Įkraunama...
Įkraunama...

"Creme de la Creme"

QUOTE(Costes @ 2010 01 25, 11:59)
Tačiau tai taip pat nereiškia, kad dėl to, jog daugumos nuomonė apie CdC pozityvi, manoji taip pat tokia turi būti.


Ne, aišku, tavoji nuomonė nepasikeis. Tiesiog, jinai gali reikšti, kad problema ne Creme de la Creme parduotuvėje, o tiesiog tavyje. Ar - tavo išankstinėse nuostatose, vizijose, kurios nesutapo su parduotuvės darbuotojų nuostatomis, vizijomis.
Atsakyti
QUOTE(Costes @ 2010 01 25, 12:59)
Tačiau tai taip pat nereiškia, kad dėl to, jog daugumos nuomonė apie CdC pozityvi, manoji taip pat tokia turi būti.

O jus pabandykit,kaip senam filmuke"nusisypsot tam,kuris upelyje gyvena".Pasisveikinkit,paklauskit ko nors,o jei dar uztaikysit ant mano megstamiausios pardavejos,negalesit atsiplepet doh.gif .Garantuota.
Atsakyti
Dute Barbidute, aš juk nėjau į CdC kaip kokia pikta ragana ar su neigiama išankstine nuostata:) Bet kuriuo atveju, ačiū už patarimą, gal kada begyvenant pabandysiu juo pasinaudot:)

Heile, nesutikčiau, kad problema "musyse":), kadangi kitose parduotuvėse (ypač boutique tipo) su tokiu požiūriu nesusidūriau. Nors, kita vertus, gal tiesiog du kartus ne laiku užėjau ir drįsau tokias išvadas pasidaryti:)

O šiaip keista, kad čia tokia audra stiklinėje kilo. Juk nelendat į asmeniškumus ar nepuolat (negeneralizuoju) kokios "mamytės", jeigu, jai, pavyzdžiui, nepatinka Hermes ar Guerlain ar pan. parfumerija:)
Atsakyti
QUOTE(Costes @ 2010 01 25, 17:02)
O šiaip keista, kad čia tokia audra stiklinėje kilo. Juk nelendat į asmeniškumus ar nepuolat (negeneralizuoju) kokios "mamytės", jeigu, jai, pavyzdžiui, nepatinka Hermes ar Guerlain ar pan. parfumerija:)



Costes, sutik, kad norint pasakyt kokį nors dalyką, jį galima pasakyt milijonu įvairių būdų. Ir nuo pasirinktos leksikos, intonacijos, mimikos priklauso kaip tą info priims aplinkiniai. O čia - forumas, kuriame emocijas galima perduoti tik kvailokais smailais. Tavo traktatas apie CdC sukėlė, kaip pati sakai "audrą stiklinėje" būtent dėl to kaip tu tą pasakei. Tavo žodžiai nuskambėjo įžeidžiai, pretenzingai, arogantiškai. Todėl ir pasipiktinimas kilo.
Juk naivu būtų tkėtis, kad nuo tos CdC alpsta visi - kai kam apskritai ji nereikalinga. Tačiau vėlgi - svarbu ne tik KĄ sakai, bet ir KAIP tu tą sakai. O negyvas tekstas kompo ekrane leidžia priimti informaciją labai subjektyviai.
Žodžiu, manau, kad mane supratai smile.gif
Atsakyti
Na nejaugi žmogus viešame forume negali viešai išsakyti savo nuomonės. Tiesą sakant užsipuldamos Costes atrodote kaip sektantės. Ar čia yra ta parduotuvė, kuri nekritikuojama ir taip ten viskas idealu?
Tisą sakant aš taip nemanau. Tikrai pati esu ne vieną kartą apsilankiusi ir pirkusi. Man beveik prieš metus vienas kartas pakankamai keistas buvo, kai užėjusi į parduotuvėlę pamačiau, kad ten kažką švenčia susirinkę "vakarėlių liūtai" - Petruškevičius, Bytautė, Brundza, Pinkevičius (kitų jau nepamenu), aišku pirmiausia pati pasimečiau, bet po to pagalvojau, kad aš taip pat esu tokia pati klientė kaip ir jie ir mano pinigai kitaip nekvepia. Bet... parduotuvėlės konsultantės apie tai turėjo savo nuomonę. Aš suprantu, kad nesu VIP klientė, tai iš principo tas kartas manęs neatgrasė nuo šios parduotuvėlės. Bet tuo metu šiek tiek buvo ir nemalonu, juolab kad tos susirinkę "žvaigždės" nieko nei pirko, nei rinkosi. Tiesą sakant aš gyvenime nesu labai susireikšminęs žmogus (nors nemažai pasiekusi savo srityje). Bet po to buvau ne vieną kartelį ir konsultantės visada patardavo.

