Papasakosiu ir savo patirti, nes taip pat prieš keletą savaičių užsakinėjau.
Rinkausi iš dviejų - labiausiai rekomenduotų - firmų: Tarp Gėlių ir Interflora. Su abiem pradžioj susirašinėjau emailais, kad išsiaiškinčiau detales - pristatymo kainą (man reikėjo į mažą miestelį tarp Vilniaus ir Kauno), kokios gėlės 'sezoninėse puokštėse' ir pan. Pradžia buvo puiki: abi firmos gana greitai atrašė ir maloniai atsakė į mano klausimus. Bet kai sekančią dieną vėl kažko užklausiau, Interflora taip ir neatsakė...
Na, bet paskaičiavau, kad man Tarp Gėlių vis tiek gaunasi pigiau, o ir puokščių bei kompozicijų pasirinkimas pas juos didesnis, tad paskambinau jiems tartis dėl pristatymo. Ir tada prasidėjo...
Administratorė emaile man buvo parašiusi, kad man pristatymas kainuos 40Lt (internete rašo 25 Lt), nes tame miestelyje nėra firmos, kuri galėtų perduoti gėles, todėl 25 Lt kainuoja iki artimiausio miesto, kur tokia firma įsikūrusi, o po to pagal kilometrus. Nu ladna, paskaičiavau, kad vis tiek apsimoka. Kai jau paskambinau tartis, floristė pradėjo kažką skaičiuoti ir pasakė, kad vien pristatymas kainuos ~100Lt...
Klausiu, kodėl taip, nes man administratorė sakė kitą kainą. Sako, nes iki pristatymo vietos nuo Kauno tiek ir tiek kilometrų (dar paklausė manęs kiek, nes aš turbūt žinau
). Sakau, bet man minėjo, kad gėles galite nuvežti iki artimiausios pristatančios firmos, o nuo ten jau mažiau gaunasi. Bet, sako, jei jūs norite husaro, tai jam reikės iš Kauno važiuot. Sakau, kas jums sakė, kad aš noriu husaro. Tuo labiau, kad internete parašyta, kad husaras pristatinėja tik Kaune.
A, sako, nu tada palaukit, pažiūrėsim... Pradėjo nuo Vilniaus skaičiuoti, tai pasakiau jiems, kad yra ir arčiau. Nu jo, yra. Paskaičiavo. Gavosi dar mažiau nei 45 Lt. Bet, sako, turim susisiekti su ta firma ir pasiteirauti, ar jie galės tuo metu pristatyti. Pažadėjo man kitą dieną parašyti arba paskambinti. Kadangi tos merginos nebus, tai ji paliks kažkam raštelį. Savaime suprantama, skambinau aš pati. Viskas tvarkoj - galima daryti užsakymą. Padarėm.
Negaliu sakyti, kad jaučiausi labai rami, tačiau gėlės buvo pristatytos laiku (15 min. prieš) labai mielos mergaitės (kaip išsireiškė mano šeimyna) ir labai gražios. Vienintelis neatitikimas - vietoj geltonų orchidėjų buvo mėlynos, dėl ko aš nesupykau, nes man didelės reikšmės nebuvo - kad tik ne rožinės, nes gėlės buvo skirtos dieduko 90-mečiui. O kadangi jie tai žinojo, tai, ko gero, rožinių ir nebūtų dėję.
Taigi reziumuoju: nors aiškinimasis dėl elementarios paslaugos ir buvo ilgas bei 'su kliūtimis', kitą kartą galėčiau ir vėl užsakinėti iš Tarp Gėlių. Tiesą pasakius, mane turbūt labiau juokino, nei nervino tas visas nesusipratimas - tai, kad dešinė nežino, ką daro kairė, bet abi galvoja, kad žino butent teisingąjį variantą; tai, kad vos ne klientas turi sugalvoti, kaip jiems reikėtų tą paslaugą atlikti.
Ne nervino turbūt dėl to, kad viskas vyko labai mielai ir maloniai, tik gal kiek nekompetetingai. Ko iš Tarp Gėlių nesitikėjau, nes visgi firma su geru patirties bagažu ir vardu. Nu bet ladna... Lietuva... Lietūs lyja...
Parašiau emailą administratorei, kur išdėsčiau tuos neskaldumus - mažu kas atsižvelgs ateityje.