Įkraunama...
Įkraunama...

Pokalbiai psichologijos temomis

QUOTE(*plepute* @ 2008 09 03, 13:34)
O vat situacija kitokia: kreipesi i zmogu, o tau atgal ignoras. Visiskas. Zmogus tave girdi, bet nereaguoja NIEKAIP.


O ar tas ignoras, tas NIEKAIP negali būti irgi tam tikras atsakas/atoveiksmis? Ir netgi pakankamai aiškus?
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2008 09 03, 14:00)
O ar tas ignoras, tas NIEKAIP negali būti irgi tam tikras atsakas/atoveiksmis? Ir netgi pakankamai aiškus?

Tai priklauso nuo tavo interpetacijos. Jei ignora supranti kaip atstumima, tuomet tai yra labai akivaizdus atsakas. O jei ne?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo *plepute*: 03 rugsėjo 2008 - 13:05
Ar abejingumas yra "santykis". ? tai kaip tik sakyčiau - santykio nebuvimas. man tai sinonimas - ignoras. o ta antroji situacija - ar ji gali būti prilyginama gamtos dėsniui - veiksmas lygus atoveiksmiui? juk ne schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(*plepute* @ 2008 09 03, 14:04)
Tai priklauso nuo tavo interpetacijos.


Interpretacija yra visame kame, tad gal tuomet viskas priklauso nuo interpretacijos? Netgi akivaizdžiausią neigiamą atsakymą galima interpretuoti, tarkim, galima susikurti atsakiusio motyvaciją iš tiesų jis taip nemano , meilės prisipažinimą - nori manimi pasinaudoti ir t.t. rolleyes.gif

Man taip pat ne per seniausiai teko atlaikyti visišką ignoravimą...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo flight: 03 rugsėjo 2008 - 13:17
QUOTE(Karusia @ 2008 09 03, 14:09)
Ar abejingumas yra "santykis". ? tai kaip tik sakyčiau - santykio nebuvimas. man tai sinonimas - ignoras. o ta antroji situacija - ar ji gali būti prilyginama gamtos dėsniui - veiksmas lygus atoveiksmiui? juk ne schmoll.gif

Tai priklauso nuo to, kaip suprantame siuos terminus. Jei tau tai sinonimas ignoro, tuomet abejingumas reiskia santykio nebuvima.
Taip, gali. Nes tokia situacija ilgai netruks. Ta prasme, tu negali duoti i tustuma. Tu arba nustoji duoti, arba vis delto sulauki atsakymo biggrin.gif tustumos nepakelsi, nes tai priestarauja gamtos desniui. Todel bendravime jei nori zmogaus atsikratyti - ignoruok ji. Tuom remiasi kai kurios auklejimo teorijos, sakydamos, kad ignorok poelgi, kurio nenori matyti, ir didele tikimybe, kad ilgainiui ju nematysi.

QUOTE(flight @ 2008 09 03, 14:12)
Interpretacija yra visame kame, tad gal tuomet viskas priklauso nuo interpretacijos?  Netgi akivaizdžiausią neigiamą atsakymą galima interpretuoti, tarkim, galima susikurti atsakiusio motyvaciją iš tiesų jis taip nemano  , meilės prisipažinimą - nori manimi pasinaudoti ir t.t.  rolleyes.gif

Man taip pat ne per seniausiai teko atlaikyti visišką ignoravimą...

Galima ir neinterpretuoti. Tai sunku, bet imanoma. Ir to reikia mokytis mirksiukas.gif
Be to, suvokdama, kad interpetuoji, supranti, kad tai tik tavo interpretacija. O jei nori zinoti kaip yra is tikruju? Tuomet lieki pries tustuma.
Atsakyti
QUOTE(*plepute* @ 2008 09 03, 16:24)
Tai priklauso  nuo to, kaip suprantame siuos terminus. Jei tau tai sinonimas ignoro, tuomet abejingumas reiskia santykio nebuvima.
Taip, gali. Nes tokia situacija ilgai netruks. Ta prasme, tu negali duoti i tustuma. Tu arba nustoji duoti, arba vis delto sulauki atsakymo biggrin.gif tustumos nepakelsi, nes tai priestarauja gamtos desniui. Todel bendravime jei nori zmogaus atsikratyti - ignoruok ji. Tuom remiasi kai kurios auklejimo teorijos, sakydamos, kad ignorok poelgi, kurio nenori matyti, ir didele tikimybe, kad ilgainiui ju nematysi.
Galima ir neinterpretuoti. Tai sunku, bet imanoma. Ir to reikia mokytis mirksiukas.gif
Be to, suvokdama, kad interpetuoji, supranti, kad tai tik tavo interpretacija. O jei nori zinoti kaip yra is tikruju? Tuomet lieki pries tustuma.

