QUOTE(goduke @ 2008 10 29, 13:52)
o dar prisisminiau, kai daviau jaunikiui morka ant virvutes anta kaklos, jaunajai baronka taip pat ant kaklo, cia atsiet kaip kokius barskucius nakciai
o ryte klausiu kur morka su baronka dingo.... tada as istraukiau morku pyraga apvalu su skyle cnetre... neatsimenu ka sakiau, bet juoko buvo
geru ideju pametejai
aciu
Papildyta:
Visoms darbstuolems svociukems
Imetu savo zaidimu lobyna
As juo susiskirsciau smaiksciais pogrupiais, kur draugystei, kur intymu, kur su sokiais, kur uz stalo ir t.t..
DRAUGAUTI YRA LEDAS
OBUOLIENĖ
Žaidžia du savanoriai, geriausia seni draugai. Žaidėjai atsisėda už stalo vienas priešais kitą, prieš kiekvieną pastatoma po žvakę, į rankas duodamas žiebtuvėlis (degtukai) ir obuolys. Užduotis paprasta - kas greičiau suvalgys savo obuolį. Bet obuolį galima valgyti tik tada, kai dega tavo žvakė. O žvakę varžovas gali užpūsti ir tada žaidėjui, prieš atsikandant naują obuolio kasnį, reikia užsidegti savąją žvakę. Jeigu žaidėjai gerai pažystami, tai žaisdami jie suspėja pasakyti viską, ką galvoja apie žvakes, obuolius, draugą ;-)
VIRVUTĖ APIE PIRŠTĄ
Kiekvienam dalyviui duodamas siūlas arba virvutė. Kokio ilgio siūlas (arba virvutė) bus, nusprendžia tik pats dalyvis tai tik jo sprendimas. Kiekvieną kartą, kai žaidžiantysis apsuka siūlą (virvutę apie pirštą, jis(ji) ką nors papasakoja apie save. Kuo ilgesnė virvutė, tuo daugiau reikia papasakoti apie save.
DINGĘ ŠAUKŠTAI
Išrenkamos dvi aukos. Joms pasakoma, kad turės kuo greičiau nuo žemės užrištomis akimis surinkti išbarstytus šaukštus. Tada joms užrišamos akys. Duodamas signalas pradėti. Vienas žmogus išmeta šaukštus, o kiti tyliai greitai juos surenka. Smagu stebėti besigrumiančius dėl nesančių ant grindų šaukštų. Vietoj šaukštų gali būti dedami, o po to greitai surenkami kiaušiniai (margučiai per Velykas), taurelės su degtine ir kt.
ĮDOMIOS VIETOS
Keliems žaidėjams (trimspenkiems) ant nugarų pakabinami vietų užrašai, pvz. Viešnamis, Gėjų baras, Tualetas, Pirtis ir pan. Po to žaidimo vedėjas kiekvieno iš jų klausia kodėl tau patinka ten lankytis?, kaip dažnai ten lankaisi?, ką ten veikia?, kokį garsų asmenį norėtum kartu ten pasikviesti ir pan. Kitiems žaidėjams būna saldaus juoko.
BUTELIS
Žaidėjai susėda ratu. Viduryje paguldomas tuščias butelis. Vienas iš žaidėjų užduoda klausimą ir pasuka butelį. Atsakyti turi tas, į kurį butelis atsisuka. Šis žaidimas gali būti žaidžiamas ne užduodant klausimus, bet ir užduodant užduotis arba tiesiog bučiuojant tą, į kurį butelis atsisuka.
KAS AŠ?
Visiems žaidėjams ant nugarų užklijuojami įvairių įžymių žmonių (muzikantų, politikų, mokslininkų ir t.t. ) vardai. Kiekvienas žmogus gali paklausti vieno žmogaus po 3 klausimus pvz.: Ar Aš muzikantas ? Ar aš aktorius? Kiti žaidėjai gali atsakyti tik taip arba ne. Ar vaidinau filme Terminatorius? Taip kiekvienas vaikšto klausinėdamas kitų, kol sužino, kas užrašyta jam ant nugaros.
PRISISTATYMAS.
Žaidimas tinka, kai reikia supažindinti daug svečių. Kiekvienas žaidėjas turi pasakyti savo vardą ir priderintą pravardę, pvz., Jurga spurga, Justas kopūstas ir pan. Žaidėjai stovi ratu, pirmasis prisistato, antrasis po jo turi pakartoti pirmojo vardą ir pravardę ir pasakyti savo. Trečiasis turi pakartoti pirmojo ir antrojo vardus ir pravardes ir prisistatyti pats ir t.t. Kad svečiai geriau įsimintų vardus galima pereiti keletą tokių ratų.
PASLAPTIS
Du žaidėjai žino paslaptį. Vienas iš jų, aiškiaregys, išvedamas už durų, o kiti nežinantys paslapties žaidėjai išsirenka kokį nors daiktą, esantį kambaryje, kurį turės atspėti grįžęs aiškiaregys. Kai aiškiaregys grįžta, vedėjas jo klausia rodydamas daiktus ar tai spinta?, ar tai puodelis?, ar tai to žaidėjo megztukas? ir pan. Prieš parodydamas tą daiktą, kurį žaidėjai sugalvoja, vedėjas visuomet parodo juodą daiktą, tad aiškiaregys jau žino, kad po jo turės pasakyti taip.
PASAKA
Vienas žaidėjas išvedamas už durų. Grįžęs jis turi uždavinėti klausimus kitiems žaidėjams ir tokiu būdu išsiaiškinti, kokią pasaką tie sugalvojo. Iš tiesų žaidėjai nebūna sugalvoję jokios pasakos. O į klausimus jie atsako taip, jei klausimas baigiasi balse, ir ne, jei klausimas baigiasi priebalse. Žaidimas baigiasi tada, kai žaidėjams pagailsta aukos.
