
go2holiday ir labai sena imone, skraidinanti i Bulgarija, berods jie tik pavadinima pakeite. Bet ar dabar dar siulo keliones? nes jie dalinosi vienu lektuvu su Go Planetais, tai skrydzius nutrauke, ne? Bet tik tuom ir susije, kad buvo vienas lektuvas, daugiau jokiu sarisiu su jais ir nezinau

Nerile, su mergaitėmis važiuojat ar be? Man tai pirmiausiai krenta į akis, kad ekskursijos rusų kalba

Su MB, bet su VRK visada rusu k. Kiek ten tos ekskursijos:-)
QUOTE(nerile @ 2014 10 13, 20:48)
Su MB, bet su VRK visada rusu k. Kiek ten tos ekskursijos:-)
Su VRK važiavau į Rygą, tai ekskursijos vyko lietuvių kalba.
Brangūs partneriai,
Informuojame, kad UAB Fresh Travel, valdanti kelionių operatoriaus Plius Travel prekinį ženklą, stabdo savo veiklą. Užsakytos kelionės nuo 2014.11.14 dienos nebebus vykdomos, nauji užsakymai nebepriimami.
Artimiausiu metu galėsime suteikti daugiau informacijos. Šiuo metu visais klausimais prašome kreiptis į Valstybinį Turizmo departamentą prie susisiekimo ministerijos.
Turistai, kurie yra sudarę su kelionių organizatoriumi UAB Fresh Travel turizmo paslaugų teikimo sutartis, tačiau jiems nuo 2014.11.14 nesuteikiamos sutartyse numatytos turizmo paslaugos (kelionė visiškai neįvyko / neįvyks) / arba turistai, kurie negavo dalies turizmo paslaugų (kelionė nutraukta anksčiau laiko ir / arba turistai patyrė papildomų išlaidų kelionės metu) prašymus dėl pinigų gražinimo turi pateikti per kelionių agentūras arba tiesiai į Valstybinį turizmo departamentą.
Dėkojame visiems už pasitikėjimą ir apgailestaujame, kad nesugebėjome pateisinti Jūsų palaikymo.
Informuojame, kad UAB Fresh Travel, valdanti kelionių operatoriaus Plius Travel prekinį ženklą, stabdo savo veiklą. Užsakytos kelionės nuo 2014.11.14 dienos nebebus vykdomos, nauji užsakymai nebepriimami.
Artimiausiu metu galėsime suteikti daugiau informacijos. Šiuo metu visais klausimais prašome kreiptis į Valstybinį Turizmo departamentą prie susisiekimo ministerijos.
Turistai, kurie yra sudarę su kelionių organizatoriumi UAB Fresh Travel turizmo paslaugų teikimo sutartis, tačiau jiems nuo 2014.11.14 nesuteikiamos sutartyse numatytos turizmo paslaugos (kelionė visiškai neįvyko / neįvyks) / arba turistai, kurie negavo dalies turizmo paslaugų (kelionė nutraukta anksčiau laiko ir / arba turistai patyrė papildomų išlaidų kelionės metu) prašymus dėl pinigų gražinimo turi pateikti per kelionių agentūras arba tiesiai į Valstybinį turizmo departamentą.
Dėkojame visiems už pasitikėjimą ir apgailestaujame, kad nesugebėjome pateisinti Jūsų palaikymo.
Na taip išeina ir vėl ištaisė turistus
Kazin kaip su VRK bus ateity?
QUOTE(nerile @ 2014 11 14, 21:29)
Kazin kaip su VRK bus ateity?
na su VKR jau pries pora metu vaziavom i Suomija-Svedija be priekaistu, mama pries menesi is Ispanijs gryzo visks ok
P.S.
as tik atsakiau i klausima is savo patirties

QUOTE(ataka26 @ 2014 11 17, 22:37)
visiškai teisingai, tik šiuo atveju remiantis patirtim, negalima prognozuoti ateities...mes turim vasariui kelionę su teztour...ir va keliai linksta žiūrint žinias...o apie šitą smulkmę...tai visai nėra ką kalbėt..bus tas pats ir su VKR
QUOTE(salamandra_ @ 2014 11 18, 20:53)
visiškai teisingai, tik šiuo atveju remiantis patirtim, negalima prognozuoti ateities...mes turim vasariui kelionę su teztour...ir va keliai linksta žiūrint žinias...o apie šitą smulkmę...tai visai nėra ką kalbėt..bus tas pats ir su VKR

