QUOTE(adra @ 2008 10 06, 16:27)
sugalvojo MB nupirkti man bmw x5 .ar yra kas vairuoja.kokie atsiliepimai ?
Mašina kaip mašina - atrodo gerai, varikliai sudėti gana padorūs. Aišku po purvus su tokia mašina nepavažinėsi, nes yra ratų kontrolė, nors, kita vertus, ne tam ji yra skirta. Kas liečia techninę pusę, tai nežinau... Genda kaip ir visi automobiliai. Tik kad priežiūra kainuoja nemažai. Bet jei gali sau tai leist - kodėl gi ne
as vairuoju ir geresnes, saugesnes masinos neturejau labai ja patenkinta
as neturejau, bet draugas vairuoja, tikrai labai komfortiska,patvari, negenda tfu tfu tfu...
pati rinkciausi x3, bet jei pajamos leidzia X5 naujasniu metu - tikrai vienas is geresniu variantu si auto.
pati rinkciausi x3, bet jei pajamos leidzia X5 naujasniu metu - tikrai vienas is geresniu variantu si auto.
na MB vazineja su X5, o as su 3 klases siu metu, bet kai tik turiu galimybe visada pirma nusiciumpu jo masiniuka. nes X5 geriausia pasaulyje masina (bent jau musu seimai)
beje maniskis su ja vazineja antrus metus ir jokiu rimtu gedimu nebuvo, na tik techninis privalomas aptarnavimas
beje maniskis su ja vazineja antrus metus ir jokiu rimtu gedimu nebuvo, na tik techninis privalomas aptarnavimas
2008metu X5 jau du metus vairuoja?
Šiandien čiupinėjau X6 nu ten tai gėėėėris
Šiandien čiupinėjau X6 nu ten tai gėėėėris
Graži ir komfortiška mašina, BMW yra BMW, jie jau žino ką daro, pilnai išpildyta Genda kaip ir visos, stebuklų nebūna
Jo, žiūrėjomės ir mes X5, ir info rinkom,ir klausinėjom tų kurie važinėja...Ir vis dėl to, buvo atsisakyta tos minties jį imtis...Ir pažystamas irgi atsisakė...Atsisakymo priežastys:
1. Labai smarkus nuvertėjimas automobilio (čia aplamai liečia visus Bmw). Pažystamas nusipirko už 140000Lt beveik prieš metus X5, naudotą (tiesa geros būklės), dabar tokį patį gali paimti už 60000Lt...Tada kainos prasidėdinėjo maždaug nuo 90-100tūkst., dabar jau nuo 30...Tai yra didžiulis minusas...
2. Draudimas brangus, auto labai vagiamas.
3. Aptarnavimas (detalės, remontas) irgi gan brangios.
4. Jei imti, tai tada nuo kažkur '03-'04m variantus, na tuos jau naujesnius su 4,4 varikliu...Šie jau yra patvaresni, ir pakaba, ir varikliai, išspręstos kelios buvusios problemos...
O šiaip tai man jie irgi labai gražūs, smagiai važiuojantys automobiliukai... Kai pravažiavau su 4,4 varikliu, tai tikrai įspūdį paliko, labai judrus, kaip sakant šustras auto... Bet deja, tikrai daug minusiukų turi... Tai vat...
1. Labai smarkus nuvertėjimas automobilio (čia aplamai liečia visus Bmw). Pažystamas nusipirko už 140000Lt beveik prieš metus X5, naudotą (tiesa geros būklės), dabar tokį patį gali paimti už 60000Lt...Tada kainos prasidėdinėjo maždaug nuo 90-100tūkst., dabar jau nuo 30...Tai yra didžiulis minusas...
2. Draudimas brangus, auto labai vagiamas.
3. Aptarnavimas (detalės, remontas) irgi gan brangios.
4. Jei imti, tai tada nuo kažkur '03-'04m variantus, na tuos jau naujesnius su 4,4 varikliu...Šie jau yra patvaresni, ir pakaba, ir varikliai, išspręstos kelios buvusios problemos...
