Įkraunama...
Įkraunama...

Kitokie kvepalai, kitokių kvepalų parduotuvės

Turiu klausimą smile.gif
Įsivaziduokit, kad visai nesidomintis parfumeriją žmogus (tarkim koks nors vyras ieškantis dovanos žmonai) turėtų rinktis tarp selektyvinių ir mass-market'o kvepalų. Ir reiktų jį įtikinti, kad pasirinktų selektyvą. Kokius argumentus panaudotumėt?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BlackDee: 31 spalio 2008 - 10:29
QUOTE(BlackDee @ 2008 10 31, 10:09)
Turiu klausimą smile.gif
Įsįivaziduokit, kad visai nesidomintis parfumeriją žmogus (tarkim koks nors vyras ieškantis dovanos žmonai) turėtų rinktis tarp selektyvinių ir mass-market'o kvepalų. Ir reiktų jį įtikinti, kad pasirinktų selektyvą. Kokius argumentus panaudotumėt?

Jei tikrai reikėtų įtikinėt (t. y. jo žmona domisi parfumerija ir daug ką išbandžiusi - priešingu atveju geriau pirkti masinį gaminį), lemiamu argumentu galėtų būt tai, kad kvepės išskirtinai, savitai, nebanaliai ir neprasilenks gatvėj su dar trim tuo pačiu dvelkiančiom. Bent mane toks argumentas galėtų paveikt. Bet iš tiesų geriau norėčiau tuos selektyvus pati išsirinkt tongue.gif
Atsakyti
Ačiū už nuomonę biologė 4u.gif Tikiu, kad selektyvus norėtum pati išsirinkt tongue.gif
Bet tiesiog susimąsčiau, kaip pvz. sudominti visai nieko neišmanantį parfumerijoj žmogų selektyvais? g.gif Kokie pagrindiniai argumentai: natūralios žaliavos, originalumas?
Atsakyti
Aš argumentuočiau, kad tai - ne masinis, madingas, popkultūros gaminys, o - išskirtinis originalus ėjimas prieš srovę. Aišku, ne visi/visos mėgsta/drįsta eiti prieš srovę, bet visiems norėtųsi būti išskirtinai drąsiems, originaliems.. Ar bent jau sudaryti tokį įvaizdį. mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(BlackDee @ 2008 10 31, 10:00)
Ačiū už nuomonę biologė  4u.gif Tikiu, kad selektyvus norėtum pati išsirinkt  tongue.gif
Bet tiesiog susimąsčiau, kaip pvz. sudominti visai nieko neišmanantį parfumerijoj žmogų selektyvais?  g.gif Kokie pagrindiniai argumentai: natūralios žaliavos, originalumas?


Karta kalbejaus su vienu zmogumi. Nesu megeja kisti savo nuomones, bet jis jos paklause. Ieskojo zmonai kvepalu. As jam pavardinau kelis is masines prekybos, o paskui atnesiau keleta selektyvesniu kvepalu, kuriuos turejau. Jam be galo patiko L'Artisan. Ta proga papasakojau kiek placiau ir maciau, kad jam ispudi kele tiek patys kvepalai, tiek teigimas apie naturalias zaliavas, tiek PATI kvepalu IDEJA nes jie su mintim, istorija. Jam jie pasirode KITOKIE.

Pasake, kad kai zmogus nezinai, tai perki kas ant parduotuviu lentynu ir nezinai, kad yra kas geriau paslepta, nukista ir panasiai. Zinau, kad zmonai dovanu nupirko Poivre Piquante. Tik nezinau ar zmonai patiko biggrin.gif Negirdejau atgarsiu.

Atsakyti
QUOTE(JVana @ 2008 10 31, 11:45)
Karta kalbejaus su vienu zmogumi. Nesu megeja kisti savo nuomones, bet jis jos paklause.

Man atrodo, kad informacijos trūkumas yra problema. Jei mes domimės, tai sugebam susirast tos informacijos, bet juk absoliuti žmonių dauguma yra eiliniai pirkėjai ir vartotojai, ir niekas nesistengia jų geriau apšviest. Nežinau, kaip praktiškai galėtų būt - gal parduotuvėse kokie lankstinukai, knygelės... Įsivaizduoju, kad visi mados namai galėtų išleist poros puslapių spaudintą info ne su reklaminėm gražuolėm ir standartiškai alpėjančiais aprašymais, bet su savo namų pristatymu, idėja, koncepcija ir trumpa info apie savo kūrinius. Ir visose jų produkcija prekiaujančiose parduotuvėse prikrauta. Vieną kartą kažkas tik žvilgtelės, kitą kartą pasiims ir perskaitys, o trečią jau gal ateis pauostyt.
Nukrypau nuo BlackDee klausimo, bet įdomu pasvarstyt bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(biologė @ 2008 10 31, 11:12)
Man atrodo, kad informacijos trūkumas yra problema. Jei mes domimės, tai sugebam susirast tos informacijos, bet juk absoliuti žmonių dauguma yra eiliniai pirkėjai ir vartotojai, ir niekas nesistengia jų geriau apšviest. Nežinau, kaip praktiškai galėtų būt - gal parduotuvėse kokie lankstinukai, knygelės... Įsivaizduoju, kad visi mados namai galėtų išleist poros puslapių spaudintą info ne su reklaminėm gražuolėm ir standartiškai alpėjančiais aprašymais, bet su savo namų pristatymu, idėja, koncepcija ir trumpa info apie savo kūrinius. Ir visose jų produkcija prekiaujančiose parduotuvėse prikrauta. Vieną kartą kažkas tik žvilgtelės, kitą kartą pasiims ir perskaitys, o trečią jau gal ateis pauostyt.
Nukrypau nuo BlackDee klausimo, bet įdomu pasvarstyt bigsmile.gif


