QUOTE(sayonara @ 2009 02 24, 06:48)
o ne kad Tu būtum, kada šiukšlės nori?
kaip sako ms, lotuliukas
QUOTE(_ms_ @ 2009 02 24, 07:41)
p.s. man ir malonuma teikia fotografuojant visais "senukais". Bet nemegstu rizikos del galimai prarandamu fotografiju. Siaip ir taip tos rizikos pakankamai.. cia apie laborantus. Pora kartu man buvo apsviete 120 juostele su vilniaus peizazais - teliko keli kadrai tik: Po to viena placia juosta vobscie sugadino ryskinant. Mol per silpnai priklijavo.
Del to as net negalvoju fotografuot i spalvota. Bent jau kol kas. j/b darau pats, taigi kaltinti galiu tik save
QUOTE(andriuska @ 2009 02 24, 09:25)
vakar eksperimentavau su c-41 proceso juostos ryškinimu paprastuoju būdu. paėmiau portra 160 (tik nereikia baimintis, 8 metai kaip A.A.
) išfotografavau ir išryškinau. vieną pusę pabandžiau ryškinti beveik standartinį laiką. išėjo vos matomas vaizdas. antrą - dvigubai daugiau, nei tokio nominalo BW (xtol 1+3 20 min.) tai vaizdelis išėjo sakyčiau geras. jei pagrindas būtų skaidrus - butų pats tas. vakare mėginsiu skanuoti. Kam dariau? bendram suvokimui (kad ir c-41 yra sidabro....skaičiau, mačiau skanus, bet pats pabandžiau) ir praktinei naudai. dar turiu gal 8 tokias juostas. galvoju pasikonstruoti vieną daiktą (kamerą tam tikrą). eksperimentams ir konstravimo klaidų nustatymui bus pats tas.
Nori pasakyt, kad c-41 proceso juosta ryskinai xtol'u?
QUOTE(Enija @ 2009 02 24, 09:31)
ar verta juosteles ryškinti namie? Turiu dar nuo seno bakelius tuos visokius, bet neapsisprendžiu dėl kokybės. Ar jums nesubraižo juostelių tose fotolabėse?
Manau, kad namie subraizysi labiau negu labe. Ypac pradzioje. Namie ryskinam del kitu priezasciu. Pagrindinis manau - proceso kontroliavimas.
QUOTE(andriuska @ 2009 02 24, 13:12)
vat čia viena "baisiausių" juostų - ilford pan (be F), kuri 10 lt kainuoja. dar kompe kaip kompe, bet kai pabandžiau spausti - tai košmaras. 13x18 be ašarų žiūrėti neįmanoma. grūdas kaip gelinio tušinuko taškas. čia iso 100
O man patinka toks grudas. Pats ilfordo dar nebandziau. Nesenai nusipirau nenauju 120 formato forte juostu. Vieni giria, kiti peikia. Niezti nagai isbandyt.
QUOTE(andriuska @ 2009 02 24, 13:40)
aišku, bakelyje yra ne visai tas pats, kadangi klampumas yra kitos. bet principas panašus. skysčiai juda tais pačiais dėsniais. todėl jei bakelį sukti patį (ne spiralę jame) susidarys irgi tam tikras sūkurys, kuris netolygiai paskirstys ryškalą ir ardys laminarinį sluoksnį. todėl centre ir kraštuose bus skirtingo tamsumo negatyvas. todėl aš kaitalioju agitacijos pobūdį: suku spiralę, kilnoju ją aukštyn-žemyn, pateliuškuoju bakelį.
Butent taip ir buvo nesenuose mano pavyzdziuose. Kai pradejau vartyti (o ne sukti) bakeli, problema dingo.
QUOTE(andriuska @ 2009 02 24, 17:58)
gal čia maskė suėdė viską, bet skanuojant histograma tokia siaurutė, kad vos trys trikampiukai slankiojimo telpa.
O man atrodo, kad diapazonas ir buvo labai siauras. Saules nera, panasu i debesuota diena. Neturi kitu pavyzdziu?
QUOTE(andriuska @ 2009 02 25, 08:48)
vakar prieš miegą dar pagalvojau apie tai... nelogiška. arba tas antrasis tik migla pučia, kad visiškai vat taip "iš akies" ir bilia kuokiais ryškalais/popierium/didinuvu, arba jam tiesiog pasisekė iš kokių kelių tūkstančių variantų kelias nuotraukas padaryti. kitaip būtų paneigta meno, kaip mokslo ir lavinamojo dalyko, idėja. tiesiog uždarom meno mokyklas ir universitetus. steigiam prigimtinių talentų antrankos agentūras.
Andriuska, tai buvo truputi hiperbolizuota. Aisku, kad net nezinodamas kuo ryskini nesiryskinsi, nebent tau labai pasiseks. Esme buvo parodyti skirtuma tarp dvieju tipu menininku - vienas viska daro pagal instrukcija, o kitas nelabai paisydamas instrukciju. Stulbinamus rezultatus sugeba parodyti abu. Improvizuotojas, zinoma, ivaldes teorija ir praktika, ir improvizuodamas zino, kuo rizikuoja. Cia tas pats kaip su mano minetom dulkem - noretusi valdyti procesa taip, kad jos butu, kada ju reikia, o ne atvirksciai
"Forcing yourself to use restricted means is the sort of restraint that liberates invention. It obliges you to make a kind of progress that you can't even imagine in advance." - Picasso