QUOTE(biologė @ 2008 10 31, 11:12)
Man atrodo, kad informacijos trūkumas yra problema. Jei mes domimės, tai sugebam susirast tos informacijos, bet juk absoliuti žmonių dauguma yra eiliniai pirkėjai ir vartotojai, ir niekas nesistengia jų geriau apšviest. Nežinau, kaip praktiškai galėtų būt - gal parduotuvėse kokie lankstinukai, knygelės... Įsivaizduoju, kad visi mados namai galėtų išleist poros puslapių spaudintą info ne su reklaminėm gražuolėm ir standartiškai alpėjančiais aprašymais, bet su savo namų pristatymu, idėja, koncepcija ir trumpa info apie savo kūrinius. Ir visose jų produkcija prekiaujančiose parduotuvėse prikrauta. Vieną kartą kažkas tik žvilgtelės, kitą kartą pasiims ir perskaitys, o trečią jau gal ateis pauostyt.
Nukrypau nuo
BlackDee klausimo, bet įdomu pasvarstyt
Turbut vienas rimciausiu faktoriu ir yra informacijos trukumas bei tuo paciu pasiulos trukumas. Manau is dalies taip pat lemia ekonominis salies stovis, nes selektyvai analogiskai buna gana brangus lyginant su beveidziu pop'su.
Net Airijoje dabar is lentynu isima po keleta selektyvu brand'u,nes zmones tiesiog neperka. Turint omenyje selektyvu specifika, ne visi turi galimybe tokius kvepalus "suprasti" ir ivertinti. Daznam vartotojui kvepalai turi buti geliniai, gerai laikytis ir buti uz prieinama kaina.
Syki JAV forume perskaiciau tema, apie tai,
ka siandienine parfumerine pasiula sako apie siuolaikine visuomene. Man pasirode labai idomi tema. Tarkim kalbant apie klasikinius kvepalus, jie buvo su mintim, istorija, ivykiais, o siuolaikine masine parfumerija beveide.
Kodel? Ar tikrai beveide?