Įkraunama...
Įkraunama...

Toyota Prius

Niekur nerandu informacijos apie Toyota Prius unsure.gif Aisku informacijos apie ji yra, bet ne tokios kokios reikia. Labai domina atsiliepimai, na jei randu kokiu tai pagrinde buna amerikieciu, tad nelabai ir idomu... Sukuriau nauja temuke siems auto, nes jie isskirtiniai bigsmile.gif
Beja sioje temukej idomu butu suzinoti ne tik atsiliepimus, bet ir siaip nuomone apie tokio tipo automobilius.
Pati vairuoju Toyota Yaris, bet labai labai noriu Prius'o. Nu man jis kaip ir svajoniu automobiliukas, atrodo ir taupus ir talpus, tik va idomu ar negendantis.
Nepatingekim paplepekim sia tema mirksiukas.gif

Toyota Prius – didelė idėja. Tai automobilis, kur galia dera su precizika, naujovės dera su vizija ir techninės charakteristikos – su atsakomybe. Rezultatas – išskirtiniai techniniai parametrai, išskirtinės kuro sąnaudos ir automobilio nekenksmingumas aplinkai. Tai reiškia, kad laimi visi: šios dienos vairuotojai ir keleiviai, ateities kartos ir pati planeta. Nepakartojami vairavimo įspūdžiai – tai automobilis, kurio laikas atėjo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo JEma: 10 lapkričio 2008 - 18:24
user posted image
„Prius“ automobiliams trečius metus iš eilės suteiktas geriausio tarptautinio variklio apdovanojimas:
---„Hybrid Synergy Drive®“ – „geriausia kuro ekonomija";
---Geriausio 1.4-1.8 litro darbinio tūrio variklio titulas;
---Visus rekordus sumušusios „Prius" variklių techninės charakteristikos.

„Hybrid Synergy Drive®” užtikrintai laimėjo abiejose kategorijose ir susilaukė aukščiausio tarptautinės žiuri įvertinimo už „nuostabų techninį pasiekimą”. Kiti konkurso teisėjai taip pat akcentavo „Hybrid Synergy Drive®” technologijos sėkmę, kuri, jų žodžiais, „iš esmės prisidėjo prie kuro taupymo pasaulyje“.

Thierry Dombreval, „Toyota Motor Marketing Europe” vykdantysis viceprezidentas ir COO sakė, kad „Tuo metu, kada energijos kainos vis labiau tampa skausmingu klausimu, Toyota atsidavimas kuriant ir tobulinant „Hybrid Synergy Drive®” technologiją yra pelnytas pripažinimas, kurį tik patvirtino šis prestižinis apdovanojimas. Tai skatina mus ir toliau tikėti, kad Toyota Prius yra tikras sprendimas viso pasaulio klientams, kurie nori taupyti kurą, nori užtikrinti kuo mažesnį anglies dvideginio išmetimą į aplinką ir kurie nori mėgautis vairavimo malonumais“

Be to, kad šiais, trečiaisiais metais, buvo sumušti visi rekordai besąlygiškai laimint minėtose dviejose kategorijose, Toyota Prius automobilis sumušė ir dar vieną rekordą per abi automobilių kartas iškovodamas ne mažiau, nei 11 laimėjimų

Man asmeniškai visai nepatinka išorės dizainas schmoll.gif , mažas spalvų pasirinkimas. Užtat imponuoja saugos įvertinimas ax.gif . Norint pasiskaityti, nemažai yra informacijos čia 4u.gif
Atsakyti
As tokio tipo informacijos tai jau esu prisiskaiciusi pilna... Tai abejoniu del sio automobilio kaip ir nera, kad jis kazkoks sedevras tai aisku. Tai va literatura kaip ir nelabai domina. Labai butu idomu suzinoti turinciu pasakojimus arba siaip susidurusiu su siuo automobiliu. Na ir siaip aisku idomu pasneket ka manot apie elektra varomus automobilius ax.gif
Papildyta:
O man tai ir isvaizda patinka. Beja kiek girdziu aplinkiniu, tai daugeliui ji nepatinka. O man visada tokios apvalesniu formu masiniukes dominuoja. Beto jos forma yra speciali, kad masina sunaudotu kuo maziau kuro wink.gif
Atsakyti
Na aišku gerai, kad gamintojai ieško naujų sprendimų, kad tie sprendimai išeina į gamybą....pažanga tsakant...
Dizainas - na čia skonio reikalas...
Nesu to stebuklo vairaves, tai nieko čia nenoriu burt...Bet man susidarė tokia nuomonė, kad jei jau pirkt tokią mašiną, tai tik naują. Atvažinėt kelis metus,...ir vėl pirkt naują. Akumuliatoriai visgi dar neamžini, o jų kaina sudaro didžiają mašinos kainos dalį....
Ekonomiškumas jos irgi abejotinas...Energija kaip žinia, iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta...Gerai, jei važinėt mieste, su dykai pakrautais akumais....Sukimo momentas elektros variklių žvėriškas, dirba be garso....smagumėlis...O jei važiuot rimtais atstumais? Tadum akumo atsargos išsenka, dirba tas 1,4l motorėlis, o jis tokiai masei silpnokas...o jam dar akumus krauti reikia...Iš kur ta ekonomija? Na gal šiek tiek yra , kaip sakiau, mieste, startus padengia elektra, stabdymo energija krauna akumą...


