Sveiki, iskilo klausimas, Austrijoje kaip ir reikalinga vinjete uz autostradas, bet A13
Innsbruck - Brenner Pass yra apmokestinta 8 Eurais papildomai. Mes kirsim Austrija is Vokietijos puses nuo Neuschwansteino pilies, gal kas zino ar reikalinga vinjete, ar A13 vaziuojant uztenka tuos 8 Eurus susimoket?
QUOTE(_|ingute|_ @ 2010 06 27, 22:20)
Sveiki, iskilo klausimas, Austrijoje kaip ir reikalinga vinjete uz autostradas, bet A13
Innsbruck - Brenner Pass yra apmokestinta 8 Eurais papildomai. Mes kirsim Austrija is Vokietijos puses nuo Neuschwansteino pilies, gal kas zino ar reikalinga vinjete, ar A13 vaziuojant uztenka tuos 8 Eurus susimoket?
Innsbruck - Brenner Pass yra apmokestinta 8 Eurais papildomai. Mes kirsim Austrija is Vokietijos puses nuo Neuschwansteino pilies, gal kas zino ar reikalinga vinjete, ar A13 vaziuojant uztenka tuos 8 Eurus susimoket?
Gerb. ingute, beplanuodamas savo kelionę, radau labai gerą puslapį apie visus kelių mokesčius Austrijoje: http://www.asfinag.a...-t-gross-weight (čia anglų kalba, galima ir vokiečių: http://www.asfinag.a...ge-bis-3-5t-hzg .) Čia sužymėti visi keliai, kuriuose galioja vinjetė, o kuriuose reikia papildomai mokėti. A13 - mėlyna spalva - specialus apmokestinimas.Čia negalioja paprasta vinjetė. Bet nuo Insbruko turbūt važiuosite autostradomis - bus reikalinga vinjetė: 10 dienų - 7,90 EUR - manau, tikrai nėra brangu.
Aciu labai, Austrijoj iki Insbruko tektu vaziuot A12 ~36km, A13 melyna atkarpa iki Italijos sienos, tai manau tuos 36km davaziuosim nemokamais keliais, nedidelis atstumas. Vaziuojant atgal bus praeje daugiau nei 10 dienu, o pirkt 2men vinjete susidaro 22 eurai...
[quote=Arturas15,2010 06 23, 12:57]
8 diena: Krokuva Kielce (nakvynė)
9 diena: Varšuva Klaipėda.
Jeigu kyla klausimų , galiu Jums atsakyti tik klauskite.
Sveiki,
Kaip matau, iš Krokuvos važiavote pro Kielce. Po poros savaičių planuojame važiuoti į Slovakiją, sustojant Krokuvoje. Ir neapsisprendžiam, ar važiuoti pro Kielce ar pro Katovicus. Kaip tas kelias pro Kielce, ar labai baisus?
Ačiū
8 diena: Krokuva Kielce (nakvynė)
9 diena: Varšuva Klaipėda.
Jeigu kyla klausimų , galiu Jums atsakyti tik klauskite.
Sveiki,
Kaip matau, iš Krokuvos važiavote pro Kielce. Po poros savaičių planuojame važiuoti į Slovakiją, sustojant Krokuvoje. Ir neapsisprendžiam, ar važiuoti pro Kielce ar pro Katovicus. Kaip tas kelias pro Kielce, ar labai baisus?
Ačiū
[quote=Asta123,2010 06 28, 22:46]
[quote=Arturas15,2010 06 23, 12:57]
8 diena: Krokuva Kielce (nakvynė)
9 diena: Varšuva Klaipėda.
Jeigu kyla klausimų , galiu Jums atsakyti tik klauskite.
Sveiki,
Kaip matau, iš Krokuvos važiavote pro Kielce. Po poros savaičių planuojame važiuoti į Slovakiją, sustojant Krokuvoje. Ir neapsisprendžiam, ar važiuoti pro Kielce ar pro Katovicus. Kaip tas kelias pro Kielce, ar labai baisus?
