QUOTE(liniokas @ 2015 02 25, 16:43)
Gal kas buvot susidūrę su kompensacija iš booking.com?
Per booking.com rezervavom, nuvykom, gavom kitokius apartamentus. Grįžus parašiau skundą, atrašė lietuviškai, paprašė atsiųst foto. Tada sulaukiau skambučio ir buvo pasiūlyta kompensacija. Kad ją gaučiau jie paprašė emeilu atsiųsti mokėjimo kortelės numerį ir galiojimo laiką. Tai man sukėlė įtarimą, nors viskas kaip ir gerai atrodo. Mokėjimas už apartamentus buvo atliktas iškarto, tik užsibukinus. Ar aš be reikalo jaudinuosi? Kodėl kortelės numerį, o ne banko sąskaitos numerį?
sveiki,o kokio tipo kompensacija gavote?
tiesiog ydomu
mes tik ka gryzome is Kipro,is klaikiu apartamentu,vonioje kasdiena skruzdes turejo savo taka,vaikai ryte pabudo sukastais veidais neaiskiu kokiu parazitu,i pedkelnes ilindes simtakojis,tarpas tarp laukiniu duru ir pan,salti apartamentai,vos trys adijaliukai,nemalonus pakankamai personalas.Aisku buvo kilusi mintis fotkinti,bet gryzdavome tik nakvoti ir labai niekam nepriekaistavome,manau kita karta taip nepalikciau,bet isivaizduoju jie ka pasiuluti kitus ale apartamentus ir man su trim vaikais tektu vel baladotis,nu ydomu tiesiog