Įkraunama...
Įkraunama...

Patikimi tinklalapiai viešbučių rezervacijai

QUOTE(linole @ 2014 01 19, 21:17)
Jei swedbankas, tai turi būti per el. bankininkystę galima įregistruoti saugiuose atsiskaitymuose. O ar įmetėte kiek daugiau, nes jei tai  UK tinklapis, gali būti kad dar 2 ar daugiau procentų uždeda.
Arba dar vienas variantas: jie nusprendė su lietuviškomis kortomis nebedraugauti.  g.gif


buvau banke, sako iš jų pusės jokių kliūčių nėra, ir bilietus gi pirkau su šia kortele (SEB mylimiausia) prieš 1,5-2 mėn. Reiškia ar kortelė mūsų debetinė netinka, ar dar kokių priežasčių yra unsure.gif

Užsisakiau vieną viešbutį iš expressrooms, pasirinkau kortelę visadebit (atsiskaitinėjau visa virtuon, ji gi debetinė) , kad nebūtų 2% mokesčio ir vistiek priskaičiavo taip supratau, nes suma kažkur 2, beveik 3 proc ir padidėjo, ar čia gali būti dėl konvertavimo?
mastercard debit nėra pasirinkime.
Dabar reikia užsakinėti dar vieną viešbutį tai patarkit kas nors, jei yra pasirinkimas kad sumą rodytų litais ar taip palankiau gaunas galutinės sumos atžvilgiu, ar geriau jei svarais ir bankas konvertuoja?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Jurina: 20 sausio 2014 - 11:49
QUOTE(Jurina @ 2014 01 19, 18:04)
Sveiki, gal kas gali pakomentuot del alpharooms tinklapio?
Man viska leidzia pasirinkti, bet kai suvedu visus duomenyd raso :
Please try again

Unfortunately we could not process this credit or debit card. Please re-enter your card details ensuring the following are correct
The card number, expiry date, and security code are correct
That there are sufficient funds available on the card

Pabandziau mastercard debit, visa virtuon, ta pati uzrasa meta. Korteles ilgaji numeri rasiau su tarpais, be tarpu, tas pats uzrasas. I ka atkreipti demesi? atrodo viska tikrinu, nesuprantu kur problema ...
Aciu uz patarimus

Pamirsau paaiskinti, kad noriu rezervuoti su 10 paundu depozitu, o likusia suma automatiskai nuskaiciuos men iki atvykimo i viesbuti. Dabar toj saskajtoj yra suma tik depozitui, kazkiek daugiau, ar gali buti kad nesvarbu kad dabar nuims tik depozita, bet kortelej turi buti visa suma uz viesbuti ir del to neleidzia rezervuoti?

Mes esame uzsisakineja per alpharooms ir viskas buvo gerai.Gal buvo uzstriges tinklalapis nes taip kartais buna.Arba kortos apsaugos sistema suveike.(Bet man tada reikalauja slaptazodziu(mano kortos UK)).Paskambinkit i banka ir Jums turi paaiskinti ar buvo uzfiksuota kad buvo bandomas apmokejimas.Jie jis nepavyko pklauskite priezasties(as pati taip darau).Nes buna ivairiu priezasciu.
Atsakyti
QUOTE(I.Elija @ 2014 01 30, 14:45)
Mes esame uzsisakineja per alpharooms ir viskas buvo gerai.Gal buvo uzstriges tinklalapis nes taip kartais buna.Arba kortos apsaugos sistema suveike.(Bet man tada reikalauja slaptazodziu(mano kortos UK)).Paskambinkit i banka ir Jums turi paaiskinti ar buvo uzfiksuota kad buvo bandomas apmokejimas.Jie jis nepavyko pklauskite priezasties(as pati taip darau).Nes buna ivairiu priezasciu.


man taip ir nedavė per alpharooms užsisakyti, ir banke buvau, sako iš jų pusės jokių kliūčių nėra. Abu viešbučius užsisakiau per expressrooms, tik kad nors ir deklaruoja kad su debet card jokių mokesčių, vistiek nuskaičiavo beveik 3 proc daugiau negu turėjo. Pernai per hotels4u, nuskaičiavo tiek kokia buvo galutinė suma, nieko papildomai ir atsiuntė vaučerį ir apmokėjimo kvitą, o expressromms vaučerį tokį keistą atsiuntė, tiesiog informacija laiške, nėra jokio prisegtuko su užrašu "voucher" g.gif turbūt taip turi būti, rašė jau ne vienas žmogus kad su expressromms viskas gerai.
Atsakyti
O kaip darote apmokejima hotels4u.com ? Ten mokama svarais arba eurai. Ar konvertuojata pinigus korteleje? Ar kazkaip kitaip?
Atsakyti
QUOTE(renaata @ 2014 02 24, 21:31)
O kaip darote apmokejima hotels4u.com ? Ten mokama svarais arba eurai.  Ar konvertuojata pinigus korteleje? Ar kazkaip kitaip?


Banko sistema bet kurią valiutą konvertuoja automatiškai, jums nieko daryti nereikia 4u.gif
Atsakyti
ieškausi apgyvendinimo atostogoms ir vis abejonių visokių kyla blush2.gif Gal aks iš patirties ką nors pasakysit.