PROTĖVIŲ DVASIOS
Sukuriama paslaptinga aplinka. Vienas žaidėjas yra magas, iššaukiantis protėvių dvasias. Jis sėdi žvakių šviesoje prieš save pasidėjęs dvi lėkštes. Į kambarį pakviečiamas kitas žaidėjas (auka), kuris atsisėda priešais magą. Magas paaiškina, kad dabar jie kvies kokio nors mirusiojo dvasią (daug visko paslaptingai pasakoja, kalba burtažodžius, kad užkalbėtų dantis). Abiem rankom paima vieną lėkštę ir ištiesia ją prieš save, tą pati liepia padaryti ir aukai. Toliau kalbėdamas burtažodžius, pirštu vedžioja paslaptingus ženklus iškeltos prieš save lėkštės dugnu (nusuktu nuo savęs į auką), tą pati turi daryti ir auka. Tada paslaptingus ženklus tuo pačiu pirštu nenuleisdamas lėkštės vedžioja sau ant veido (aišku tą pati daro ir auka).Pokštas tame, kad aukos lėkštės dugnas iš anksto būna aprūkytas žvake. Vedžiojant pirštu suodžių nesijaučia, prieš save auka mato švarų mago lėkštės dugną, taigi nieko neįtaria. Vedžiodamas suodinu pirštu sau per veidą nusipaišo ant jo visus paslaptingus ženklus, kuriuos jam parodo magas.
MMMM...KAIP INTYMU...
TUŠINUKAS
Pririšamas ant siūlo tušinukas tarp kojų ir reikia jį įkišti į butelį.
PENKIAPIRŠTĖ
Svečiams turėtų patikti ir daugybę šokiruojančių akistatų žadantis žaidimas Aš niekad nesu. Visi ištiesia rankas ir atskleidžia savo gyvenimo faktus. Pavyzdžiui, tu sakai: Aš esu mylėjusis lauke. Tas, kuris to nėra daręs, užlenkia pirštą. Laimi žaidėjas, kurio bent vienas pirštas lieka atlenktas. Kiekvieno rato laimėtojai gauna prizą kokį nors mažmoži (o kiti intriguojančią staigmeną: Ei! Juk ji visa tai yra dariusi!).
FINALAS
Formuojamos dvi komandos. Po signalo, kiekviena komanda pradeda nusiiminėti nuo savęs drabužius (kaip patys užsimanys) ir rišti juos į virvę. Laimi ta komanda, kuriai gavosi surišti ilgiausią virvę.
BUČKIAI
Vedantysis kviečia du vyrus ir dvi moteris. Vienam (nesvarbu kam) užriša akis. Poto vedantysis savo nuožiūra rodo į kitus tris likusius dalyvius ir klausia: "Kam duosi bučkius? Šitam?", ir taip iki tol, kol dalyvis su užrištomis akimis pasakys "taip". Tada vedantysis rodo į skirtingas pasirinkto dalyvio kūno vietas ir klausia: "Kur bučiuosi? Čia?", ir taip iki tol, kol dalyvis su užrištomis akimis pasakys "taip". Tada vedantysis klausia "o kiek kartų?" ir rodo pirštais kombinacijas, kol žaidėjas pasakys "taip". Tada atriša jam akis, ir liepa padaryti tai, ko jis norėjo - pvz. pabučiuoti vyro kelią aštuonis kartus.
MYLIU - NEMYLIU
Vedantysis prašo visų svečių, sėdinčių prie stalo, pasakyti ką jie myli ir ko nemyli pas kaimyną iš dešinės. Pvz.: "Pas kaimyną iš dešinės aš myliu ausį ir nemyliu peties.". Poto kai visi tai pasako, vedantysis iš eilės prašo pabučiuoti tai ką jie myli ir įkasti ten ko jie nemyli.
OBUOLYS
Žaidėjai sustoja ratu ir turi vienas kitam smakru perduoti obuolį. Tie, kuriems nepavyksta tokiu būdu perduoti obuolio, iškrinta iš žaidimo. Laimi pora žaidėjų, kurie per kelis obuolio perdavimo ratus išlieka neiškritę.
SUVYNIOK
Merginoms duodama po kaspiną, suvyniotą į kamuolį (apie 10 m ilgio). Vaikinai turi kuo greičiau, neliesdami rankomis, vien lūpomis apvynioti kaspinu savo damą
NORIU
Visi susėda ratu, o viduryje rato pastatoma kėdė. Žaidimo vedėjas stovėdamas viduryje sako, ko nori, ir tai kuo greičiau turi būti padėta ant kėdės. Įdomiausia tai, kad vedėjas gali užsisakyti kuo įvairiausių daiktų. Pvz., batų raištelio, kojinės, žiedo ir t.t. Laimi tas, kuris per žaidimą įgyvendina kuo daugiau norų. Jis gali būti kito žaidimo vedėjas.
KIAUŠINIAI RIEDĖKIT
Kiekviena pora gauna po kiaušinį. Iš pradžių vaikinas turi perridenti kiaušinį merginai iš vienos rankovės pro krūtinę ir ištraukti pro kitą rankovę. Po to mergina turi praridenti kiaušinį pro vieną vaikino kelnių klešnę ir ištraukti pro kitą. Laimi pora, kuri užduotį atlieka greičiausiai ir nesuspaudžia kiaušinio.
SPORTAS
Vaikinams užrišamos akys ir prašoma padaryti kuo daugiau atsispaudimų. Kai akys užrištos, vaikinams nematant po jais pakišamos nuotraukos ar piešiniai su nuogų moterų siluetais
SKRAIDYMAS
Merginos stovi vienoje eilėje, o vaikinai turi iš tolo įsibėgėti, kuo greičiau priskristi prie savo merginos ir ją pabučiuoti. Laimi, tas kuris tai atlieka greičiausiai ir nepraskrenda.
BALIONAI
Kiekvienai porai duodamas balionas. Poros turi šokti su balionu, suspaustu tarp krūtinių taip, kad jis ne
BANANAS
Kelioms poroms duodama užduotis suvalgyti bananą, valgant jį be rankų iš vienos pusės valgo vaikinas, iš kitos mergina.