Turbut vienas rimciausiu faktoriu ir yra informacijos trukumas bei tuo paciu pasiulos trukumas. Manau is dalies taip pat lemia ekonominis salies stovis, nes selektyvai analogiskai buna gana brangus lyginant su beveidziu pop'su.

Net Airijoje dabar is lentynu isima po keleta selektyvu brand'u,nes zmones tiesiog neperka. Turint omenyje selektyvu specifika, ne visi turi galimybe tokius kvepalus "suprasti" ir ivertinti. Daznam vartotojui kvepalai turi buti geliniai, gerai laikytis ir buti uz prieinama kaina.

Syki JAV forume perskaiciau tema, apie tai, ka siandienine parfumerine pasiula sako apie siuolaikine visuomene. Man pasirode labai idomi tema. Tarkim kalbant apie klasikinius kvepalus, jie buvo su mintim, istorija, ivykiais, o siuolaikine masine parfumerija beveide. Kodel? Ar tikrai beveide?


Atsakyti
QUOTE(JVana @ 2008 10 31, 12:19)
Syki JAV forume perskaiciau tema, apie tai, ka siandienine parfumerine pasiula sako apie siuolaikine visuomene.

Manau, bet kokia (ne tik parfumerinė) pasiūla ir iš viso produkcija daug ką sako. Vienkartiniai indai, greitas maistas, kinoteatrai neišlipant iš automobilio, kiekvienam sezonui nauji kompotukų flankeriukai... Greito vartojimo bumas. Bet šalia to liko ir tikros kultūros, ir tikrų tradicijų, ir tikrų meno kūrinių. Tik gal tai sunkiau matoma.
Atsakyti
Islepinta visuomene. Lengvas priejimas. Tuo paciu man ne karta pirsosi mintis, kad galbut del to, tie selektyvieji kvepalu namai isties vengia to masinio pardavimo, t.y. priejimo. Taip sukuria ta specialia, ypatinga atmosfera, kuri gaubia iejus i ju parduotuves. Ideja, kad perki kazka isskirtinio, ka sugebi suvokti tik tu ir kitas zmogus, bet ne zmoniu mase. Taip pat limituota distribucija sukelia parfumistini vaju pirkti internetu ar nusigauti "i kita pasaulio krasta" tam, kad pauostyti ar isigyti. Ar prekyba nuo to menkesne? Speciau,kad ne, nes visiems norintiems ji pasiekiama internetu. Galbut tai tikslingas marketingas, kuris atsiperka neisplatinant selektyviosios parfumerijos su masiniais gaminiais? Ta "euforija", kuri pasiekiama isigyjant "nepasiekiama" bei tuo paciu "ypatinga" daikta.

Parfumerinis vajus. Taip pat man neretai kyla mintis ziurint i selektyviaja parfumerija, kad daznai tai buna vos ne masines minties produktas. Sukuriama tam tikra ideja, kad parduoti kvepalus. Tarkim visi tie Parfums d'Empire arba neseniai isleista knyga, kurioje idetas komunizmu kvepiantis meginukas. Kaip kvepia komunizmas arba Rusija?? Man tai pernelyg abstrakcios savokos ir vargiai pritaikomos kvepaluose. Todel persasi mintis, kad taip numetamas kasnis "alkstantiems" parfumerijos maniakams. Nes visa tai, kas buvo reiksminga, ypatinga, su realiais ivykiais ir mintim, JAU buvo sukurta. O naujas selektyvumas laikas nuo laiko man jaucias dirbtinas, isspaustas, apgalvotas, o ne emociskas ir istekantis is realios gyvenimo patirties ir aplinkybiu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo JVana: 31 spalio 2008 - 13:46
QUOTE(JVana @ 2008 10 31, 14:43)
Islepinta visuomene.


Ujazau, kaip gražiai viską surašei ax.gif
Atsakyti
Atleiskit man kaimui doh.gif , bet kur butu galima pauostyti Juozuko kvepalus? Ar ju yra pvz.Kristianoje blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(ievakajus @ 2008 10 31, 12:24)
Atleiskit man kaimui doh.gif , bet kur butu galima pauostyti Juozuko kvepalus? Ar ju yra pvz.Kristianoje blush2.gif


Sarmoj. Bet Laisvės al. Sarmos konsultantės taip ir nesuprato, kokį Juozą noriu apuostyti.
Atsakyti