QUOTE(angliste @ 2008 08 30, 00:47)
paskaiciau visu pasisakymus ir stebiuosi - nagi teminius planus rasote sau - kaip gi be ju dirbsite? o pasidalijimas planais betikslis - taigi jus planuojate savo darba, o ne rasote popieriukus. nors parasius sita sakini susimasciau - gal kitiems planai ir yra tik poperiukas? nu, zodziu prirasiau cia kaip kokia biurokrate
, bet vis tiek liksiu prie savo nuomones - savo planu neduodu niekam, nes as juos rengiu pagal savo darbo specifika, individualizuodama ir diferencijuodama ugdymo turini, todel manau, kad mano planas gali buti net labai zalingas kitam kolegai,kuris tik ji nusirasys,bet nesugebes paaiskinti, kodel taip ar kitaip jis ji taiko . tarp kitko taip jau yra nutike - daviau kolegei nusirasyti temini plana, o uzgriuvusi inspektoriu komanda ja 'suvalge"
Nu negaliu sustikti su šia nuomonę, visgi man planai - tik tam , kad valdžia taip reikalauja. Mes gi turim tokias geras mokytojo knygas, kuriose kiekvienas pratimais detaliai aprašytas, rekomenduota kokiais metodais dirbti, tai planavimas reiškia dalinį tų knygų perrašymą- absurdas, biurokratija ir nieko daugiau. Mes gi kiekvienai pamokai ruošiamėd, plius per kiekvieną pamoką paiškėja individuolios moksleivių spragos, tada jau reik ir papildomos medžiagos ieškot, derintis prie poreikių ir gebėjimų, dar manau, kad tai kūrybinis procesa, ir netgi tą pačią temą dėstant, kiekvienoj klasėi aš perteikiu skirtingai.
Anyway sekmės darbuose, o kam reikia teminių planų tai galiu pasidalint.