QUOTE(raskladushke @ 2013 06 30, 23:08)
Sveiki. Susidūriau su problema. Sitaucija tokia, kad užsibookinom viešbutį Kose. Tiesiai per viešbučio web puslapį darėm, ten geriausiai kaina mums buvo. Suvedėm duomenis, kortelę vedžiau paprastą debetinę Mastercardo (buvo paveiksliukai nupiešti šone). Po to gavau į emailą booking reservation laišką su rezervacijos numeriu ir visa info. Bet patikrinom banką, pinigai nebuvo nuskaityti ir net nerezervuota jokia suma.
Payment Policy:
More Meni Hotel reserves the right to pre-authorize credit cards.
Buvo va toks sakinys bookingo emaile. Nelabai supratau ką čia reiškia. Žodžiu, parašiau tiesiai į viešbutį, paklaust ar viskas gerai. Sako, atsiųskit mums rezervaciją kurią padarėt. Nusiunčiau tą bookingo emailą. Tada sako, viskas ok, mes turim jūsų rezervacija, tik dar atsiųskit credit card number, cvv, expire date. Aš jiems parašiau, kad visa info buvo suvesta į web sistemą bookinantis ir aš nesiųsiu tų duomenų, nes tai nėra saugu. Turėdamas CVV tu gali ką nori nuskaityt nuo kortelės. Tai vat po to emailo nieko iš jų negaunu. Ir nežinau ką toliau daryt..
Ar jūs siunčiat viešbučiui tuos kortelės duomenis jeigu jie prašo?? Lauksiu patarimų
Teko man siųsti ir ne vieną kartą, tik ne viešbučiams, juos visada rezervuoju su kreditine kortele. Tai kaip garantas, jeigu neatvyksim, arba nesusimokėsim, arba už nuostolius padarytus viešbučiui.
Bet kai užsakinėju užsienyje internetu tam tikras paslaugas, kartais kaip garantą paprašo kortelės duomenų, kartais paprastai e-paštu kartais spec.anketą atsiunčia. Po paslaugos gavimo pagal susitarimą noriu grynais atsiskaitau, arba nuskaičiuoja nuo kortelės ir dokumentą atsiunčia apie nuskaičiuotus pinigus