, pasikeitima vaiko..o palyginus jo sugebejimus jau su 5-6 metu vaiko raida...pasirodo, akd tai...skirtumas didelis ir kas baisiausia, akd tas skirtumas kuo tolyn tuo labiau auga..jei pasivyti nuo 3 iki 4 yra lengviau, tai pasivyti nuo 5 iki 7 yra kaip 100km nubegti nes tuo metu vaikai labai greitai vystosi ir reikalavimai auga..paskui jie leteja ir apsivyri bent jau kalbine reiskme yra paparsciau..bet musu atveju sioje vietoje lenda nepasivytas emocinis subrendimas...
taigi..tavo vaikas padare didele pazanga tik tos pazangos jie negali ismatuoti, nes nera tokio kriterijaus..jie tik gali pasakyti, vaikas sugeba ir supranta arba ne.
Laikykis..ji padare pazanga ir tu ja gali ismatuoti
cute...oi kaip suprantu tave..pernai zliumbiau pasikukciodama..logopede tik lingavo galva..labai paprasta paaiskinti..vaiko sugebejimai kalbeti sakysim 3 metu yra vienokie, o 5 metu jau visia kitokie..jei vaikas neatitinka 3 metu raidos, tu du metus vejiesi, jis pasiekia 3 metu raida, gal kiek perzengia, pajunti pagerejima elgesio, veiklos, palengvejima gyvenima, pasikeitima vaiko..o palyginus jo sugebejimus jau su 5-6 metu vaiko raida...pasirodo, akd tai...skirtumas didelis ir kas baisiausia, akd tas skirtumas kuo tolyn tuo labiau auga..jei pasivyti nuo 3 iki 4 yra lengviau, tai pasivyti nuo 5 iki 7 yra kaip 100km nubegti nes tuo metu vaikai labai greitai vystosi ir reikalavimai auga..paskui jie leteja ir apsivyri bent jau kalbine reiskme yra paparsciau..bet musu atveju sioje vietoje lenda nepasivytas emocinis subrendimas...
taigi..tavo vaikas padare didele pazanga tik tos pazangos jie negali ismatuoti, nes nera tokio kriterijaus..jie tik gali pasakyti, vaikas sugeba ir supranta arba ne.
Laikykis..ji padare pazanga ir tu ja gali ismatuoti
manieji lygiai to paties amžiaus kaip gopsiuko. Mažylis dar tik prabyla, nors jau 3 metukai. Šiandien pasakė: mamyte, duok ir man aš noriu blybai (blynai)...kas čia tokio...bet mums tai pirmas toks ilgas sakinys. Valio...vejamės. Iki šiol tik po 2 neilgus žodelius dėliojo, dar garsažodžių (niam niam, brrr ir kt) pridėdamas.
QUOTE(Kadujo @ 2009 02 05, 00:11)
manieji lygiai to paties amžiaus kaip gopsiuko. Mažylis dar tik prabyla, nors jau 3 metukai. Šiandien pasakė: mamyte, duok ir man aš noriu blybai (blynai)...kas čia tokio...bet mums tai pirmas toks ilgas sakinys. Valio...vejamės. Iki šiol tik po 2 neilgus žodelius dėliojo, dar garsažodžių (niam niam, brrr ir kt) pridėdamas.
mes ir su MB dziaugiames maziukas pradejo paveiksliuke kate, šuni ,paukšteli pazinti ir truputi juda surengimusi , mes jau baisiai dziaugiames kad sudaro is 2 zodziu sakinukus jau beveik visada; vava apapa , mania diuo , kaka tiu, mama asiu nors is 3 zodeliu (gasrsazodziu) nesigauna kolkas per sunku , truputi juda link gerosios puses tik nusimato darzeli permainos visus kalbanciu vaikucius (4m) jau iskeldineja is grupes ir atkels mazesnius viena jau atkele (2,5m) o jis tik cypia(krykscia) nekalba, pamaniau jei tokius maziukus sukels, tikriausiai bus sunkiau ismokt kalbet ,nes aplink nebegirdes gerai kalbanciu vaiku
kalbejau su vyresnelio logopede sake berniukas protingas kai buna pas ja padaro viska gerai ir taisyklingai tik va jis kolkas nesupranta kas jam is to, motyvacijos is jo puses nera tai sake gal kita met truputi vyresnis bus ir motyvacija bus didesne
kadujo o tavo kitam berniukui kaip su kalba?