O šiaip tai man jie irgi labai gražūs, smagiai važiuojantys automobiliukai... Kai pravažiavau su 4,4 varikliu, tai tikrai įspūdį paliko, labai judrus, kaip sakant šustras auto... Bet deja, tikrai daug minusiukų turi... Tai vat...
Dėl nuvertėjimo esi šiek tiek neteisi, nes daugiausia proc. nuvertėja tik tada, kai tais metais išeina toks pats, tik naujesnio modelio automobilis.
iš dalies taip. tačiau tai nėra vienintelė priežastis . toks spartus nuvertėjimas per pirmuosius dvejus-trejus metus būdingas prabangesnių klasių automobiliams, kadangi jų pradinė kaian būna nesveikai užlaužta, vien už vardą. vis tik jei žmogus perka tokios klasės auto naują, tai jam paprastai būna tie +- 10000 EUR vienodai. taigi gamintojas/dyleris ir užsimeta kainelę. o po poros metų automobbilis kainuoja tiek, kiek iš tiesų vertas.
tai būdinga aukštos klasės auto, tokiems kaip A6, Q7, A8, X5 ir t.t. tas pats bus ir su naujuoju X6. tokia jau gamintojo kainų politika - pirkdamas naują moki už vardą ir prestižą, ne tik už metalą
tai būdinga aukštos klasės auto, tokiems kaip A6, Q7, A8, X5 ir t.t. tas pats bus ir su naujuoju X6. tokia jau gamintojo kainų politika - pirkdamas naują moki už vardą ir prestižą, ne tik už metalą
QUOTE(ahaa @ 2009 01 23, 21:04)
iš dalies taip. tačiau tai nėra vienintelė priežastis . toks spartus nuvertėjimas per pirmuosius dvejus-trejus metus būdingas prabangesnių klasių automobiliams, kadangi jų pradinė kaian būna nesveikai užlaužta, vien už vardą. vis tik jei žmogus perka tokios klasės auto naują, tai jam paprastai būna tie +- 10000 EUR vienodai. taigi gamintojas/dyleris ir užsimeta kainelę. o po poros metų automobbilis kainuoja tiek, kiek iš tiesų vertas.
tai būdinga aukštos klasės auto, tokiems kaip A6, Q7, A8, X5 ir t.t. tas pats bus ir su naujuoju X6. tokia jau gamintojo kainų politika - pirkdamas naują moki už vardą ir prestižą, ne tik už metalą
tai būdinga aukštos klasės auto, tokiems kaip A6, Q7, A8, X5 ir t.t. tas pats bus ir su naujuoju X6. tokia jau gamintojo kainų politika - pirkdamas naują moki už vardą ir prestižą, ne tik už metalą
Na aš nekalbu apie naujų auto nuvertėjimą...Ten viskas aišku... (bent jau man ) Aš turiu A8, ne naujesnių metų, bet...Aš su ja jau 1,4 metų važinėju, ir dabar už tą pačią kainą ją laisvai parduočiau...Net buvo klientai... Pridėsiu pvz Audi Allroud kaina laikosi stabiliai, kurios buvo prieš gerus 7-8mėn, (draugas turėjo ir pardavė, tai dabar vis pažiūri į kainas)...Dar žiūrėjausi Pajero, taip pat šis auto taip per metus nenuvertėjo...Draugas dabar parduoda 5 bmw už 10000lt, pirko prieš 1,5m už 27000lt... Mes Passat'ą dabar pardavėme 2 tūkstančiais mažiau nei pirkome prieš 1,5m (sumažinom kainą nes draugui pardavėm )...Tai sakyčiau skirtumai jaučiasi...Ir ne man vienai...Turiu pažystamų ir draugų kurie norėtų BMW nusipirkti (ne apie naujus kalbu), bet vat sėdėjom kalbėjom ir beveik visi vienodus minusus sudėjom..Ir beje nuvertėjimą pastebėjo visi...
Jei kalbi apie senesnio modelio X5 , tai jis toks š, kad neveltui tiek nuvertėjęs. Nežinau nei vieno teigiamo atsiliepimo.