Taigi, noriu tik pasakyti, kad visokių situacijų gali būti ir nereikia žmogaus taip užsipulti, tokioj kvapnioj temoj neskaniu kvapu pakvipo.
Atsakyti
Smaugliau, taip pat sėkmingai galiu pasakyti, kad tą patį tekstą galima perskaityti ir juo pasakytą žinutę suprasti labai įvairiai. Dar kartelį grįžau prie savo posto apie CdC ir nelabai supratau, kur gi jame arogancija ar pan. dalykai. Tiesiog ramiai pasakiau savo nuomonę (tam ir yra viešas forumas), nieko nevadinau jokiais įžeidžiančiais žodžiais, pagyriau savininkų idėją, o didžioji dauguma senbuvių į nuomonės išsakymą atsakė puolimu, o ne pasidalijimu savo nuomone.
Iš esmės nematau jokios problemos - kažkam patinka, kažkam ne. Man, pavyzdžiui, smagu, kad Marlai ir kitoms CdC aptarnavimas patinka ir aš tikrai nepulsiu niekam aiškinti, kad to apskritai negali būti ir jų suvokimas apie aptarnavimo kokybę yra "kažkoks neteisingas".
Tegyvuoja nuomonių įvairovėsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(nauja @ 2010 01 25, 20:22)
Na nejaugi žmogus viešame forume negali viešai išsakyti savo  nuomonės. Tiesą sakant užsipuldamos Costes atrodote kaip sektantės. Ar čia yra ta parduotuvė, kuri nekritikuojama ir taip ten viskas idealu?

Nematau jokios atakos lens.gif Kiekviena turi savo grieztoka nuomone, todel ir ir atitinkamas tonas. Tikrai labai mandagi civilizuota diskusija.

Sektantantizmas yra is principo SM liga tongue.gif Jei jau apie sektas. O siaip gan smarki hiperbolizacija is jus nuskambejo.

Butu labai idomu suzinoti, kur, jusu nuomone, yra geras aptarnavimas?

Ir apie petruskevicizma ir kita vip'izma. O kodel tai stebetina? Visur ir visada yra kazkas auksciau, nors tas auksciau musu manymu yra zemiau zemes. Sena kaip gyvenimas praktika.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Žalia Rūta: 25 sausio 2010 - 22:13
Įkišiu ir aš savo trigrašį. Manau, CdC aptarnavimo maniera pasikeitė po to, kai buvo toks pageidavimas, o konsultantai, kol yra klientų parduotuvėje, tikrai kortomis nežaidžia ir vos tik meti kviečiantį žvilgsnį( wink.gif ), visada iš karto geranoriškai ateina ir padeda. Matėt, CdC yra toks daiktas kaip pieštukas? Kai kitoje parfumerijos parduotuvėje išsitraukiau nuosavą ir bandžiau ant bloterio užsirašyti uostyto kvepalo pavadinimą, kad vėliau galėčiau į jį įsigilinti, buvau tiesiogine ta žodžio prasme persekiojama. Tai kas geriau? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Costes @ 2010 01 25, 10:45)
Mano įsitikinimu, jeigu jau pretenduoji į boutique kategoriją ir dar prekiauji nišine produkcija, personalas privalo būti išmuštruotas, privalo mokėti parduoti tuos pačius Amouage. Sunkiai įsivaizduoju, kaip, pavyzdžiui, Vilniaus Vartų komplekse esančiuose boutique šitaip elgtųsi su klientu - bent jau ten man tokių nesusipratimų nepasitaikė.


Leisiu sau nesutikti smile.gif Pora momentų iš patirties: vienam boutique konsultantė spėjo pažaisti su savo augintiniu (šuniuku), kol aš uosčiau kvepalus, kitame - ramiausiai sau tvarkė parduotuvės inventorių ir popierius smile.gif Į abi parduotuves grįšiu su didžiausiu malonumu, nes man nereikia, kad aplink mane šokinėtų. O kai reikia pagalbos, tai pati jos ir paprašau. Požiūrio/nusistatymo reikalas.