Alchemie, ačiū
Nors PPT vertinimai ir tokie, aš tikrai turiu kuo džiaugtis. Maniškei su fonemine klausa ryškiai geryn. Mes jau darydami užduotėles, kur reikia pasakyti, iš kokios raidės prasideda žodis (net be paveikslėlio, o tik iš klausos), labai puikiai viską atliekam. Ji jau geba pasakyti, kurie du žodžiai iš kelių grupės skamba panašiai.
Pirmadienį PPT mano mažasis irgi apturės vertinimą. Vedu, nes noriu, kad kartu su sese patektų į tą patį logopedinį darželį. Garsiai visiems sakau, kad tik dėl to, bet iš tiesų ir bijau, kad rimtai ko neįžvelgtų. Vistk mažokai pagal savo 2,7 jis kalba. Daug kartoja pastaruoju metu, o aš negaliu apsispręsti į ką tai labiau panašu - ar tikslingą kartojimą, ar echolalijas.
Nors PPT vertinimai ir tokie, aš tikrai turiu kuo džiaugtis. Maniškei su fonemine klausa ryškiai geryn. Mes jau darydami užduotėles, kur reikia pasakyti, iš kokios raidės prasideda žodis (net be paveikslėlio, o tik iš klausos), labai puikiai viską atliekam. Ji jau geba pasakyti, kurie du žodžiai iš kelių grupės skamba panašiai.
Pirmadienį PPT mano mažasis irgi apturės vertinimą. Vedu, nes noriu, kad kartu su sese patektų į tą patį logopedinį darželį. Garsiai visiems sakau, kad tik dėl to, bet iš tiesų ir bijau, kad rimtai ko neįžvelgtų. Vistk mažokai pagal savo 2,7 jis kalba. Daug kartoja pastaruoju metu, o aš negaliu apsispręsti į ką tai labiau panašu - ar tikslingą kartojimą, ar echolalijas.
QUOTE(cute @ 2009 02 05, 09:12)
Alchemie, ačiū
Nors PPT vertinimai ir tokie, aš tikrai turiu kuo džiaugtis. Maniškei su fonemine klausa ryškiai geryn. Mes jau darydami užduotėles, kur reikia pasakyti, iš kokios raidės prasideda žodis (net be paveikslėlio, o tik iš klausos), labai puikiai viską atliekam. Ji jau geba pasakyti, kurie du žodžiai iš kelių grupės skamba panašiai.
Pirmadienį PPT mano mažasis irgi apturės vertinimą. Vedu, nes noriu, kad kartu su sese patektų į tą patį logopedinį darželį. Garsiai visiems sakau, kad tik dėl to, bet iš tiesų ir bijau, kad rimtai ko neįžvelgtų. Vistk mažokai pagal savo 2,7 jis kalba. Daug kartoja pastaruoju metu, o aš negaliu apsispręsti į ką tai labiau panašu - ar tikslingą kartojimą, ar echolalijas.
Nors PPT vertinimai ir tokie, aš tikrai turiu kuo džiaugtis. Maniškei su fonemine klausa ryškiai geryn. Mes jau darydami užduotėles, kur reikia pasakyti, iš kokios raidės prasideda žodis (net be paveikslėlio, o tik iš klausos), labai puikiai viską atliekam. Ji jau geba pasakyti, kurie du žodžiai iš kelių grupės skamba panašiai.
Pirmadienį PPT mano mažasis irgi apturės vertinimą. Vedu, nes noriu, kad kartu su sese patektų į tą patį logopedinį darželį. Garsiai visiems sakau, kad tik dėl to, bet iš tiesų ir bijau, kad rimtai ko neįžvelgtų. Vistk mažokai pagal savo 2,7 jis kalba. Daug kartoja pastaruoju metu, o aš negaliu apsispręsti į ką tai labiau panašu - ar tikslingą kartojimą, ar echolalijas.
cute tavo mazesnysis panasaus amziaus kaip ir mano ar gali man pasakyti kaip suprasti kada vaikas tikrai reikia pagalbos o kada galim ir palaukti?