AKLAS BUČINYS
Vienam žaidėjui užrišamos akys. Kitas žaidėjas-vedėjas klausia rodydamas į kitus žaidėjus šitas žmogus?. Aklasis turi atsakyti taip arba ne. Taip išrenkamas žaidėjas, kurį pastarasis bučiuos. Tuomet vedėjas rodo kurią nors to žaidėjo kūno vietą (kaktą, lūpas, nosį, koją ir t.t.) čia?. Tas, kuriam užrištos akys, turi atsakyti taip arba ne.Tokiu būdu išrenkama vieta, kurią aklasis turės pabučiuoti.
AKLAS BUČINYS 2
Ant vienų lapelių surašomi žaidėjų vardai, pvz.: Julija, Martynas. Ant kitų lapelių surašomi kūno vietų pavadinimais pvz.: burna, koja. Ant trečių lapelių surašomi veiksmažodžiai, pvz.: paglostyti, pačiulpti. Jie sulankstomi ir sudedami į 3 skirtingus indus. Tada vienas žaidėjas traukia po lapelį iš visų indų ir sudaromas sakinys, ką reikia padaryti, pvz.: Lukas, ausis, palaižyti (Palaižyti Lukui ausį).
MANOJI-MANASIS
Ratu sustatomos merginos. Vienam vyrui užrišamos akys. Jis turi užrištomis akimis pabučiuoti merginas ir atpažinti, kuri yra kuri. Į merginų būrį gali būti įmaišomi ir keli vaikinai.
GIMDYMO NAMAI
Vaikinai vaidina tėvus, merginos mamas. Vienas žaidėjas nupasakoja žaidimo situaciją: tėčiai stovi lauke, o tik ką pagimdžiusios mamos už lango palatose. Lauke vėjuota, triukšminga. Tėvai užduoda mamoms klausimus, o mamos turi pavaizduoti atsakymus (nes jų atsakymų tėvai per triukšmą negirdi).
Tėvams duodamos kortelės su klausimais:
Kas gimė?
Kokiu vardu krikštysim?
Koks kūdikio svoris?
Ką tau atnešti kitą kartą?
Mamoms duodamos kortelės su atsakymais, pvz:
Mergaitė. Marija. 2500 g. Bananų. Sausainių. Veidrodį.
Berniukas.Tadas. 3 kg. Knygą. Šlepetes.
Dvynukai.Adomas ir Ieva. 2700 g. ir 2800 g. Vokų. Rašiklį. Popieriaus.
Laimi ta pora, kuri geriausiai susikalba.
GRAŽIAUSIŲ KOJŲ RINKIMAI
Po kambarį išmėtoma įvairi kosmetika: lūpdažiai, pieštukai ir pan. Vaikinams pasakoma, kad jie turės kuo daugiau pririnkti išmėtytų daiktų. Kad būtų patogiau, jiems pasiūloma atsiraitoti kelnes. Kai toks konkursas baigiamas, išrenkamas gražiausių kojų savininkas.
INTYMŪS ŠOKIAI
Žaidime dalyvauja poros. Kiekvienai porai po kojomis patiesiama po išskleistą laikraštį. Pora užlipa ant laikraščio ir šoka. Po kiek laiko laikraštį reikia perlenkti. Vėliau dar kartą perlenkti. Žaidimo tikslas - kojomis neliesti žemės. Taip išrenkama šauniausia pora
IŠSKALBTA ŠIRDIS
Merginoms užrišamos akys. Ant vaikinų drabužių visur prisegama skalbinių kabukų. Laimi ta mergina, kuri greičiausiai (arba seksualiausiai) išrankioja kabukus. Kabukus galima pasiūlyti nurinkti nebūtinai rankomis, bet ir burna
KAKLARAIŠTIS
Dalyvauja mažiausiai 2 poros (po merginą ir vaikiną). Kiekvienai porai duodama pora storų statybinių pirštinių ir kaklaraištis. Merginos su pirštinėmis turi kuo greičiau užrišti vyrams kaklaraištį. Laimi pora, kuri tai atlieka ne tik greičiausiai, bet ir kurios kaklaraištis užrištas gražiausiai.
KAS MYLI LABIAU?
Iš anksto paruošiami lapai su klausimais:
Kada ir kur susipažinot?
Kuris pirmasis prisipažino meilėje ir kada?
Kokios spalvos tavo mylimojo (-osios) akys?
Kada tavo mylimojo (-osios) gimtadienis?
Kokia tavo mylimojo (-osios) mėgstamiausia muzika?
ir pan. klausimų. Gali būti ir intymesnių klausimų, pvz., kada pirmą kartą pasimylėjot? Kokia poza lovoje patinka labiausiai?
Vakaro metu poroms išdalijami lapai su klausimais. Visi turi atsakyti raštu. Po to žiūrima, kiek punktų sutapo. Ta pora, kuri geriausiai pažįsta viena kitą, laimi. Galima žaisti šį žaidimą ir tarp nepažįstamų porų, tiesiog, kad jos bandytų atspėti viena kito pomėgius, būdą, horoskopo ženklą ir pan
KIS, KIS MIAU
Visi susėda ratu. Vienas žaidėjas nueina į kampą ir stovi, o rate sėdintis žaidėjas sako: kis, kis, kis... ir rodo pirštu į kiekvieną žaidėją kas kiekvieną žodį. Kampe stovintis per tą laiką pasako: miau! Į kurį žaidėją tuo metu būna nukreiptas pirštas, tą stovintysis turi pabučiuoti. Tuomet rate sėdintis žaidėjas rodo kūno vietas ir klausia čia? Kai stovintysis žaidėjas pasako taip, tą vietą jis turi pabučiuoti. Galima sugalvoti kuri spalva kokią kūno vietą reiškia, tuomet klausti, kurią spalvą žaidėjas renkasi.
