Įkraunama...
Įkraunama...

Patikimi tinklalapiai viešbučių rezervacijai

QUOTE(Aukštaitė @ 2012 10 16, 22:53)
Laba smile.gif

As uzsakinejau viesbuti Majamyje per www.easytobook.com.
Viskas vyko sklandziai, viesbutyje irgi viska gavom kaip kad buvo rezervuota.Taip pat buvo anuliuota rezervacija kitam viesbuciui per ju tinklalapi, niekas nieko nenuskaiciavo.  mirksiukas.gif


Ačiū širdingai. 4u.gif

Mat apie kitą irgi pigius variantus siūlantį www octopus neigiamų nuomonių girdėjau. Tai bent easytobook bandysiu pasikliauti. thumbup.gif

QUOTE(Cobre @ 2012 10 16, 22:24)
gaila, kad istryniau susirasinejimus su bookingu  verysad.gif


Žiūriu, pas mane susirašinėta bendruoju klientų aptarnavimo centro adresu:
customer.service@booking.com
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo linole: 16 spalio 2012 - 22:00
QUOTE(linole @ 2012 10 16, 22:59)
Ačiū širdingai.  4u.gif

Mat apie kitą irgi pigius variantus siūlantį www octopus neigiamų nuomonių girdėjau. Tai bent easytobook bandysiu pasikliauti.  thumbup.gif


Ner uz ka mirksiukas.gif

Matyt visur visko pasitaiko.


Booking.com taip pat keleta kartu yra teke rasyti.
As taip pat rasiau siuo adresu:customer.service@booking.com

Visada atsakydavo arba ta pacia, arba kita diena.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Aukštaitė: 17 spalio 2012 - 10:19
bookingas kolkas neatrašo, atakuosiu dabar jį tuo emailu.
O viešbutis vistiek man rašo, kad nieko nenuskaičiavo ir kad kortelė negalioja.
Bet pinigai tai nuskaičiuoti jų! Gal jie neatseka nes kortelės savininkas kitas asmuo. bet juk turėtų matyt pagal užsakymo nr....
Atsakyti
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 17, 12:09)
bookingas kolkas neatrašo, atakuosiu dabar jį tuo emailu.
O viešbutis vistiek man rašo, kad nieko nenuskaičiavo ir kad kortelė negalioja.
Bet pinigai tai nuskaičiuoti jų! Gal jie neatseka nes kortelės savininkas kitas asmuo. bet juk turėtų matyt pagal užsakymo nr....



Man bookingas kažkaip niekada neatrašydavo tą pačia dieną. Iš kažkur susapnavau, kad jie turi atsakyti per 2 dienas. Nors kartais užtrukdavo ir ilgiau.

Tai jūs parašykite, kad kortelės turėtojas yra kitas asmuo.


Atsakyti
Minėjau jau jiems tai. Parašiau viešbučiui iki kada korta galioja, jie man atrašė, kad jie mato kad galioja iki kito laiko, tada supratau, kad jie turi dar mano diabetinės kortelės info, kurią prieš 2-3d bookingas liepe atnaujinti, ir įrašiau kreditinės duomenis. Bet jei viešbutis sako, kad turi diabetinės info ir negali nuskaičiuot pinigų, tai kaip jie nuskaičiavo nuo kreditinės kortelės, aš gi neišsigalvoju kad pinigai nuskaičiuoti, juodu ant balto yra išrašas doh.gif . Dar kart parašiau ir jiem tą patį pasakiau, žiūrėsim ką atrašys. Aš nesuprantu kaip jie nemato mokėjimo jei aš matau g.gif .

Viešbutis rašo vėl "We only need a credit card number with its expiry date to debit the amount specified on your booking. You have book a room at our hotel via Booking.com which is payment in advance and which is non-refundable. If we don't have a valid credit card number , we cannot guarantee your booking."

Juk jei nusiųsiu vėl duomenis, tai man vėl nuskaičiuos tokią pat sumą, o su kitais jau galėsiu atsisveikinti ar ką. doh.gif Nieko nebesuprantu, nebežinau ką rašyt ir kam aiškinti. 24 valandos baigsis 6 vakaro ir ką tada viskas cancel pinigai bye bye. Nesuprantu kas tada nuskaičiavo viešbučiui tą sumą jei pats viešbutis to nemato...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sinceraaa: 17 spalio 2012 - 12:16
Jei kam įdomu kaip baigės mano istorija, tai nusiunčiau viešbučiui kortelės duomenis ir pareikalavau patikrint ar tikrai negavo pavedimo, (prieš tai tris kart prisiekinėjo kad negavo), ir įspėjau nenuskaičiuoti antrą kartą. Galiausiai atrašė atsiprašinėdami, kad kolega tikrai nuskaičiavo pinigus iš kortelės ir jie čia nesusikomunikavo tarpusavyje doh.gif doh.gif ir kad rezervacija patvirtinta. Vat tau ir nuotykiai.
Atsakyti
Arba as akla...arba nezinau... biggrin.gif doh.gif