palauk, pagal gamtos dėsnį - atoveiksmio negali nebūti. jeigu duodi - gauni atgal. Atgal tuštumos negali būti. Antra - gamta neapsisprendžia nutraukti davimą. tai yra, jei yra švytuoklė, užprogramuota kirtsti į tam tikrą tašką - ji ten ir kirs.
Ar jau galima sakyti, kad toks gamtos dėsnis santykiams nepritaikomas? 4u.gif
Sekantis bigsmile.gif išplėtojimas.
Atsakyti
Taip, atoveiksmo negali nebuti. Vadinasi, jei reakcijos nera, grandine nutruksta. Negaves reakcijos, pats nustoji inicijuoti santyki. Kita vertus, juk suprantame, kad tas atoveiksmis is tiesu yra, tik tu apie ji nezinai. Tu tiesiog negauni griztamojo rysio. Ir grandine nutruksta.
Beje, griztamojo rysio butinumas irgi yra is tu paciu gamtos desniu. Nera griztamojo rysio, nera proceso. Tai jau ima suprasti vadybos mokslu atstovai ir bando igyvendinti tai imonese.

Beje, tolimesnem diskusijom - ar esi susipazinus su tranzakcine analize? smile.gif
Atsakyti
nea. Čia iš Bernso teorijos?
Papildyta:
QUOTE(*plepute* @ 2008 09 03, 19:00)
Taip, atoveiksmo negali nebuti. Vadinasi, jei reakcijos nera, grandine nutruksta. Negaves reakcijos, pats nustoji inicijuoti santyki. Kita vertus, juk suprantame, kad tas atoveiksmis is tiesu yra, tik tu apie ji nezinai. Tu tiesiog negauni griztamojo rysio. Ir grandine nutruksta.
Beje, griztamojo rysio butinumas irgi yra is tu paciu gamtos desniu. Nera griztamojo rysio, nera proceso. Tai jau ima suprasti vadybos mokslu atstovai ir bando igyvendinti tai imonese.


palauk, pagal gamtamokslio teorijas atoveiksmis - yra biggrin.gif Grandinė ne nutrūksta, net nutraukiama vieno iš veikiančiųjų asmenų.
Apie Bernso teorijas girdėjusi viena ausimi, bendrasis išsilavinimas, škias ax.gif
Atsakyti
Jo, Berno teorija. Idomi 4u.gif Jei nori, galiu tau atsiusti viena super knygute, kuri remiasi butent jo teorija. Arba inete galima rasti jo knygu, kad ir ta pacia "Zaidimai, kuiruos zaidzia zmones, zmones, kurie zaidzia zaidimus".

Taip, grandine nutraukiama. Ja nutraukia tas, kuris nesulaukia atsakymo ir ji tai uzknisa biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo *plepute*: 03 rugsėjo 2008 - 17:20
palauk, jeigu ignoras - jau nutraukimas, tai nutraukia tas, į kurį veikiama primapradiškai. tai kur čia dėsnis?

Knugą kur nors turėčiau turėti. jeigu laiko rasiu rolleyes.gif
Atsakyti
ne, ignoras - tai ne nutraukimas. tai tiesiog reakcijos nebuvimas. ignoras - tai neutralumas. tustuma.
Atsakyti
žod-iais visada galima pažaisti smile.gif kai į sieną trenkiasi akmenėlis. arba žirnis - ar isena tuštuma? ar ignoras - reakcijos nebuvimas dėl skirtingų svorio, jėgos santykio? Plius - ar isena apsisprendžia nereaguoti?
Atsakyti