Ačiū
[/quote]
Kelias visiškai normalus (kiek gali būti normalūs keliai Lenkijoje ). Netoli Varšuvos yra ir automagistralė. O prie Krokuvos įkalnėse atsiranda papildoma juosta, tik reikia nepražiopsoti jos pabaigos, kad neatsidurtumėte priešpriešinėje juostoje. Nuo Varšuvos link Katovicų važiavau tik iki Piotrkow Trybunalsky - kelias su skiriamąja juosta, jokių problemų. Nuo šio miesto iki Katovicų - nežinau, tarp Katovicų ir Krokuvos - automagistralė, bet ji mokama Taigi, pro Kielce gal ir ilgiau, bet įdomiau ir pigiau...
O šiaip per Lenkiją važiuoti nematau jokių problemų (ar tai būtų Varšuva, ar kelias link Vroclavo, ar E77 kelias Varšuva - Krokuva), bet su viena sąlyga - jei, kaip aš mėgstu sakyti, šikna nedega, t.y. jei nėra noro bet kokiu būdu lenkti furas, jei turite kantrybes kelis kilometrus pavažiuoti lėčiau ir nesinervinant, o lenkti mokate protingai... Na čia aš ir užlenkiau
Išvada: jei nepateksite į kamštį, pro Kielce važiuoti visai įdomu
[quote=Arturas15,2010 06 23, 12:57]
8 diena: Krokuva Kielce (nakvynė)
9 diena: Varšuva Klaipėda.
Jeigu kyla klausimų , galiu Jums atsakyti tik klauskite.
Sveiki,
Kaip matau, iš Krokuvos važiavote pro Kielce. Po poros savaičių planuojame važiuoti į Slovakiją, sustojant Krokuvoje. Ir neapsisprendžiam, ar važiuoti pro Kielce ar pro Katovicus. Kaip tas kelias pro Kielce, ar labai baisus?
Ačiū
[/quote]
Kelias visiškai normalus (kiek gali būti normalūs keliai Lenkijoje ). Netoli Varšuvos yra ir automagistralė. O prie Krokuvos įkalnėse atsiranda papildoma juosta, tik reikia nepražiopsoti jos pabaigos, kad neatsidurtumėte priešpriešinėje juostoje. Nuo Varšuvos link Katovicų važiavau tik iki Piotrkow Trybunalsky - kelias su skiriamąja juosta, jokių problemų. Nuo šio miesto iki Katovicų - nežinau, tarp Katovicų ir Krokuvos - automagistralė, bet ji mokama Taigi, pro Kielce gal ir ilgiau, bet įdomiau ir pigiau...
O šiaip per Lenkiją važiuoti nematau jokių problemų (ar tai būtų Varšuva, ar kelias link Vroclavo, ar E77 kelias Varšuva - Krokuva), bet su viena sąlyga - jei, kaip aš mėgstu sakyti, šikna nedega, t.y. jei nėra noro bet kokiu būdu lenkti furas, jei turite kantrybes kelis kilometrus pavažiuoti lėčiau ir nesinervinant, o lenkti mokate protingai... Na čia aš ir užlenkiau
Išvada: jei nepateksite į kamštį, pro Kielce važiuoti visai įdomu
QUOTE(Arturas15 @ 2010 06 28, 22:07)
Kelias visiškai normalus (kiek gali būti normalūs keliai Lenkijoje ). Netoli Varšuvos yra ir automagistralė. O prie Krokuvos įkalnėse atsiranda papildoma juosta, tik reikia nepražiopsoti jos pabaigos, kad neatsidurtumėte priešpriešinėje juostoje. Nuo Varšuvos link Katovicų važiavau tik iki Piotrkow Trybunalsky - kelias su skiriamąja juosta, jokių problemų. Nuo šio miesto iki Katovicų - nežinau, tarp Katovicų ir Krokuvos - automagistralė, bet ji mokama Taigi, pro Kielce gal ir ilgiau, bet įdomiau ir pigiau...