Grįžtant prie CdC, per pirmuosius apsilankymus konsultančių žinios apie parfumeriją šiek tiek pralinksmino. Ir toliau mielai užbėgu į CdC smile.gif
Atsakyti
Visiems neįtiksi, čia faktas, todėl kas vienam yra gėris, kitam blogis ir dėmesio trūkumas. Jei vienas nori šalia besitrinančio konsultanto ir kad jam nenutrūkstamai alsuotų į sprandą, kad tik jis viską už klientą atliktų ir pasakotų pasakas, tada taip. Bet reikia nepamiršti, kad vienas konsultantas kartais nepajėgus persiplėšti į 2 ar 4 dalis. Jei jau šokinėja nuo vieno prie kito, kažką vienu momentu palikdamas be "globos", tai reikia suprasti ir iš žmogiškosios pusės. Paprastai ten lankosi nedidelis skaičius žmonių vienu metu. Bet jei jau taip atsitiko, kad personalas visiems dalina dėmesį ar kažkam to dėmesio daugiau, nes žmogus realiai ieško konkretaus dalyko, pirks čia ir dabar, tai gal karūna nuo galvos nenukris, jei minutę kitą teks lukterėti. Laukimas ten neprailgsta, šiaip jau. biggrin.gif

O kad vienam ar kitam žinomam suteikė didesnį dėmesį vakarėlio metu... Mergaitės, ar jums teko kada girdėti žodį marketingas? g.gif Ir prie ko čia vienas ar kitas neva nieko neperka (lyg žinotumėte, kas ką ir kiek perka doh.gif ), gal tiesiog dovanų gauna, jei po to tai vienur, tai kitur karksės, kokie anie geri kvepaliukai. O "nuovorišai" ir "proletarai" dėsis galvon ir eis, pamokyti mados guru, kaip reikia teisingai kvepėti ir kur pirkti. Tokios svarbios ponios, ale tokių elementarių dalykų nežinote cool.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Subjektyvi: 26 sausio 2010 - 15:20
Didžioji dauguma mano kvapų yra iš CdC wub.gif nuostabi parduotuvėlė, tačiau, mano nuomone, aptarnavimas labai prastas kartais būna doh.gif Keletą kvapų yra pirkęs MB iš CdC ir visuomet būdavo patenkintas vieno ten dirbančio vyruko aptarnavimu wub.gif manau tai yra profesionalus pardavėjas-konsultantas, susidarė įspūdis, kad galbūt jis yra savininkas ar kažkas pan.... Tačiau merginos doh.gif aš, būdama įmonės savininkė, jas mesčiau lauk tą pačią dieną doh.gif dėl savo ne kokios patirties su kai kuriomis iš jų... Teko vieną dieną pirkti CdG kvepaliukus, tačiau pardavėja aptarnavo pikta, tarsi nenoromis, pasiteiravus daugiau info vienu ar kitu klausimu, tuojau pat užsiraukdavo... žodžiu, nusipirkau ką reikia ir moviau lauk... kitus kartus situacijos panašios, plepa kažkuo telefonu ir net nesugeba aptarnauti doh.gif klientei dėmesio nulis, aš savo ruožtu apsisuku ir išeinu.... tai nenorėdama gadintis sau nuotaikos ir gyvenimo, dabar visada perku tuomet, kai matau dirbantį tą vaikinuką blush2.gif

Taip kartais pagalvoju, nagi, krizė Lietuvoje, net aptarnaujantis personalas turbūt "iš gatvės" arba gal neapmokytas tinkamai.. blush2.gif žodžiu, ne man spręsti, tik išsakau savo nuomonę apie CdC drinks_cheers.gif
Atsakyti
Šiandien apsidairiau Cdc, nes norėčiau ką nors ypatingesnio sau išsirinkti.
Man pasiūlė keletą kvapų (gal 7... visų pavadinimų neatsimenu blush2.gif ), iš kurių kaip visai nieko atsirinkau porą - Robert Piguet Fracas ir Byredo Pulp( wub.gif ). Bet... gal galėtumėt patarti ką dar verta būtų pauostyti. Įprastai mėgstu rytietiškus gėlinius, kaip aš neišmanėliškai sakau - saldžius sunkius ax.gif


Tiesa, čia tiek ginčų skaičiau dėl aptarnavimo, tai iš savo pusės sakyčiau, kad buvau aptarnauta maloniai ir neįkyriai.
Atsakyti