Įkraunama...
Įkraunama...

Patikimi tinklalapiai viešbučių rezervacijai

Manau reikia naudotis ne kuria nors viena viezbuciu paieskos sistema. Teko kaip tik dabar ieskoti nakvynes Amsterdame. Norejosi apsistoti centre kad dauguma turistiniu vietu butu galima pasiekti pesciomis. Paieskos nebuvo lengvos nes tai buvo moksleiviu atostogu laikas. Man geriausia rezultata pavyko surasti naudajant easytobook.com.
Atsakyti
QUOTE(donnabona @ 2012 10 16, 12:01)
Man geriausia rezultata pavyko surasti naudajant easytobook.com.


Aš visada ieškau per www.hotelscombined.com Jie išmeta ir easytobook.com rezultatus. Kiek teko stebėti, easytobook.com rodo tikrai geras kainas. Ar teko jums realiai užsakinėti per easytobook? Kaip veikia užsakymas? Ar nepridaro jie kvailysčių? Būčiau dėkinga, jei pasidalintumėte. 4u.gif
Atsakyti
Man irgi reikia skubios help, pirmą kartą per booking.com pirkau ir ant greitų teko. Prie kortelės duomenų suvedžiau savo paprastą diabetinę, padarė rezervaciją, ir paskui supratau kad reikėjo kreditinę vesti, gavau laišką, kad atnaujinčiau duomenis, atnaujinau į kreditinės, gavau laišką kad atnaujinimas patvirtintas, kreditinės kortelės savininkas man pranešė šiandien, kad pinigai nuskaičiuoti viskas ok, o prieš valandą gavau laišką kad pakeisčiau kortelės duomenis nes "It seems that the credit card you supplied when booking has since expired. " bet žinau kad tikrai galiojanti ji ir viskas ok. Ir nežinau ką daryti, atšaukti bijau, nes pinigai negražinami, o jei dar kart suvesiu duomenis negi vėl nuskaičiuos tokią pat sumą. g.gif Ar reikia tiesiog viešbučiui rašyti, gal kas ką patartumėt.
Atsakyti
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 16, 19:06)
Man irgi reikia skubios help, pirmą kartą per booking.com pirkau ir ant greitų teko. Prie kortelės duomenų suvedžiau savo paprastą diabetinę, padarė rezervaciją, ir paskui supratau kad reikėjo kreditinę vesti, gavau laišką, kad atnaujinčiau duomenis, atnaujinau į kreditinės, gavau laišką kad atnaujinimas patvirtintas, kreditinės kortelės savininkas man pranešė šiandien, kad pinigai nuskaičiuoti viskas ok, o prieš valandą gavau laišką kad pakeisčiau kortelės duomenis nes "It seems that the credit card you supplied when booking has since expired. " bet žinau kad tikrai galiojanti ji ir viskas ok. Ir nežinau ką daryti, atšaukti bijau, nes pinigai negražinami, o jei dar kart suvesiu duomenis negi vėl nuskaičiuos tokią pat sumą.  g.gif  Ar reikia tiesiog viešbučiui rašyti, gal kas ką patartumėt.


O tai iš ko gavote tą laišką, iš viešbučio ar iš bookingo? Gal trūko kelių litukų kortelėje?
Rašykit ir į viešbutį, ir į bookingą. Jei jūsų pinigai rezervuoti, paaiškinkite. Turbūt nesusipratimas ar automatinis pranešimas.
Šiaip jau savo kailiu patyriau, kad tenka kariauti su tais savininkais. doh.gif

Jei pinigai negražinami, tai ir užsakymo neatšauksite nei jūs , nei viešbutis. tai gali padaryti tik bookingas, apklausęs abi puses.


Atsakyti
Atsiuntė iš booking.com laišką, banko išrašuose parašyta kad nuskaičiuota, mokėta kreditine, nežinau nebent jei dar kreditas nepadengtas dėl to durniuoja... bet juk vistiek turi užskaityti, o padengi per 45d.

Laiško pradžia "We have been contacted by "Hotel name". It seems that the credit card you supplied when booking has since expired"
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sinceraaa: 16 spalio 2012 - 18:45
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 16, 18:42)
Laiško pradžia "We have been contacted by "Hotel name". It seems that the credit card you supplied when booking has since expired"

Susisiekite su bookingu. Gal yra kazkokia painiava tarp korteliu? g.gif
Atsakyti
Parašiau dabar tiesiai į viešbutį. Bookingas atsiuntė email prieš porą dienų kad jis atnaujino duomenis iš diabetinės į kreditinę, nebent bandė padaryt pavedimą iš diabetinės nepavyko, ir atsiuntė paveluotai šį laišką. Bet abi kortelės galiojančios, tad kam rašyt dėl to expired. Tikiuos viskas išsispręs.

Viešbutis atrašė "Dear Sir / Madam,

The reservation that you made by Booking.com is a prepayment booking which is non-refundable. That’s means once you make this type of reservation, the hotel should debit immediately the total amount once you make the booking. But the credit number that you forward us is Invalid. That’s why we cannot make the prepayment.

And till now we didn't charge any amount because your card is invalid. Therefore , if you want to guarantee your booking for 25/12/12 till 28/12/12 you have send us a valid credit card with its expiry date.