KOJYTĖS
Vaikinui pasakoma, kad jis turės užrištomis akimis pažinti savo mylimosios koją. Kai jam užrišamos akys, į merginų tarpą pasodinami keli vaikinai, kuri užsiraitoja kelnes. Kad būtų dar sunkiau atpažįstami, jiems gali būti apmaunamos pėdkelnės.
KOMPROMITUOJANTYS KLAUSIMAI
Iš anksto paruošiami dviejų tipų lapeliai. Jie turėtų skirtis forma arba iš kitos pusės būti skirtingai. Vieno tipo lapeliuose surašomi įvairūs kompromituojantys klausimai, pvz. Ar dažnai miegate vienas?, Ar būnate neištikimas?, Ar mėgstate vaikščioti nuogas? ir pan. Ant kito tipo lapelių surašomi universalūs atsakymai, pvz. Nejaugi aš taip atrodau, Tik po sunkios darbo dienos, Rizikuoti yra tauru ir pan. Žaidimo metu vienas žaidėjas traukia klausimą ir neperskaitęs jo nurodo asmenį, kuris ištrauks atsakymą. Taip kuriami juokingi ir intymūs dialogai.
MEILĖS STATULA
Kambaryje lieka žaidimo vedėjas ir viena pora. Kiti žaidėjai turi išeiti už durų. Vedėjas pasako porai pavaizduoti meilės statulą, stovinčią miesto aikštėje. Pora sugalvoja kokią nors pozą ir sustingsta. Tuomet iš už durų pašaukiamas dar vienas žaidėjas. Vedėjas papasakoja jam, kad tai meilės statula ir pasiūlo ją perkurti pagal savo požiūrį. Žaidėjas duoda porai nurodymus ir jie pakeičia poziciją. Tuomet žaidėjas-skulptorius turi pakeisti tos poros vaikiną ar merginą (priklausomai nuo jo lyties) ir likti toje pozoje, kokią jis sukūrė. Tuomet iš už durų pakviečiamas dar vienas žaidėjas. Jis pakartoja pirmojo skulptoriaus veiksmus, kol pats vėl tampa skulptūros dalimi. Žaidimas tęsiamas, kol į kambarį nesukviečiami visi žaidėjai. Gražiausios skulptūros autorius gali būti apdovanotas.
MEILĖS TRAUKINYS
Visi vakarėlio dalyviai išeina iš kambario, o kambaryje lieka du žmonės (vedėjas ir bet kuris vienas žaidėjas). Vedėjas paaiškina žaidėjui taisykles ir pakviečia kitą žaidėją. Tuomet klausia to, kur jis norėtų nukeliauti( pvz.: jis atsako, kad į Vilnių). Tuomet vedėjas būna garvežys,o abudu dalyviai vagonai. Visi susikabina vien paskui kitą eilute traukinuku ir keliauja suka ratus aplink kambarį, kol privažiuoja reikiamą vietą. Tada vedėjas sako: štai ir Vilnius. Kadangi taip smagiai važiavome kartu, atsisveikinimui pasibučiuokime. Tuomet jis atsisukęs pabučiuoja pirmąjį žaidėją, kuris buvo su juo pasilikęs kambaryje. Antrasis žaidėjas, kuris dar nežino žaidimo taisyklių, jau tikisi bučkio, bet antrasis žaidėjas iškrečia staigmeną. Neduoda bučkio, o trinkteli per veidą (žinoma, nereikia labai stipriai...
). Tuomet kviečiamas dar vienas žaidėjas, vėl kartojamas klausimas, važiuojama ir visi bučiuojasi, tik visuomet paskutiniam žaidėjui tenka trinktelėjimas. Na, o pabaigus važiuoti galima visiems smagiai pasibučiuoti.
KVAILELIAI
Žaidimui reikia ne mažiau kaip 4 žaidėjų, o daugiausiai 16. Iš jų du būna vedėjai vienas vienos komandos, kitas kitos. Komandoms duodamos trys užduotys:
1. Vienas žaidėjas turi erzinti priešų komandą. Jei priešų komanda išsilaikys penkias minutes neprasijuokusi, ji laimės šią užduotį. Jei prasijuoks pralaimės.
2. Užduotis kas greičiau išgers iš stiklines vandieni.
3. Vedėjai užduoda klausimus - du vienai komandai ir du kitai. Pvz; kas Lietuvos prezidentas? Kur gimusi Natalia Oreiro? Kiek Britni Spiers metų? Už teisingą atsakymą komanda gauna tašką.
Laimi ta komanda, kuri surenka daugiausiai taškų. Pralaimėjusieji lieka kvaileliai.
TABURETĖ
Žaidėjui duodamos 4 degtukų dėžutės ir užrišamos akys. Žaidėjas turi užrištomis akimis padėti degtukų dėžutes ant apversto taburetės keturių kojų.
TRIKOJIS
Šalia stovinčiai porai surišamos vidinės kojos, taip, kad pora virsta trikoju padaru. Tokios kelios poros turi varžytis tarpusavyje kuri greičiau nubėgs numatytą distanciją.
VĖJAS
Dviems žaidėjams ar dviems žaidėjų grupėms, sėdinčioms priešais duodami šiaudeliai. Viduryje ant stalo padedamas vatos gabalėlis. Žaidėjai turi pūsdami šiaudeliais nupūsti vatos gabalėlį į priešininkų pusę
TAURELĖ SKLIDINA
BLAIVUMO TESTAS
15 požymių, kad esi alkoholikas:
1. Pralaimi ginčus prieš nejudančius daiktus.
2. Turi laikytis vejos, kad nenukristum ant žemės.
3. Darbas pradeda maišyti gėrimui.
4. Daktaras pas jus randa truputį kraujo alkoholyje.
5. Tavo pakaušį vis tranko unitazas.
6. Tu nuoširdžiai tiki, kad alkoholis yra pati sveikiausia maisto produktų grupė.
7. Dvi rankos ir tik viena burna. O čia tai problema!
8. Kiekviena tavo matoma moteris turi identišką dvynę.
9. Tu eini tiesiai, bet tave kažkas stumdo pirmyn, atgal, į dešinę, į kairę...
10.Penki buteliai alaus turi tiek pat kalorijų kaip ir mėsainis. Velniop vakarienę.