O šiaip per Lenkiją važiuoti nematau jokių problemų (ar tai būtų Varšuva, ar kelias link Vroclavo, ar E77 kelias Varšuva - Krokuva), bet su viena sąlyga - jei, kaip aš mėgstu sakyti, šikna nedega, t.y. jei nėra noro bet kokiu būdu lenkti furas, jei turite kantrybes kelis kilometrus pavažiuoti lėčiau ir nesinervinant, o lenkti mokate protingai... Na čia aš ir užlenkiau
Išvada: jei nepateksite į kamštį, pro Kielce važiuoti visai įdomu
O šiaip per Lenkiją važiuoti nematau jokių problemų (ar tai būtų Varšuva, ar kelias link Vroclavo, ar E77 kelias Varšuva - Krokuva), bet su viena sąlyga - jei, kaip aš mėgstu sakyti, šikna nedega, t.y. jei nėra noro bet kokiu būdu lenkti furas, jei turite kantrybes kelis kilometrus pavažiuoti lėčiau ir nesinervinant, o lenkti mokate protingai... Na čia aš ir užlenkiau
Išvada: jei nepateksite į kamštį, pro Kielce važiuoti visai įdomu
Mes važiavom į priekį E7, tai visai nieko tas kelias pasirodė, tačiau gryžom pro Vroclovą E8 lyg ir, tai bjauresniu keliu neteko važiuot: kaimas baigiasi, kaimas prasideda, radaras kiekviename kaime , žodžiu, laikas gaištasi nerealiai.
QUOTE(Fen-berry @ 2010 06 29, 10:34)
Mes važiavom į priekį E7, tai visai nieko tas kelias pasirodė, tačiau gryžom pro Vroclovą E8 lyg ir, tai bjauresniu keliu neteko važiuot: kaimas baigiasi, kaimas prasideda, radaras kiekviename kaime , žodžiu, laikas gaištasi nerealiai.
Važiavau ir aš 8 (arba pagal europinį žymėjimą E67) keliu nuo Piotrkow Trybunalski iki Vroclavo. Žinoma, pakankamai bjaurus kelias. Bet norint pravažiuoti tokiais keliais, reikia vadovautis vienu principu (beje, jis tinka visiems gyvenimo atvejams): NESINERVINK DĖL TO, KO PAKEISTI NEGALI. Nesinervink, jei pakliuvai į kamštį - dėl to juk kamštis nesumažės, nesinervink dėl šviesoforų Lenkijoje (ši šalis - tikra šviesoforų fanų šalis ) - dėl to jų nesumažės ir t.t. - ir nepatebėsi, kaip nuvyksi iš taško A į tašką B Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje ar kur kitur.
QUOTE(Arturas15 @ 2010 06 29, 13:03)
Važiavau ir aš 8 (arba pagal europinį žymėjimą E67) keliu nuo Piotrkow Trybunalski iki Vroclavo. Žinoma, pakankamai bjaurus kelias. Bet norint pravažiuoti tokiais keliais, reikia vadovautis vienu principu (beje, jis tinka visiems gyvenimo atvejams): NESINERVINK DĖL TO, KO PAKEISTI NEGALI. Nesinervink, jei pakliuvai į kamštį - dėl to juk kamštis nesumažės, nesinervink dėl šviesoforų Lenkijoje (ši šalis - tikra šviesoforų fanų šalis ) - dėl to jų nesumažės ir t.t. - ir nepatebėsi, kaip nuvyksi iš taško A į tašką B Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje ar kur kitur.
Tiesiog po paros vairavimo labai norėjosi greičiau namus pasiekti . Nesinervinom labai, aišku, kad nieko nepakeisi, tiesiog kai jau turėjom su kuo lyginti, tai ir rašau, kad geriau juo nevažiuoti, jei neesi didelis radarų ir greičio ribojimo gerbėjas .
Tai radarų fanų šalis .
QUOTE(Fen-berry @ 2010 06 29, 14:23)
Tiesiog po paros vairavimo labai norėjosi greičiau namus pasiekti . Nesinervinom labai, aišku, kad nieko nepakeisi, tiesiog kai jau turėjom su kuo lyginti, tai ir rašau, kad geriau juo nevažiuoti, jei neesi didelis radarų ir greičio ribojimo gerbėjas .
Tai radarų fanų šalis .
Tai radarų fanų šalis .
O, tai mums pasisekė - pirmyn važiavom pro Vroclavą 8 keliu, o po 9 parų grįžinėjom 7 keliu - žymiai geresniu. Todėl patarimas visiems: jei planuojate apsukti panašų ratą, geriau pirmyn vykite pro Vroclavą, o grįžkite kad ir 7 keliu.
