QUOTE(Subjektyvi @ 2009 07 01, 20:00)
Tavo žiniai tai ne požiūris į darbuotoją, o absoliučiai niekuo nesusijusių pirkėjų požiūris į neveikiančias parduotuves, ten esančias prekes ar nemokančius konsultuoti konsultantus. Tai ne mano asmeninė nuomonė, o su niekuo nesusijusių asmenų požiūris. Yra klientas, yra prekė, yra pardavėjas. Nėra pardavėjo, nėra prekės. Apie tai eina kalba. Labai paprastai ir be emocijų.
As jau paoftopinsiu, bet be emociju cia negali buti. Ziurim i ka lygiuojames. Jeigu i Maximos filosofija, tai gal tam pardavejui ir nereikia pavalgyt, nes dievas yra pirkejas, paliekantis pinigus. Na, bet apsidairykime kad ir mazojo verslo karalijoje Paryziuje, kituose miestuose, ten ir sunys po parduotuves begioja, ir pardavejos plepa su kaimynem, ir sumustiakus kerta su kava uz prekystalio, ir vis tiek tas pirkejas grizta pas juos. Ir to lietuvisko vertimosi per galva nera ir visi kaifuoja. Beje, kad pardavejas uzdarys parduotuve pusvalandziui, visiskai nerodo jo nekompetencijos.
Sita parduotuve viena esmine klaida padare, kad isikure supermarkete. Kita vertus, negali but ir protingesnio sprendimo, nei supermarketu kraste isikurti supermarkete.
Ai, nu jo ir dar mes turbut del to turim toki poziuri kaip tamstos, nes gyvenam bananu kraste, kur tik nemirtingieji gali shoppintis uz tokias kainas, ir kai jau jie atvyksta, tai o brolyti, kilimus raudonus klokit, vertinkit klienta. Juk cia paprasta kvepalu parduotuve.
![doh.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/doh.gif)
Domins tave tie KVEPALAI uzsuksi dar syki, o jeigu tai tik vienadiene uzgaida, nu ka as zinau... Toks susireiksminimas...