Pvz., tas pats viešbutis booking.com ir hostelword.com nurodo ne tik skirtingas kainas, bet ir galimus kambarius - viename yra pasirinkimas 4-viečių, o kitame tokių nerodo iš viso? unsure.gif

hostelworld dažnai kainos kiek žemesnės nei booking. Tas o.k. bet net ir paties viešbučio nuosavam puslapy jos aukštesnės nei hostelworld g.gif ir "facilities" skirtingi nurodyti: pvz., hostelword'e rašo, kad kondicionierius visur yra, o pačio viešbučio puslapyje, kad jis už papildomą kainą g.gif

Esu anksčiau užsakinėjus per hostelworld, bet tuomet tiek nesiknaisiojau po niuansus - o dabar dėl visko "viduriuoju" doh.gif

Atsakyti
Sveiki,
gal kas turite patirties su travelrepublic rezervacine sistema? Anksčiau skaičiau, kad travelrepublic.uk rezervavimus atšaukė, jei nesi UK gyventojas ir nesinaudoji uk kortele. O kaip yra su travelrepublic.es? Noriu rezervuoti viešbutį ispanijoje, kažin ar verta rizikuoti g.gif
Atsakyti
QUOTE(san @ 2014 02 27, 09:38)
ieškausi apgyvendinimo atostogoms ir vis abejonių visokių kyla blush2.gif Gal aks iš patirties ką nors pasakysit.

Pvz., tas pats viešbutis booking.com ir hostelword.com nurodo ne tik skirtingas kainas, bet ir galimus kambarius - viename yra pasirinkimas 4-viečių, o kitame tokių nerodo iš viso? unsure.gif

hostelworld dažnai kainos kiek žemesnės nei booking. Tas o.k. bet net ir paties viešbučio nuosavam puslapy jos aukštesnės nei hostelworld g.gif ir "facilities" skirtingi nurodyti: pvz., hostelword'e rašo, kad kondicionierius visur yra, o pačio viešbučio puslapyje, kad jis už papildomą kainą g.gif

Esu anksčiau užsakinėjus per hostelworld, bet tuomet tiek nesiknaisiojau po niuansus - o dabar dėl visko "viduriuoju" doh.gif


Taip gali būti kad skirtingose puslapiuose gali siūlyti skirtingus paslaugų paketus, kainas, bei likti skirtingų kategorijų kambariai. Kiek žinau kiekviena sistema (booking.com ir pan.) gauna nuo viešbučio tam tikrą kambarių skaičių. Ir tikrai galima situacija, kad vienoje sistemoje visi numeriai išparduoti, o kitoje dar ne. Kas dėl kainos, tai pvz. booking.com yra taip vadinama „mažiausios kainos garantija“, jei randi kitur pigiau, tai parašai jiems laišką ir jie arba sumažina kainą arba pažada grąžinti skirtumą (žinoma jei sąlygos atitinka, bet jei ir neatitinka pasiūlo variantų smile.gif)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kenzo26: 28 vasario 2014 - 12:54
QUOTE(Kenzo26 @ 2014 02 28, 13:53)
Taip gali būti kad skirtingose puslapiuose gali siūlyti skirtingus paslaugų paketus, kainas, bei likti skirtingų kategorijų kambariai. Kiek žinau kiekviena sistema (booking.com ir pan.) gauna nuo viešbučio tam tikrą kambarių skaičių. Ir tikrai galima situacija, kad vienoje sistemoje visi numeriai išparduoti, o kitoje dar ne. Kas dėl kainos, tai pvz. booking.com yra taip vadinama „mažiausios kainos garantija“, jei randi kitur pigiau, tai parašai jiems laišką ir jie arba sumažina kainą arba pažada grąžinti skirtumą (žinoma jei sąlygos atitinka, bet jei ir neatitinka pasiūlo variantų smile.gif)


Ir yra kambarių, kurie viešbučiai išvis nepateikia nei vienai rezervacinei sistemai, juos galima užsakyti tik tiesiogiai bendraujant su viešbučiu 4u.gif

Ir tai normali praktika, kai kambariai per sistema pigesni nei viešbučio tinklapyje 4u.gif
Atsakyti
klausimas del booking ir kudikio. kelaiujant dviese buvo aisku bet va kilo klausimu del kudikio.
beveik visur rasoma kad vaikai iki 2 metu nemokamai jei pristatoma lovyte. Bet daba ieskant pastebiu labai daug atveju kad pasirinkus 2+vaikas variantas buna brangesnis nei dvivietis numeris. Tai cia bookinti paprasta dvivieti ir vietoj tos lovytes prasyti?
Atsakyti
QUOTE(wytc @ 2014 03 06, 10:54)
klausimas del booking ir kudikio. kelaiujant dviese buvo aisku bet va  kilo klausimu del kudikio.
beveik visur rasoma kad vaikai iki 2 metu nemokamai jei pristatoma lovyte.  Bet daba ieskant pastebiu  labai daug atveju kad pasirinkus 2+vaikas variantas buna brangesnis nei dvivietis numeris. Tai cia bookinti paprasta dvivieti ir vietoj tos lovytes prasyti?


Iki 2 metų skaitosi ne vaikas, o kūdikis, tad jums nereikia 2+ vaikas varianto. 2+vaikas variantas skirtas tuo atveju, kai vaikui pristatoma papildoma normali lova (ne lovelė kūdikiui) arba gyvenama triviečiame kambaryje su vaiku. Jei viešbučio nuostatuose parašyta, kad suteikiama lovelė pagal poreikį, tai rezervuojant booking sistemoje dvivietį kambarį prie pastabų įrašykite, kad jums bus reikalinga lovelė. Aš dar po rezervacijos dėl ramybės susisiekčiau tiesiogiai su viešbučiu ir pasiteiraučiau ar lovelė tikrai bus ir ar neapmokestins wink.gif
O vaikas, tai skaitosi nuo 2 metų ir dažniausiai iki 12m, priklausomai nuo viešbučio politikos 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo KRISTELA: 06 kovo 2014 - 11:21
Kuris tinklapis patikimiausias vie6bu2i7 rezervacijai? Esu tik vieną išbandžius. Visai neturiu patirties schmoll.gif
Atsakyti