11.Kiekvieną vakarą tavo kaimyno katė darosi vis patrauklesnė ir patrauklesnė...
12.Tu nebeatpažįsti savo žmonos, nebent žiūrėdamas per bokalo dugną.
13.Tas prakeiktas rožinis dramblys vėl atnešė tave iki namų.
14.Tu rezervavai stovėjimo vietą prie alkoholio parduotuvės.
15.Tu nukritai ir pats jau nebegali atsikelti.
ADVOKATAS
Prie stalo sėdi maždaug 10 žmonių. Įsipilama gėrimo į taureles. Tada kiekvienas asmuo turi po savo advokatą, jam iš dešinės. Kai bet kuris svetys pasako kito vardą, ji turi apginti jo advokatas. Pvz. Dabar geria Jonas. Jonui iš dešinės žmogus sako, ne, Jonas negeria, o geria pvz., Juozas. Tuomet Juozą gina jo advokatas iš dešinės. Žaidžiama kol kas nors susipainioja ką ir kada reikia ginti. Tada susipainiojusiajam reikia išgerti
GERTI IŠ RANKŲ
Dalyvauti turi bent 2 poros. Kiekvienai porai duodama viena stiklinė su brendžiu/alumi/vynu ir vienas mažas šaukštelis. Vaikinai turi paimti merginas ant rankų, o jos turi šaukšteliais kuo greičiau sugirdyti gėrimą vaikinams. Laimi pora, kuri greičiausiai įvykdo užduotį.
PADAINUOSIM MES SUSTOJĘ...
Reikia bent 3 žaidėjų ir 3 alaus ar vyno bokalų. Žaidėjai gurkštelėję gėrimo turi padainuoti dainą jo nenurydami. Laimi tas, kuris padainuoja gražiausiai ar aiškiausiai. Laimėtoją išrenka publika.
PADAINUOSIM MES SURŪKĘ...
Reikia bent 3 žaidėjų (gerai būtų rūkantys). Jiems duodama po vieną cigarą, kuris pridegamas, o po to neišsitraukę cigaro iš burnos jie turi pasakyti tostą/palinkėjimą
AKLŲJŲ POLKA
Žaidimo aprašymas: mažesnė dalis žaidėjų yra aklieji. Jiems užrišamos akys arba jie užsimerkia. Kiti gali matyti. Kiekvienas aklasis gauna po vieną matantį partnerį. Pradžioje groja lėtesnė muzika, po to šiek tiek greitesnė. Pagal muziką matantieji vedžioja savo akluosius partnerius. Po trumpo laiko (labai atsargiai) jie perduoda akląjį kitam matančiajam. Po kurio laiko pasikeičiama vaidmenimis: matantieji tampa aklaisiais, o aklieji matančiaisiais.
Variantai: galima susitarti, kokia forma matantieji vedžios akluosius, pav. liesdamiesi delnais, ar lengvai liesdami pečius, ar tik liesdamiesi dviem pirštais.
JUDAM, JUDAM
BADMINTONAS
Duodamas balionas ir musių muštukai. Tada stoja visi prie starto ir turi atmušinėti jį iki finišo. Laimi tas, kas pirmas pasiekia finišą.
MADŲ ŠOU
Konkurso dalyviai suskirstomi į 2-3 komandas. Kiekviena iš jų turi sukurti naują drabužių kolekciją, besinaudodama renginio vedėjo duotais drabužiais.
VAIDINIMAS
Iš svečių tarpo atrenkami penki - aštuoni dalyviai. Kiekvienam iš Jų priskiriamas tam tikras vaidmuo. Po trumpos repeticijos, kurios metu "aktoriams" paaiškinama ką turi daryti kiekvienas personažas, prasideda pagrindinis veiksmas. Renginio vedėjas skaito specialiai paruoštą scenarijų, tuo tarpu "aktoriai" tiksliai atlieka Jiems patikėtus vaidmenis.
LAUKINIS PLIAŽAS
Vedantysis kviečia poras į "laukinį pliažą", kur prasideda šokiai. Šokėjams išduodami kompaktai (vyrams vienas, moterims trys) - "tam, kad intymios vietos nejaudintu kitų, esančių pliaže". Žaidėjams būtina šokių metu nepamesti nei vieno kompakto, o tam reikia šokti gerai prisiglaudus vienas prie kito.
PAMAITINK MANE
Dalyvauja keleta porų. Kiekviena pora bendromis jėgomis, be rankų pagalbos, turi išvynioti iš popieriuko ir suvalgyti saldainį, kurį duos vedantysis.
PAKELK KAMUOLIUKĄ IKI SMAKRO
Partneriai (vyras ir moteris) stovi vienas priešais kitą ir tarp pilvų laiko suspaudę mažą guminį kamuoliuką. Užduotis - neliečiant rankomis, pakelti kamuoliuką iki mažesniojo partnerio smakro.
ATSPĖK DRAUGĄ
Vienam žaidėjui užrišamos akys. Visi kiti žaidėjai bėgioja, kol žaidėjas užrištomis akimis pasako Stop. Tuomet žaidėjas užrištomis akimis pasako vieno iš žaidėjų vardą. Tas žaidėjas turi pasakyti Aš čia ir nejudėti iš vietos. Žaidėjas užrištomis akimis turi surasti tą, kuris atsiliepė. Jei jį suranda, tuomet žaidėjai mainosi vietomis. Jei pasirodo, kad sugautasis nėra tas, kurį žaidėjas užrištomis akimis šaukė, jis lieka užrištomis akimis ir bando spėti dar kartą.
