Anksčiau jau rašiau, kad užsakinėju gėlytes per Interflorą. Viskas buvo ok. O, va, mamytės jubiliejui iškrėtė firma lepsusą

Kadangi žinojau, kad mamos gimimo dieną namie nebus, tai užsakiau gėlytes, kad atvežtų iš vakaro. Užsakiau, tikrai brangią puokštę, kainavusią kelis šimtus lt ir plius butelį šampano. Dar pasiskambinau, pasitikslinau dėl gėlyčių, viskas tvarkoje.
Na, ir ką: vakare gėlių nėra. Sesuo Lietuvoje imasi ieškoti kur dingo gėlytės, pasirodo užsakymas pasimetė (įsivaizduoju taip jaunajai vestuvių rytą

).
Beeet... turiu pripažinti, kad firma klaidą ištaisė. Gėlytes atvežė, kitą dieną, tikrąją mamos gimtadienio dieną į patį pokylį, kuris vyko visai kitame mieste. (gavosi dar geriau

), ir plius padovanojo papildomą šampano butelį
Tik... užrašiau labai gražius žodžius mamytei, tai vyrukas įteikinėdamas puokštę ir skaitydamas atviruką susigraudino