QUOTE(joreta @ 2008 07 12, 00:53)
visiškai pritariu, nes jau ir dabar ne prūdai džiaugsmo, kažkaip man atrodo, kad jam čia erdvės truputį trūksta...
Būna vaikų, kuirems mokslai mokykloje neįdomūs. Jiems profesinėj geriau, nes: lengviau mokintis, mažiau reikalaujama, dėstoma jo norima - mėgiama sritis. Nematau prasmės versti mokintis vidurinėj, jei jam tai neįdomu. Naudos nulis, tik nervų daugiau tiek tėvams, tiek vaikui. Kiekvieno mūsų aplinkoje tikrai yra pavyzdžių, kai vienas vaikas buvo verčiams lankyti vidurinę ir niekio gyvenime nepasiekia, o kitas išleistas į profesinę skinasi kelią į aukštumas
QUOTE(siaubute @ 2008 07 12, 11:29)
Nežinau kaip kitose mokyklose, pas mus mokytojai pažymių nerašo- nes trukdosi pamoka. Tai vienas balta varna nenešios, kad jam parašytų. Net auklėtoja pastabų nerašo- užima laiko, nes irgi prašiau iškart rašyti pastabą ar namų darbų nepadarė, ar pabėga iš kokios pamokos. Ne- nerašo Tai pabėgimus sužinau iš kitų vaikų arba mėnsesio gale surašo tiek ir tiek nepateisintų praleistų pamokų. Ir pažymus surašo auklėtoja 1 kartą per mėnesį (mokyklos taisyklėse tai nustatyta) arba rečiau...
Dėl popierizmo mokytojai vengia rašyti pažymius į dieninus tą pačią dieną. Juos surašo gale mėnesio arba trimestro/semestro. Belieka bandyti kontaktuoti su dalykų mokytojais, kas yra labai sunku.
O kokia metodika dėl bėgmo taikoma jūsų mokykloje? Mums buvo pateikta baltu ant juodo: jei mokinys nepasirodo pamokoje - informuojama auklėtoja. Auklėtoja tikrina, ar jis neatėjo tik į tą pamoką ar visai nebuvo pamokose. Tada seka skambutis (dažniausiai "majakas") ir pokalbis su tėvais. Po kelių pabėgimų prasideda įspėjimai, papeikimai ir t.t. Bet kokiu atveju, daug lemia auklėtojos bendradarbiavimas su tėvais