Dėl radarų kilo kvailas klausimas: jei ir nufotogarfuos, tai kaip nubaus užsienietį? O gal kam yra tekę su tuo susidurti? Ir dar: niekaip neperkandau radarų sistemos Čekijoje: įvažiuoji į miestelį, radaras (?) rodo tavo greitį. Kaip supratau, jei jis per didelis, skaičiai ima mirksėti. Bet ar tave užfiksuoja, ar tai išvis prevencinė priemonė? Gal kas žino? Manau būtų įdomu ir kitiems keliautojams.
Truputį ne į temą, bet 2008 m. vasarą mus sustabdė lenkų policija už greičio viršijimą, nusirašė visus duomenis (mašinos ir adresą) ir t.t. Labai kalbūs nebuvo... bet baudos dydį įvardijo.
Pagal kitų keliaujančių praktiką žinojom, kad yra atvejų, kai žmogelis jau LT po visų kelionių gauna kvitą su maloniais skaičiukais. Man atrodo, kad LT tapus EU nare, jie turi prieigą prie info apie transporto priemonę. O va mokėt ar ne, čia jau atskira kalba.
Mes kvito negavom.
Dėl Čekijos - spėju, kad prevencinė, kažkur dar tokių "sutikom".
Pagal kitų keliaujančių praktiką žinojom, kad yra atvejų, kai žmogelis jau LT po visų kelionių gauna kvitą su maloniais skaičiukais. Man atrodo, kad LT tapus EU nare, jie turi prieigą prie info apie transporto priemonę. O va mokėt ar ne, čia jau atskira kalba.
Mes kvito negavom.
Dėl Čekijos - spėju, kad prevencinė, kažkur dar tokių "sutikom".
QUOTE(Arturas15 @ 2010 06 29, 14:30)
O, tai mums pasisekė - pirmyn važiavom pro Vroclavą 8 keliu, o po 9 parų grįžinėjom 7 keliu - žymiai geresniu. Todėl patarimas visiems: jei planuojate apsukti panašų ratą, geriau pirmyn vykite pro Vroclavą, o grįžkite kad ir 7 keliu.
Dėl radarų kilo kvailas klausimas: jei ir nufotogarfuos, tai kaip nubaus užsienietį? O gal kam yra tekę su tuo susidurti? Ir dar: niekaip neperkandau radarų sistemos Čekijoje: įvažiuoji į miestelį, radaras (?) rodo tavo greitį. Kaip supratau, jei jis per didelis, skaičiai ima mirksėti. Bet ar tave užfiksuoja, ar tai išvis prevencinė priemonė? Gal kas žino? Manau būtų įdomu ir kitiems keliautojams.
Dėl radarų kilo kvailas klausimas: jei ir nufotogarfuos, tai kaip nubaus užsienietį? O gal kam yra tekę su tuo susidurti? Ir dar: niekaip neperkandau radarų sistemos Čekijoje: įvažiuoji į miestelį, radaras (?) rodo tavo greitį. Kaip supratau, jei jis per didelis, skaičiai ima mirksėti. Bet ar tave užfiksuoja, ar tai išvis prevencinė priemonė? Gal kas žino? Manau būtų įdomu ir kitiems keliautojams.
Kiek draugams yra teke buti nufotografuotiems, tai vietos policijai per dideles sanaudos pazeidejo ieskoti uzsienyje. Tiesa, ant vieno ir mes pakliuvom, berods, Prancuzijoj. Pasidalinsiu patirtim, jei gausim koki laiskeli.. Tie, kur mirksi, tai nemanau, kad fiksuoja. Vilniuj Kalvariju g. irgi yra toks rodantis greiti, tai turetu faktiskai visus tada nubaust..
QUOTE(Arturas15 @ 2010 06 29, 16:30)
Bet ar tave užfiksuoja, ar tai išvis prevencinė priemonė? Gal kas žino? Manau būtų įdomu ir kitiems keliautojams.
kiek as suvokiu, tai prevencine, esu pralekusi keleta kartu slovakijoje pro toki