GĖLĖS
Žaidimui reikia turėti įvairių gėlių. Vienam žaidėjui užrišamos akys. Jam duodama pauostyti ir paliesti gėlę. Jis turi atspėti, kokia tai gėlė. Jei atspėja, akys užrišamos kitam žaidėjui. Jei neatspėja, spėlioja kitas gėles.
MES PANAŠŪS
Visi susėda ratu ant kėdžių. Vienas stovintis viduryje sako: atsistoja tie, kurių.. (pvz., akys yra mėlynos). Visi sėdintys tuo metu turi užimti kieno nors vietą, tik ne savo. Žaidžiama sakant įvairius žmonių bruožus, pvz. zodiako ženklus, drabužių detales, vardų raides ir t.t.
METAMORFOZĖS
Žaidimo vedėjas diktuoja aplinką, pvz.: miškas, stotis, TV studija ir pan. Visi žaidėjai turi atitinkamai vaizduoti tai aplinkai tinkančias būtybes ar daiktus.
PANTOMIMA
Visi sugalvoja kažkokią pozą ir sustingsta. Vienas žaidėjas turi gerai įsižiūrėti ir išeiti į kitą kambarį. Tuo metu žaidėjai kiekvienas kažką pakeičia. Grįžęs žaidėjas turi atkurti jų pozas. Tas, kurio pozą jis atkuria taisyklingiausiai, lieka jo vietoje kitam žaidimui.
PAVAIZDUOK ATSPĖK
Žaidėjai susikirsto į dvi grupes. Vienos grupės žaidėjai pasikviečia vieną kitos grupės žaidėją ir jam į ausį pasako daiktą, kurį jis turės pavaizduoti savo grupės nariams, kad jie jį atspėtų. Sugalvojami įvairiausi daiktai: mėnulis, antena, sraigė ir pan. Laimi ta grupė, kuri atspėja daugiausia užduočių.
RANKAS AUKŠTYN
Žaidėjai padalijami į dvi grupes. Vienai iš grupių duodama moneta. Monetą žaidėjai perduoda vienas kitam po stalu taip, kad kita grupė nematytų. Kai žaidimo vedėjas pasako rankas aukštyn, visa grupė turi pakelti rankas į viršų suspaudę kumščius. Kai pasako rankas ant stalo, visa grupė turi padėti rankas ant stalo ištiestais delnais žemyn. Kita komanda turi atspėti, kieno delne moneta.
SEKLYS IR BANDITAS
Žaidėjai traukia burtus. Vienas turi būti seklys, dar vienas banditas, o likusieji paprasti žmonės. Niekas nesako, kokį vaidmenį ištraukė. Visi, išskyrus seklį, susėda ratu. Seklys nusisuka į sieną. Užgesinama šviesa ir visi būna užsimerkę, kol banditas paliečia kurį nors žmogų ir tas ima rėkti. Paskui jį surinka visi likusieji žaidėjai. Tuomet seklys turi atspėti, kuris buvo banditas
TARAKONŲ MAMA
Šis žaidimas žaidžiamas mažiausiai trise. Vienas žaidėjas yra tarakonų mama. Mama gaudo kitus žaidėjus (vaikus) ir, jei pagauna už kojos, tai tas pagautasis kitus ir gaudo už kojos jau kartu su mama. Jei pagauna už rankos, kartu gaudo kitus už rankos.
VEIDRODIS
Dalyvauja lyginis skaičius žaidėjų, kuris suskirstomas į komandas. Tarp komandų padedamas kamuolys. Pirmieji du žaidėjai atsistoja vienas prieš kitą. Vienas iš jų paima kamuolį ir turi nunešti jį savo komandai. Kitas turi jį saugoti tiksliai atkartoti to, kuris neša kamuolį, veiksmus. Tai padaryti sunku, nes tas, kuris neša kamuolį, specialiai visaip sukiojasi, tūpčioja. Po to komandos keičiasi vaidmenimis.
PAVAIZDUOK JAUSMĄ
Aprašymas: Paprašykite dalyvių išvardinti jausmus, juos užrašykite lentoje. Aptarkite, kaip tuos jausmus galima išreikšti. Po to dalyviai pasiskirsto poromis ir suvaidina kurį nors jausmą, užrašytą lentoje. Kiti dalyviai turi atspėti kas tai buvo.
Meilė
Neapykanta
Aistra
Skaistybė
Draugystė
Džiaugsmas
Skausmas
Žioplumas
Įtarumas
Linksmybės
Abejingumas
Baimė
Drąsa
Akiplėšiškumas
Eik tu po velnių...
Seni seni raudonosi, ką tu man padovanosi....
Eglute skarota, eglute žalia...
В лесу родилась ëлочка
.
Aš tave myliu galbūt labiau, galbūt labiau nei tu mane myli...
Mes vyrai
ŠOKIS SU BALIONAIS
Tai linksmas ir judrus šokis. Tam reikia įvairiaspalvių balionų. Juos atneša žaidimo vadovas ir paleidžia virš šokėjų galvų. Šokėjų uždavinys - šokant neleisti balionams pasiekti žemės.
ŠOKIS SU SKRYBĖLE
Dalyvauti gali visi, kas tik moka šokti valsą. Tinka ir kitas šokis, bet šokant valsą įdomiau. Šokiui reikalinga skrybėlė.
Visos poros sukasi valso sūkury. Vienos poros vaikinas šoka su skrybėle ant galvos. Kiekviena mergina stengiasi šokdama nuimti ją ir uždėti savo partneriui. Taip skrybėlė keliauja nuo vieno vaikino galvos ant kito. Laimi ta pora, pas kurią , nutilus muzikai, yra skrybėlė.