Nerandu www.travelrepublic.co.uk puslapyje
viesbuciu anuliavimo salygu. g.gif
Atsakyti
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 17, 15:48)
Jei kam įdomu kaip baigės mano istorija, tai nusiunčiau viešbučiui kortelės duomenis ir pareikalavau patikrint ar tikrai negavo pavedimo, (prieš tai tris kart prisiekinėjo kad negavo), ir įspėjau nenuskaičiuoti antrą kartą. Galiausiai atrašė atsiprašinėdami, kad kolega tikrai nuskaičiavo pinigus iš kortelės ir jie čia nesusikomunikavo tarpusavyje  doh.gif  doh.gif  ir kad rezervacija patvirtinta. Vat tau ir nuotykiai.


Oi daug nervu kainuoja toks reikaliukas.

Seip tik norejau parasyti, kad bookingai nuskaitymu nedaro ta daro viesbuciai. Ir tikrai tinkamos ir debetines korteles sekmingai nuskaiciuoti galima ir nuo ju (nepavyksta tik jei likutis nepakankamas, galiojimas korteles pasibaiges ar limitas nustatytas). Jei kas manyciau reiketu is karto tiesiogiai siektis su viesbuciu, nes bookingai tik tarpininkai. Viesbutis, negalejes nuskaiciuoti kreipes i bookingus, kad susisiektu su jumis, bookingai veliau savo ruoztu i jus, tai taip gali gautis sugedes telefonas, kol vienus ar kitus pasiekia nauja info.


Papildyta:
QUOTE(Aukštaitė @ 2012 10 18, 18:09)
Arba as akla...arba nezinau... biggrin.gif  doh.gif

Nerandu www.travelrepublic.co.uk puslapyje
viesbuciu anuliavimo salygu.  g.gif



Speciau kad salygas jie nurodo rezervacijos patvirtinime, arba tarpinej rezervavimo stadijoj. g.gif
Atsakyti
Sveiki , norejau paklausti kas uzsisakinejo viesbucius per quickrooms arba alpharooms? Girdejau kad yra problemu jeigu gyveni ne Anglijoje, ar tai tiesa?
Atsakyti
QUOTE(Savage_cat @ 2012 10 22, 22:00)
Sveiki , norejau paklausti kas uzsisakinejo viesbucius per quickrooms arba alpharooms? Girdejau kad yra problemu jeigu gyveni ne Anglijoje, ar tai tiesa?


Anokia čia problema. Papraščiausiai turintiems Britanijos pasus taikoma palankesnė kai kuriems viešbučiams kainų politika. Ir tokio viešbučio su kitos šalies pasu už patrauklią kainą jūs negausit 4u.gif Jeigu ir pavyks jums jį užsisakyt, tai užsakymas bus automatiškai anuliuotas ir tai jums kainuos, todėl skaitykit taisykles 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Jofky @ 2012 10 23, 09:07)
Anokia čia problema. Papraščiausiai turintiems Britanijos pasus taikoma palankesnė kai kuriems viešbučiams kainų politika. Ir tokio viešbučio su kitos šalies pasu už patrauklią kainą jūs negausit  4u.gif Jeigu ir pavyks jums jį užsisakyt, tai užsakymas bus automatiškai anuliuotas ir tai jums kainuos, todėl skaitykit taisykles  4u.gif


Bandziau skaityti , bet ten neaiskiai parasyta smile.gif O kodel kainuos kai anuliuoja uzsakyma? ir kaip suzinoti koki viesbuti galima uzsisakyti Lietuvos pilieciams,o kokio ne?
Atsakyti
QUOTE(Savage_cat @ 2012 10 23, 09:20)
Bandziau skaityti , bet ten neaiskiai parasyta smile.gif O kodel kainuos kai anuliuoja uzsakyma? ir kaip suzinoti koki viesbuti galima uzsisakyti  Lietuvos pilieciams,o kokio ne?


Kažkur turi būt parašyta, kad v/b skirtas Britanijos pasų turėtojams, aš tai pražiopsojau doh.gif
Man tokia klaida kainavo apie 100 LT. Į klausimą kodėl grąžino ne visą rezervuotą sumą, atsakė:
"It cost us money to process and then cancel your false booking and we will not pay for your mistakes." 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Jofky: 23 spalio 2012 - 08:47