Šiaip jei nori realiai turinčio PRIUSą žmogaus įspūdžių, skaityk čia:

http://www.biteplius...41-=(1190851363
Atsakyti
QUOTE(Oxen @ 2008 11 12, 09:43)
Na aišku gerai, kad gamintojai ieško naujų sprendimų,


Aciu uz nuoroda... Idomu paskaitineti. Tik va lietuviu komentarai kaip visada dazniausiai buna kazkokie cinizmo pilni... Tas kuris turi tai nenormaliai giria o tie kurie ne tai nenormaliai peikia... ax.gif Kazkaip paskaicius kitu saliu komentarus viso sito zymiai maziau...
Del ekonomiskumo tai ir man idomu kaip realiai... Siaip tas 1,5 varikliukas tai turetu visai lengvai tokia masinyte patempti, nes ji yra atitinkamos formos (kad butu pasipriesinimas mazesnis) beto pvz net tie lieti ratai yra kazkokie kitokie daug lengvesni (yra lietas ratas ant kurio dar dedasi kalpokas). Nu zodziu...
Siaip as irgi mastau kad jei pirkt tokia masina tai tik nauja (na nebent butu lengvai dauzta su maza rida). Tokiu dauztu kad busi sveiki visi varikliai ir akumai ne tiek jau daug, bet kartais atsiranda... Bet realiai tai tokia perkant rizikuoji... Nors kaip sakoma kas nerizikuoja tas negeria sampano mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(~Artemidė ~ @ 2008 11 11, 13:13)
user posted image


Sitoje foto automobilis yra amerikietiskas schmoll.gif O man automobiliai is JAV tikrai netinka... Nezinau kazkaip esu pries juos... Beto ir vizualiai jie skiriasi netgi sitas priusas schmoll.gif
Atsakyti
Del akumuliatorių neamžinumo - TOYOTA duoda šiam automobiliui berods 8 metų garantiją būtent akumuliatoriams (taip bent jau buvo - šios dienos situacijos nežinau). Taip buvo pasielgta būtent dėl to, kad žmonės labiau pradėtų pasitikėti akumuliatorių techninėmis galimybėmis. Dėl jų įkrovimo - autostradoj važiuojant pastoviu greičiu, akumuliatorius irgi kraunasi, taip pat jis kraunamas bestabdant, todėl praktiškai niekada nebūna "tuščias", o lenkiant įsijungia elektrinis variklis ir padeda benzininiam, kuris, nors ir nedidelis, bet vis dėlto pakankamai galingas net ir tokios masės automobiliui.
Dizainas šito automobilio man tikrai nekoks. Pats dirbau TOYOTA salone porą metų po studijų baigimo, tai susipažinau su tuo automobiliuku skersai išilgai, bet kaip nepatiko jis man kai tik pirmąkart pamačiau, taip ir dabar aš jo "nevirškinu":) Bet čia tik skonio reikalas ir, kaip JEma sakė, tas dizainas labai padeda automobilio aerodinamiškumui ir dėl to mažina kuro sąnaudas.
Dėl pirkimo - patarčiau palaukt. http://www.autostep....ta-prius09.html
Greitai atsiras naujas modelis (tikslios datos deja, neradau) ir tada du variantai - arba prieš pat jam atsirandant prekyboje pasinaudot didesnėm nuolaidom senam modeliui, arba...pirkt naują modelįsmile.gif
Dėl naudotų tai pritariu - neapsimoka vien dėl to, kad jeigu automobilis buvo daužtas ir pažeista baterija arba elektrinė dalis, garantija jai nebegalioja, o jei kažkas suges, kainuos LABAI brangiai...smile.gif
Atsakyti
Toyota Prius - kaip koks pirma blynas... ideja gera... technika irgi nenuvlia... bet.... blush2.gif manau reiketu palaukt dar kazkiek laiok, kol atsiras daugiau tokiu automobiliu, istobules ju gaminimo technologijos ir t.t ir pan.. bla bla bla..vien zodziu.... kaip bent 3 is 10draugu tures hibridines masinas, tai tada rimtai galesit svarstyt apie toki automobili....
cool.gif
Atsakyti
Aš nepirkčiau schmoll.gif Dizainas neblogas tik raudonos spalvos automobilio. O šiaip už tokią kainą galima nusipirkti normalų ir geresnės išliekamos vertės turintį gražuolį. Reikia žiūrėti į kitus kriterijus wink.gif
Atsakyti
QUOTE(Zaltees @ 2008 11 16, 02:22)
Toyota Prius - kaip koks pirma blynas... ideja gera... technika irgi nenuvlia... bet....  blush2.gif  manau reiketu palaukt dar kazkiek laiok, kol atsiras daugiau tokiu automobiliu, istobules ju gaminimo technologijos ir t.t ir pan.. bla bla bla..vien zodziu.... kaip bent 3 is 10draugu tures hibridines masinas, tai tada rimtai galesit svarstyt apie toki automobili....
cool.gif



QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 16, 10:46)
Aš nepirkčiau schmoll.gif Dizainas neblogas tik raudonos spalvos automobilio. O šiaip už tokią kainą galima nusipirkti normalų ir geresnės išliekamos vertės turintį gražuolį. Reikia žiūrėti į kitus kriterijus wink.gif



Šiaip sutinku su Zaltees - nėra labai didelio reikalo pirkti tą hibridą, yra įvairiausių alteratyvų - bet jei jau patinka ir yra galimybė - kodėl ne? Juk jei visi draugai taip mastys, tai niekaip tų 3 iš 10 neatsiras... smile.gif
O dėl išliekamosios vertės (Subjektyvi) - Toyot'os išliekamoji vertė viena didžiausių rinkoj. Antroj vietoj po MINI COOPER, kurie labai ilgai aukštą kainą išlaiko. Ir draudimo lentelėse tai matosi, ir galų gale autoplius.lt smile.gif
Atsakyti
Oi, tik nereikia apie toyotas, žinau ne ką blogiau už tamstą doh.gif Kalba eina apie konkretų modelį - Prius.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 17, 20:57)
Oi, tik nereikia apie toyotas, žinau ne ką blogiau už tamstą doh.gif Kalba eina apie konkretų modelį - Prius.

Na, Priusas tikrai nevykes modelis, vien del to, kad puse masinos po 80000km reikia keisti. O ir vietos jame nera. Atrodo pustas, bet viduj kaip uosves kambariuke. Vidutines sanaudos taip pat pakankamai aukstos ir netgi blogesnes nei dyzeliuko.
Dizainas kiekvienam savo, bet man asmeniskai, tai kazkas bjauriau net uz fiat multipla.
Atsakyti
Galiu pasidalinti, teko ir važiuoti, ir vairuoti, buvom išsinuomoję.
Pavažiavus tik apie tokį ir svajoju, jokio kito nenoriu ax.gif wub.gif lotuliukas.gif

Apie ilgalaikę priežiūrą nieko nežinau, bet trumpalaikiai įspūdžiai tokie:]

1. Dizainas - iš pradžių nepasirodė ypatingas, bet po paros pasidarė pats mieliausias ir gražiausias, ypač kai viduj pasėdėjom. Erdvus ir jaukus salonas, viduj kompiuteriukas viską rodo, kada kurą naudoja, kada iš akumo ima. Sėdynės labai patogios nugarai ir t.t. ax.gif Jokio garso, jokio kvapo.

2. Ekonomiškumas. Nuvažiavom su juo 1000 mylių - pusę viso kelio jis naudojo elektrą (nenaudojom kondicionieriaus), ir nors sako, kad tik važiuojant iki 70 km greičiu jis ekonomiškas, lėkėm virš 140 didžiąją kelio dalį ir sutaupėm perpus (nors nuoma buvo šiek tiek brangesnė). Taigi degalų atžvilgiu dedu didelį pliusą.

Minusas - greitkeliu važiuojant į įkalnę ir važiuojant į įkalnę kalnuose girdėjosi burzgimas ir jautėsi, kad jam šiek tiek sunku. Bet praktiškai greitis ir ekonomiškumas nuo to nenukentėjo. Tad rekomenduoju. Jei yra pinigėlių įpirkti wink.gif. Džiaugsitės. drinks_cheers.gif thumbup.gif
Atsakyti