QUOTE(sm2002 @ 2012 07 25, 17:44)
Nemanau, kad naikina rezervacija dėl to. Viešbučiai 10-15 procentų moka booking firmai nuo nakvynės kainos, ir booking neatsisakys taip lengvai pelno. Juk pas visus kortelės neamžinos. Be to booking puslapyje visada iš karto tikrina korteles - netikrins juk kas porą dienų dar ir viešbutis... Nors galima į booking parašyti dėl šventos ramybės ir paklausti, ką tokiu atveju daryti.
Ačiū visiems už patarimus dėl mano situacijos. Mat buvau prieš metus užsakiusi vešbutį per booking.com, o dabar kreditinės kortelės galiojimas baigėsi ir turiu naują kortelę. Taigi, buvo dilema: rašyti ar ne į booking'ą. Dabar galiu atsakyti, kad taip, rašyti.
Rašiau prie užsakymo per change details, papildomų prašymų dalyje. Nurodžiau savo situaciją. Booking.com atsiuntė prisijungimo duomenis, reikėjo užsakymo numerio ir pin kodo. Prisijungus buvo opcija "Keisti kreditinės kortelės dateles". Tą info turėjau jiems pateikti per 24 valandas. Aišku, padariau iškarto. Iškarto atėjo ir patvirtinimas apie pakeitimus.
Taip pat išsiaiškinau, kad nebus papildomo city tax. Ir kad kaina vis tik ta pati, kokia ir užsakiau.
Dabar galiu ramiai laukti kelionės.
Dar norėjau paklausti, kaip jūs elgiatės tokioje situacijoje, kai kurioje nors rezervacinėje sistemoje (kad ir pvz., booking.com) būna paskelbtas koks smart deal už nerealiai mažą kainą. O kai užsakai, iš šeimininko ateina laiškas, kad sorry, klaida ar neteisingai apskaičiuota kaina ir arba jus mokėkite tiek ir tiek arba atšaukite savo užsakymą.
Iš pradžių žiūrėjau atlaidžiai į tokius faktus, na, maža ką kas suklydo ir nukancelindavau. Bet žiūriu, kad dažnai pasitaiko tokių neteisingų "smart deal".
Gal vis tik verta kažkur rašyti?