QUOTE(ievuze 2008 @ 2008 10 11, 21:04)
kai paskaitau jusu mintis apie mokytojavima ir pamoku vedima, net kazkaip lengviau pasidaro... ta prasme, kad ne pas mane viena tokios mintys.. vis dar tikiuosi ir as, kad iseis kazkaip juos labiau sudominti, kad tai ne butu vien laiko stumimas ir dirsciojimas i laikrodi, kad tos 45 min greiciau prabegtu labai smagu, kai matai kad kazkam tikrai idomu, tikrai patinka..
o tie lodoriai kaip kazkas pavadina, ismusa is veziu visai kartais iseini is ju pamokos, ir tiesiu taikymu norisi namo begti ir nebegrizti po to apsiramini, ir vel i pamokas - kitas..
o tie lodoriai kaip kazkas pavadina, ismusa is veziu visai kartais iseini is ju pamokos, ir tiesiu taikymu norisi namo begti ir nebegrizti po to apsiramini, ir vel i pamokas - kitas..
tikrai smagu matyti kai mokinukai dziaugias ir nori ta anglu mokytis... kazkuria diena pribegusi penktoke man koridoriuj pasake- "mokytoja, as dar papildomai parasiau daiktus, kuriuos matau savo kambaryje, nors ir neliepete "
bet didzioji dauguma, tik nori prasedeti ir gauti ta katverta nieko nedarant.... o kur dar adaptuoti, kurie jaucias lyg ereliai, ir su savo durnu elgesiu, kartais net visiskai idiotisku, sugadina tavo geriausius ketinimus ir suknisa nuotaika.... kai va taip nutiko po kelinto karto, kai stengiausi ta pamoka padaryti idomia (ta prasme ne vie tik skaitymas ir rasymas ar kalbejimas, o ir kokiu nors dainu klausymas, ar kokio klipo perziura....) truko kantrybe ir man pagailo savo nervu, tad tokiomis idomiomis pamokomis as juo belepinu retai- tik per sventes... kai darbas ar taip ar taip jiems sunkiai sekas...
na, gal supratot ka norejau pasakyti