Waiting for your reply,
"

Nesuprantu verysad.gif , turiu banko išrašą kad nuskaičiuoti pinigai, tai negi man dabar iš kažkur gaut angliška išrašo egzempliorių ir jiem siųsti. Bet kad booking liepia per 24h viska sutvarkyti tai nieko nespesiu. Nebežinau ką jiem atrašyti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sinceraaa: 16 spalio 2012 - 19:31
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 16, 19:01)
Parašiau dabar tiesiai į viešbutį. Bookingas atsiuntė email prieš porą dienų kad jis atnaujino duomenis iš diabetinės į kreditinę, nebent bandė padaryt pavedimą iš diabetinės nepavyko, ir atsiuntė paveluotai šį laišką. Bet abi kortelės galiojančios, tad kam rašyt dėl to expired. Tikiuos viskas išsispręs.

Issispres, be abejo. Tik jei jums bookingas rase, tai gal reikejo su juo ir bendrauti g.gif Bent jau as tai visada su sistema pirmiausiai derinuosi reikalus, o tik , jei poreikis yra, viesbuciu dar ax.gif Nes jei ka viesbutis ir nugrybaus, tai bent jau is bookingo puses bus viskas sutvarkyta. Kazkaip vengia viesbuciai nesusipratimu su bookingu.
Papildyta:
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 16, 19:01)
Parašiau dabar tiesiai į viešbutį. Bookingas atsiuntė email prieš porą dienų kad jis atnaujino duomenis iš diabetinės į kreditinę, nebent bandė padaryt pavedimą iš diabetinės nepavyko, ir atsiuntė paveluotai šį laišką. Bet abi kortelės galiojančios, tad kam rašyt dėl to expired. Tikiuos viskas išsispręs.

Viešbutis atrašė "Dear Sir / Madam,

The reservation that you made by Booking.com is a prepayment  booking which is non-refundable. That’s means once you make this type of reservation, the hotel should debit immediately the total amount once you make the booking. But the credit number that you forward us is Invalid. That’s why we cannot make the prepayment.

And till now we didn't charge any amount because your card is invalid. Therefore , if you want to guarantee your booking for 25/12/12 till 28/12/12 you have send us a valid credit card with its expiry date.

Waiting for your reply,
"

Nesuprantu  verysad.gif , turiu banko išrašą kad nuskaičiuoti pinigai, tai negi man dabar iš kažkur gaut angliška išrašo egzempliorių ir jiem siųsti. Bet kad booking liepia per 24h viska sutvarkyti tai nieko nespesiu. Nebežinau ką jiem atrašyti.

Siuskite bookingui ka turite lietuviskai, prasykite laiske, kad prasote skubaus situacijos sprendimo (oi, as rasyciau net, kad bet kuriuo paros metu susisieketu su jumis). Ten jie ir nakti dirba ko gero, nes man tarkim ir labai velai vakare skambino. Karta skambino kalbanti anglu kalba, kitais kartais - lietuviskai mirksiukas.gif
Atsakyti
Parašiau atsakymą viešbučiui ir booking.com užpildžiau formą, bet pastarieji tai negreit gali atrašyt jei jie atrašo pagal išvykimo datas. Bet nesugalvoju kur čia klaida galėjo įvykt. Nebent viešbutis turi dar mano senos diabetinės duomenis, o bookingas jau nuskaičiavo nuo naujos tik viešbutis dar nemato... nepagaunu. Nervus valgo, baisu kad atšauks jie, o pinigai nuskaičiuoti ir bus ate jiems.
Atsakyti
QUOTE(Sinceraaa @ 2012 10 16, 21:07)
Parašiau atsakymą viešbučiui ir booking.com užpildžiau formą, bet pastarieji tai negreit gali atrašyt jei jie atrašo pagal išvykimo datas. Bet nesugalvoju kur čia klaida galėjo įvykt. Nebent viešbutis turi dar mano senos diabetinės duomenis, o bookingas jau nuskaičiavo nuo naujos tik viešbutis dar nemato... nepagaunu. Nervus valgo, baisu kad atšauks jie, o pinigai nuskaičiuoti ir bus ate jiems.


Šiaip tai man atrodo, nuskaičiuoja viešbutis, o ne bookingas. g.gif
Manau, kad vis tik jums kažkoks automatinis sistemos pranešimas atėjo. Bet tai vis vien reikia aiškintis, teisingai darote.
Atsakyti
Na jei ir automatis, viešbutis turėtų matyti nuskaičiavimą. Tikiuos bookingas atrašys greičiau, nes jei po poros dienų gali būti per vėlu.
Bet bookingui parašyt radau tik formą pildyti, jie kažkokio email neturi ar kažko dar.
Atsakyti
QUOTE(linole @ 2012 10 16, 12:12)
Aš visada ieškau per www.hotelscombined.com Jie išmeta ir easytobook.com rezultatus. Kiek teko stebėti, easytobook.com rodo tikrai geras kainas. Ar teko jums realiai užsakinėti per easytobook? Kaip veikia užsakymas? Ar nepridaro jie kvailysčių? Būčiau dėkinga, jei pasidalintumėte.  4u.gif



Laba smile.gif

As uzsakinejau viesbuti Majamyje per www.easytobook.com.
Viskas vyko sklandziai, viesbutyje irgi viska gavom kaip kad buvo rezervuota.Taip pat buvo anuliuota rezervacija kitam viesbuciui per ju tinklalapi, niekas nieko nenuskaiciavo. mirksiukas.gif
Atsakyti