PUODELIS VANDENS
Žaidėjai sustoja lygiomis eilėmis ir išsiskaičiuoja. Tada žaidimo vadovas pirmiems numeriams paduoda po pilną puodelį vandens.. Davus ženklą pradėti, pirmasis pakelia puodelį virš galvos ir perduoda kitam. Tada antrasis puodelį perduoda pro savo kojas, trečiasis perduoda ketvirtajam virš galvos. Taip keliauja iki galo. Grįžtama atgal. Tik puodelis perduodamas atvirkštine tvarka. Jei buvo gavęs puodelį per galvą, tai siunčia pro kojas. Ir t.t
BUM
Būrelis žaidėjų padaro ratelį. Tada pirmasis sako :Pirmas , antrasis: Antras, po jo kitas sako :Bum. Negalima sakyti trečias. Taip sakoma iš eilės toliau, o vietoje trečio skaičiaus visuomet sakoma bum. Kas apsirinka, išeina iš ratelio. Laimi tas, kuris lieka paskutinis neapsirikęs. Šis žaidimas tinkamas žaisti lauke
LABIRINTAS
Ant žemės sustatomi 6 7 kėgliai ( vietoj jų gali būti ir tušti plastmasiniai buteliai ).Už jų nubrėžiama linija. Žaidėjas pradėdamas eiti nuo nubrėžtos linijos, turės apeiti visus kėglius
( vieną iš kairės, kitą iš dešinės ). Eiti jis turi atbulomis ir žiūrėti tik priešais save. Jei bus nuverstas nors vienas kėglis, užduotis neatlikta. Šį žaidimą gerai žaisti, kai žmonės yra šiek tiek atsipalaidavę, išgėrę. Būna nepakartojamų vaizdų.
SUNKUS PERĖJIMAS
Ant grindų nubrėžiamas brūkšnys. Jis gali būti 10 žingsnių ilgio. Žaidėjams reikės pereiti nuo vieno galo iki kito ir sugrįžti. Tai nebus taip paprasta, nes į kelią riekia žiūrėti tik su apsuktais žiūronais, t.y. per platųjį žiūrono galą.
GYVŪNŲ KONCERTAS
Kiekvienam dalyviui piršlys ar svočia pasako kokį nors gyvūno atliekamą garsą.Pvz.; vienam pasako į ausį :Am am, kitam- Mekeke, trečiam- Cip cip, kva kva, miau miau ir t.t. Tada garsiai sako visiems: Šiandien pradėsime koncertą. Kai pasakysiu : trys keturi, Jūs visi kuo garsiau sakysite tai, ką aš Jums pasakiau. Laimės tas, kuris garsiausiai girdėsis. Ir pasigirsta tokie garsai...Jei sunku prieiti prie kiekvieno žmogaus per vestuves, galite pasidaryti lapelius su užrašytais gyvūnų mėgdžiojimo garsais ir duoti išsitraukti visiems žmonėms.
GAIDŽIAI
Kas du žaidėjai pritupia vienas priešais kitą. Kiekvienas užsikiša lazdelę už pakinklių, prakiša rankas pro lazdelės apačią ir , apkabinęs suglaustus kelius, suneria pirštus. Šitokioje padėtyje reikia šokinėti ir stengtis parversti savo priešą. Jie žaidžiant kuris nors paleidžia rankas, tas žaidimą pralaimi. Dariau šį žaidimą kartą. Buvo laibai daug juoko ir linksmybių.
PASIKEIČIAME BATUKAIS
Šiam žaidimui reikalingi drąsūs vyrai ir drąsios moterys, nebijančios iššūkių. Piršlys ar svočia suskirsto poras( arba išdalina perkirptas atvirutes ir visi susiranda sau porą). Tada žaidėjams riekia nusimauti batus ir apsikeisti porai batais. Vaikinas šoks su merginos, o mergina - su vaikino batais. Laimi ta pora ilgiausiai iššokusi .Ne visos merginos ir vaikinai sutinka nusiauti batus. Bet tie, kas dalyvavo tokiame žaidime, nepasigailėjo.
ŠOKIS SU PASLAPTIMI
Vyrui užrištomis akimis gaudo netoliese esančias damas ir jas šokdina. Muzikai nutylus vyras turi pasakyti, su kuo šoko, t.t. ištarti damos vardą.
LIEŽUVĖLI, PASAKYK
KOMPLIMENTAI
Išrenkami keturi - penki dalyviai, kurie paeiliui turi sakyti komplimentus pasirinktam žmogui. Jeigu dalyvis nesugalvoja komplimento per 5 sekundes, jisai iškrenta iš žaidimo. Laimi daugiausiai komplimentų sugalvojęs žmogus.
BŪDVARDŽIAI
Vienas žaidėjas sugalvoja daiktavardį, pvz. kaktusas. Kiti žaidėjai iš eilės turi garsiai sakyti būdvardžius, pvz.: mylimas, nuostabus, raudonas ir pan. Kai būdvardžiai susakomi, išduodamas sugalvotas daiktavardis.
INTONACIJA
Žaidimo vedėjas sugalvoja kokią nors frazę, pvz. Aš labai myliu internetą. Kiekvienas žaidėjas rateliu iš eilės turi ištarti tą frazę vis kitokia intonacija. Pralaimi tas, kuris nebesugalvoja intonacijos
KAMBARYS
Vienas iš žaidėjų pasako raidę, pvz. S ir visi kiti turi vardinti šia raide prasidedančius daiktus, kurie yra kambaryje, pvz.: stalas, spinta, stiklinė... Laimi tas, kuris paskutinis pasako daiktą ir po kurio jau niekas nebesuranda ką įvardinti
PAŽINIMAS
Vienas žaidėjas išvedamas iš kambario, o kiti tuo tarpu susitaria, kurį žaidėją aptars tam sugrįžus. Grįžęs klausia visų žaidėjų tokio tipo klausimų koks tas žmogus gyvūnas?, koks tas žmogus paveikslas?, koks tas žmogus baldas? ir t.t. Visi jam atsakinėja, atsižvelgdami į to žmogaus būdą, pomėgius. Kad nebūtų įtartas, turi atsakinėti ir tas žaidėjas, kurį visi aptarinėja. Pagal atsakymus reikia atspėti, kokį žmogų grupė turi omenyje
PRADĖTĄ PRATĘSK
Vienas žaidėjas pasako sakinį, kurio pirmasis žodis prasideda raide A. Kitas turi jį pratęsti, pradėdamas sakinį žodžiu, kuris prasideda raide B. Taip žaidimas tęsiamas kol baigiama abėcėlė arba kas nors nebesugalvoja, kaip pratęsti pasakojimą. Pvz. Aš išėjau į mišką. Bet pradėjo lyti. Cit pasakė kažkas, tupintis po medžiu...
