QUOTE(jolita.martyna @ 2011 08 25, 14:51)
na ir ka..gali pasakyti,kad klaida ir tiek...kam ju nebuna.
Jei pinigus reikia moketi vietoje atvykus ir nera viesbutyje vietu tai nieko ir neissireikalausi...berods panasus atvejis buvo su Egiptu
tik dabar nebepamenu kur buvo aprasytas
Galiu placiau parasyti kokios galimi nesusipratimai. Bookingu rezervacijos i viesbucius dazniausiai ateina faksu. Kuomet asmuo uzsibukina kambari, patvirtinma sistema atsiuncia automatiskai. Pacias rezervacijas gave faksa daro zmones viesbutyje. Tad jei labai neramu ir norisi buti garantuotam galima su viesbuciu susisiekti tiesiogiai ir paprasyti, kad atsiustu rezervacijos patvirtinima, kuris ir bus tas garantas, kad kambari tikrai gausite. O nesusipratimas gali buti tuo atveju jei pvz viesbutyje sugenda faksas ir uzsakymas neateina, taciau tai yra viesbucio problema ir noredamas islaikyti klienta jis turetu stengtis jo neprarasti. (na bent jau europoje taip yra).
Papildyta:
QUOTE(jolita.martyna @ 2011 08 25, 17:28)
aisku,kad visur gali buti klaidu,bet priimtas apmokejimas tai jau sioks toks didesnis garantas.
tikra tiesa, bet nuskaitymus nuo korteliu viesbuciuose daro atsakingi darbuotojai, o ne pati sistema (cia jei kalbame apie booking.com). Is patirties galiu pasakyti, kad yra buve atveju kuomet gavus isankstinio apmokejimo uzsakyma, su turimais korteliu duomeninimis nuskaiciuoti nepavykdavo, o tai jau gali buti del pacios korteles tipo ar del banko kaltes. Taigi viesbutis is savo puses padaryti nieko kaip ir negali, o klientui tuo metu gali buti neramu, kodel nepriimtas apmokejimas. Zodziu buna visaip, bet tokius nesusipratimus visada galima vienaip ar kitaip isspresti.