Žaidimas gali būti žaidžiamas ir nebūtinai pratęsiant mintį abėcėline tvarka. Galima žaisti tiesiog kuo greičiau pratęsiant pirmojo žaidėjo pradėtą mintį. Taip sukuriamas improvizacinis kūrinys.
KLAUSIMYNAS
Ar pripažystate daugkartinį išsiskyrimą?
Ar dažnai važiuojate visuomeniniu transportu be bilieto?
Ar keliatės anksti ant savo reikalo?
Ar mėgstate vaikščioti į svečius?
Ar patinka jums lovos gyvenimas?
Ar su malonumu bučiuojate svetimą moterį?
Ar patinka jums meilės istorijos?
Ar turite polinkį mylėtis su svetimomis moterimis?
Ar dažnai nubundate svetimame patale?
Ar dažnai flirtuojate su svetimomis moterimis?
Ar užtenka valios pasipriešinti svetimų moterų meilinimuisi?
Ar jaučiate švelnumą savo uošvei?
Ar užsiimate sportu?
Ar turite įprotį pataikauti savo viršininkams?
Ar mėgstate dovanoti brangias dovanas savo melužėms?
Ar priklausote sąjūdžiui?
Ar dažnai pasiduodate nukrypimui į slidų kelią?
Ar pripažystate nuogo kūno kultą?
Ar pasiduodate staigiam paviliojimui?
Ar slepiate savo amžių?
Ar pasitaiko darbe imtymių santykių su bendradarbėmis?
Ar mėgstate riebius anegdotus?
Ar kišatės į svetimus šeimyninius reikalus?
Ar galima būtų jus pabučiuoti?
Ar dažnai susigundote?
Ar užtenka jėgų ir valios atsisakyti nuo gėrimo?
Ar mėgstate prižiūrėti save?
Ar patinka girtos moterys?
Kada slepiate pinigus nuo manęs?
Ar mylite savo viršininką?
Ar bučiuojatės viešose vietose?
Ar patinka jums atsiduoti meilės jausmams?
Ar jus kalbatės po pusės akto?
Ar turite įprotį susipažinti gatvėje?
Ar dažnai pažadate daugiau negu galite?
Ar dažnai pasiduodate baimei?
Ar traukia jus alkoholis ir nusikaltimai?
Indus ir grindis jus su malonumu plaunate?
Ar mylite savo žmoną?
Ar mėgstate skaniai pavalgyti?
Ar mėgstate moteris ir alkoholį?
Ar mėgstate gyvūnus?
Ar jūs patenkintas?
Atsakymai:
Jei manes labai paprašo.
Apie tai pakalbėsime be liūdininkų.tiktai per išeigines.
Labai gaila bet taip.
Apie tai manęs paklauskite, kai būsiu blaivesnis.
Kodėl užduodate tokius klausimus solidžioje kompanijoje.
Stengiuosi, kad nepamatytų.
Labai, labai.
Jei šitas nereikalauja gydytojo pagalbos.
Susilaikysiu nuo atsakymo, kad nesugadinčiau savo reputacijos.
Kada aš išgėręs o girtas visada.
Mani įsitikinimai rodo, kad man geriau patylėti.
Jei tėvynė to iš manęs pareikalautų.
Visada kai aš būnu stipriai išgėręs.
Jei tai nereikalauja materialinių išlaidų.
Kiekvieną dieną.
Tiktai per šventes.
Tiktai neduodat.
Dėl kilnaus reikalo rizikuoju.
Labai keblus klausimas.
Mane labiau domina kiti klausimai.
Žinant mano vaikystę jums turėtų būti gėda užduoti tokius klausimus.
Kartais kai būna nemalonumai darbe ar šeimoje.
Jūsų nuosavybėje.
Tiktai nubudęs naktį.
Aš į kvailus klausimus principe neatsakau.
Tai yra natūralus dalykas.
Be šito aš neįsivaizduoju savo gyvenimo.
Į politinius klausimus neatsakau.
Tai priklauso nuo jūsų.
Lyg ir taip lyg ir ne.
Tiktai kraštutinais atvejais.
Tiktai sapne.
Aš priešinuosi tiek, kiek leidžia jėgos.
Prašau manęs nestatyti į nepatogią padėtį.
Tiktai po pachmielkos.
Tai mano hobis.
Finansinė padėtis man šito neleidžia.
Kiekvieną naktį.
Šito nebuvo ir negali būti.
Principe ne, bet kaip išimtis taip.
Gal būt kada nors po išgertuvių.
Tiktai, kad niekas nematytų.
Šis reikalas įaugęs į mane nuo pat vaikystės.
KLAUSIMAI - ATSAKYMAI
Sukarpomi laikraščiai po skiautę. Tada išdalinami žaidimo dalyviams. Piršlys arba svočia užduoda klausimus, o žaidėjas turi atsakyti. Atsakymas yra jo gautoje skiautėje. Klausimai gali būti labai įvairūs. Piršlys ar svočia sugalvoja patys.Ar tavo meilė tikra? Kuo baigėsi paskutinis tavo susitikimas su draugu? Kiek kainavo tavo kvepalai? Kaip įsivaizduoji romantišką savaitgalį dviese? Kokią moterį ar kokį vyrą kviesi į pasimatymą? Kuo vaišintum moterį ar vyrą, užsukusią ar užsukusį į svečius? Kokios dovanosi gėles? Kam prisipažinsi meilėje? Kaip tai padarysi? Ir t.t. Šis žaidimėlis tinka ir gamtoje, ir sugrįžus.